AUDIENŢE. Câţi români au văzut a treia semifinală SuperStar, filmată la Arenele Romane? Aproape un milion. A fost show-ul de pe Pro TV pe primul loc?
A fost la oraşe şi pe publicul tânăr pe prima proziţie. La nivelul întregii ţări, emisiunea de pe Pro TV a fost depăşită de Doctorul minune, serialul turcesc de pe Kanal D. X-Factor? Nicio surpriză! Show-ul cu Loredana, Ştefan Bănică şi Florin Ristei de pe Antena 1 rămâne pe poziţia a treia în top. Peste tot.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30):
Naţional. SuperStar s-a apropiat aseară de un milion de români pe post (săptămâna trecută trecea pragul şi era pe primul loc). Cu aceată audienţă, show-ul cu Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams a fost depăşit de Kanal D.
Serialul turcesc Doctorul minune s-a apropiat aseară de 1,15 milioane de români pe post.
X-Factor a fost (ca şi săptămâna trecută) pe locul al treilea, la aproape 300.000 de telespectatori distanţă de Pro TV.
Urban. La oraşe, SuperStar a fost cel mai vizionat program pe interval. O medie de peste jumătate de telespectatori pe minut, cifră apopiată de săptămâna trecută. La 30.000 de telespectatori distanţă a fost serialul turcesc. Nu la fel de aproape a fost X-Factor.
Antena 1 era cu X-Factor pe locul al treilea, la distanţă de primul loc.
Comercial. Indiferent de segmentul comercial, zona a fost a show-ului de pe Pro TV. Pe comercialul "clasic" (18-49 urban), SuperStar număra 215.000 de tineri (aproape dublu faţă de X-Factor).
Pe noul comercial (21-54 de ani naţional ABCD), SuperStar aduna 450.000 de telespectatori (şi aici aproape dublu în comparaţie cu X-Factor).
De notat că talent show-ul muzical de pe Pro TV era pe primul loc, în timp ce concurentul de pe Antena 1 era pe poziţia a treia.
Audienta posturilor TV vineri, 26 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.144.000 | 6,5 | 16,4 |
2 | Pro TV | 983.000 | 5,6 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 703.000 | 4,0 | 10,1 |
4 | Romania TV | 453.000 | 2,6 | 6,5 |
5 | DigiSport 1 | 265.000 | 1,5 | 3,8 |
6 | Antena 3 | 254.000 | 1,4 | 3,6 |
7 | National TV | 243.000 | 1,4 | 3,5 |
8 | TVR 2 | 162.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | Realitatea Plus | 152.000 | 0,9 | 2,2 |
10 | TVR 1 | 151.000 | 0,9 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 26 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 531.000 | 5,5 | 14,9 |
2 | Kanal D | 500.000 | 5,2 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 374.000 | 3,9 | 10,5 |
4 | Romania TV | 254.000 | 2,7 | 7,1 |
5 | DigiSport 1 | 154.000 | 1,6 | 4,3 |
6 | Antena 3 | 151.000 | 1,6 | 4,3 |
7 | National TV | 99.000 | 1,0 | 2,8 |
8 | Realitatea Plus | 99.000 | 1,0 | 2,8 |
9 | Diva | 80.000 | 0,8 | 2,3 |
10 | Antena Stars | 78.000 | 0,8 | 2,2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 26 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-48 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 215.000 | 5,2 | 18,7 |
2 | Kanal D | 150.000 | 3,6 | 13,0 |
3 | Antena 1 | 139.000 | 3,4 | 12,2 |
4 | DigiSport 1 | 48.000 | 1,2 | 4,2 |
5 | Romania TV | 36.000 | 0,9 | 3,1 |
6 | Diva | 35.000 | 0,9 | 3,1 |
7 | Antena Stars | 28.000 | 0,7 | 2,4 |
8 | National TV | 27.000 | 0,7 | 2,4 |
9 | AMC | 25.000 | 0,6 | 2,1 |
10 | TVR 2 | 22.000 | 0,5 | 1,9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 26 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), pe noul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 National ABCD | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 449.000 | 6,4 | 19,3 |
2 | Kanal D | 364.000 | 5,2 | 15,6 |
3 | Antena 1 | 246.000 | 3,5 | 10,5 |
4 | DigiSport 1 | 88.000 | 1,3 | 3,8 |
5 | National TV | 85.000 | 1,2 | 3,7 |
6 | Romania TV | 83.000 | 1,2 | 3,6 |
7 | Diva | 56.000 | 0,8 | 2,4 |
8 | TVR 1 | 53.000 | 0,8 | 2,3 |
9 | Antena Stars | 47.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Realitatea Plus | 46.000 | 0,7 | 2,0 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
@Mile, ești la reducere pe creier?
Oare chiar atât de scumpe sunt filmele încât le dai “premiera” după 2-3 ani de la lansare?
Ps: Filmul este online pe Netflix, fără pauze publicitare.
@MucCelMic nu prea cred că publicul de la Pro sau alte stații mai iasă în oraș având în vedere restricțiile. :)
Și da, anul acesta se bagă bani de la publicitari de sărbători pentru că mai toți sunt acasă și după cum zice guvernul: fiecare la casa lui
Când puteau să pună Las Fierbinți! De ce au ales Superstar?
Este un show bun, calitativ, interesant. Dar , din păcate, nu prinde foarte bine. Tot Vocea avea mai multă audiență.
Câteodată își mai merită și ei "soarta". Știau audiențele, și, totuși, au ales să bage de ziua lor un show care nu are o audiență mare.
În timp ce Las Fierbinți rupe tot. Puteau sa facă un episod special, puțin mai lung. Apoi sa bage "A fost odată... la Hollywood". De la 23:30 cine se mai uită?? Mai ales că era în premiera în România. Plus ca tine aproape 3 ore, fără reclame. Nu o să stea nimeni pana la final.