Survivor se menţine în continuare lider de audienţă, însă a trecut pe orarul de vară, cu cifre mult mai mici.
Puţin peste 1,3 milioane de români s-au uitat la o nouă ediţie a show-ului din Republica Dominicană.
Aseară Tigrii au fost învinşi, iar unul dintre cei cinci coechipieri va părăsi competiţia. Publicul are de ales între Alex Nedelcu sau TJ Miles.
Destul de aproape de Survivor a fost şi Fiica Ambasadorului, care a ocupat locul doi în audienţe.
Iar Insula iubirii s-a mulţumit cu locul trei, cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de primele două clasate.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor:
Naţional. Survivor este în continuare pe primul loc, chiar dacă nu mai are audienţele de la debut. Vara a „ras“ în jur de un milion de telespectatori, astfel că show-ul a ajuns la o audienţă de puţin peste 1,3 milioane.
Serialul turcesc Fiica Ambasadorului se ţine aproape, având un public fidel de un milion de privitori. Astfel, Kanal D se poziţionează pe locul doi, cu cifre aproape duble faţă de Antena 1.
Show-ul Insula iubirii a ocupat ultimul loc pe podium, fiind urmărit de 543.000 de români.
Următoarele poziţii din top au fost luate de două posturi de ştiri, cu cifre foarte apropiate: România TV (329.000) şi Antena 3 (328.000).
Urban. Pro TV a fost primul şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 637.000 de români, cifre duble faţă de Insula iubirii, care s-a clasat tot pe locul trei.
Fiica Ambasadorului s-a strecurat pe poziţie secundă, cu 418.000 de fani care s-au uitat la serialul turcesc.
Iar Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri. Astfel, televiziunea Intact a trecut pe locul patru, cu 209.000 de privitori, în timp ce rivala ei a coborât pe cinci, având 11.000 de telespectatori în minus.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV nu cedează poziţia de lider nici pe publicul comercial. Survivor a fost urmărit de 273.000 de tineri de la oraşe.
Însă Antena 1 şi-a luat revanşa şi a trecut pe doi, în faţa postului Kanal D. S-au uitat la Insula iubirii 207.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
În acelaşi timp, Kanal D a avut cifre aproape la jumate. Pe publicul comercial Fiica Ambasadorului a fost urmărită de 112.000 de români.
Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.322.000 | 7.5 | 20.6 |
2 | Kanal D | 1.007.000 | 5.7 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 543.000 | 3.1 | 8.5 |
4 | Romania TV | 329.000 | 1.9 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 328.000 | 1.9 | 5.1 |
6 | DigiSport 1 | 196.000 | 1.1 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 188.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Prima TV | 168.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Pro Cinema | 159.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 148.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România .**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 18.9 |
2 | Kanal D | 418.000 | 4.4 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 313.000 | 3.3 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 209.000 | 2.2 | 6.2 |
5 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 133.000 | 1.4 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 112.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Prima TV | 96.000 | 1.0 | 2.8 |
9 | Pro Cinema | 96.000 | 1.0 | 2.8 |
10 | Digi 24 | 85.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 273.000 | 5.8 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 207.000 | 4.4 | 15.4 |
3 | Kanal D | 112.000 | 2.4 | 8.3 |
4 | Pro Cinema | 63.000 | 1.3 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 52.000 | 1.1 | 3.8 |
6 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | DigiSport 1 | 41.000 | 0.9 | 3.1 |
8 | Romania TV | 37.000 | 0.8 | 2.8 |
9 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.7 |
10 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Si Survivor a fost lider postacule. Nu zici asta ?
Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:33. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.1 puncte de rating și 20.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.4 puncte de audiență și 14.5% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi seri puternice, iar în minutul de aur, la ora 21:38, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!