Survivor a intrat în linie dreaptă pe final de sezon. Chiar dacă are audienţe de vară, continuă să-şi păstreze un public de peste 1,5 milioane de români.
Penultima ediţie Survivor a stabilit cine intră în marea finală. După o serie de probe şi votul telespectatorilor, Alexandru Nedelcu a părăsit competiţia. A fost la o ediţie distanţă de competiţia finală.
„Ăsta a fost drumul meu până aici. Sunt mândru de mine şi sunt sigur că şi cei de acasă sunt.
Mi-aş fi dorit să ajung în Finală, dar dacă atât mi-a fost scris... atât a fost să fie”, a declarat Alexandru Nedelcu pentru protv.ro.
Aşadar, show-ul Survivor a fost lider de audienţă pe toate targeturile. Dar cum s-au descurcat celelalte posturi? Ce audienţe au avut show-ul Insula iubirii de la Antena 1 şi serialele turceşti de la Kanal D?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor
Naţional. Show-ul Survivor a fost lider de audienţă, fiind urmărit de aproape 1,6 milioane de români.
Cu cifre la jumate, serialele turceşti de la Kanal D (Mă numesc Zuleyha şi apoi, de la 22.30, Ramo) s-au clasat pe locul doi în topul audienţelor. Acestea au strâns în faţa televizoarelor aproape 800.000 de fani.
Insula iubirii de la Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei, cu cifre de trei ori mai mici decât Survivor. Astfel, reality-show-ul cu cupluri a fost urmărit de puţin peste jumătate de milion de români.
Urban. Survivor a fost lider şi la oraşe. Show-ul de la Pro TV a stâns 772.000 de privitori, având cifre de două ori mai mari faţă de Kanal D şi Antena 1.
Locul doi a fost ocupat de serialele turceşti de la Kanal D, cu 344.000 de privitori. Iar pe trei a fost Insula iubirii, cu cifre destul de apropiate - 333.000.
Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor nu a cedat locul întâi nici pe publicul comercial. Show-ul de la Pro TV a strâns 328.000 de tineri de la oraşe, cu aproape 100.000 mai mulţi faţă de Insula iubirii, care s-a poziţionat pe doi. Astfel, Antena 1 a avut o audienţă de 236.000 de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Pe trei a coborât Kanal D, serialele sale fiind urmărite de aproape 100.000 de fani.
Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.577.000 | 9.0 | 25.0 |
2 | Kanal D | 791.000 | 4.5 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 510.000 | 2.9 | 8.1 |
4 | Romania TV | 345.000 | 2.0 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 336.000 | 1.9 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 182.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | National TV | 168.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | Pro Cinema | 151.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Prima TV | 144.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 134.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 772.000 | 8.1 | 22.9 |
2 | Kanal D | 344.000 | 3.6 | 10.2 |
3 | Antena 1 | 333.000 | 3.5 | 9.9 |
4 | Antena 3 | 213.000 | 2.2 | 6.3 |
5 | Romania TV | 193.000 | 2.0 | 5.7 |
6 | Happy Channel | 100.000 | 1.1 | 3.0 |
7 | Prima TV | 93.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | National TV | 91.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Antena Stars | 70.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 328.000 | 7.0 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 236.000 | 5.0 | 16.8 |
3 | Kanal D | 99.000 | 2.1 | 7.0 |
4 | Digi 24 | 49.000 | 1.0 | 3.5 |
5 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.3 |
6 | Antena 3 | 44.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | Romania TV | 37.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Pro Cinema | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 25.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Ce visezi postac ? Ce aberezi ? Uite ca ti-am aratat rating cu Imperiul cu 8.6 comercial. Acolo public educat. Deci ce visezi ?