AUDIENŢE Survivor - America Express. Trei zile pe săptămână, Survivor (Pro TV) şi America Express (Antena 1) se bat pe acelaşi interval. Cine şi ce a câştigat?
Paginademedia.ro vă prezintă, pe zile, lupta dintre cele două producţii în această săptămână - luni (24 ianuarie), marţi (25 ianuarie) şi miercuri (26 ianuarie).
În linii mari: publicul naţional s-a dus spre Survivor, comercialul şi urbanul (cu o singură excepţie într-o zi) pe America Express.
1. Audienţe Survivor - America Express, Luni, 24 ianuarie
Săptămâna a început cu o medie naţională de aproape un milion şi jumătate de români la Survivor, cu 400.000 mai mulţi decât la America Express (locul trei).
Show-ul de pe Antena 1 a început să recupereze la oraşe, apropiindu-se de 700.000 de telespectatori şi având primul loc, cu Pro TV pe doi, la distanţă mică.
America Express s-a impus însă pe publicul comercial 21-54 de ani: 400.000 media, cu peste 100.000 mi mulţi decât la Survivor.
2. Audienţe Survivor - America Express, Marţi, 25 ianuarie
Lupta de marţi a continuat în aceeaşi notă, dar cu cifre mai mari. Adică: peste 1,5 milioane de români la Pro TV şi aproape 1,2 milioane la America Express, pe Antena 1.
Şi marţi, Antena 1 a fost mai urmărită la oraşe, cu 715.000 de telespectatori, cu peste 30.000 în faţa Pro TV.
Şi pe comercial, cifrele - dar şi diferenţa - au fost mai mari: 440.000 de telespectatori la Antena 1, faţă de 320.000 la Pro TV.
3. Audienţe Survivor - America Express, Miercuri, 26 ianuarie
Ziua de miercuri a fost atipică. Asta pentru că Pro TV a reuşit să câştige două segmente din trei: şi naţionalul, dar şi oraşele.
Pe naţional, au fost peste 1,6 milioane de români la Survivor, un plus de peste jumătate de milion în faţa Antenei 1.
Şi la oraşe, tot Pro TV a fost primul: 754.000, cu 100.000 peste America Express.
Show-ul de pe Antena 1 a fost primul pe comercial, cu 376.000 de telespectatori, cu Pro TV ceva mai aproape, la 40.000 în urmă.
Citeşte şi: America Express sau Survivor? Cine a câştigat prima "mare bătălie" din sezon
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor,(20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.480.000 (8,5) | 1.520.000 (8,7) | 1.620.000 (9,3) |
Kanal D | 1.172.000 (6,7) | 1.237.000 (7,1) | 1.073.000 (6,2) |
Antena 1 | 1.092.000 (6,3) | 1.196.000 (6,9) | 1.081.000 (6,2) |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 682.000 (7,3) | 713.000 (7,6) | 654.000 (7) |
Pro TV | 657.000 (7) | 679.000 (7,3) | 754.000 (8,1) |
Kanal D | 508.000 (5,4) | 517.000 (5,5) | 496.000 (5,3) |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 398.000 (8,7) | 438.000 (9,6) | 376.000 (8,2) |
Pro TV | 283.000 (6,2) | 317.000 (6,9) | 334.000 (7,3) |
Kanal D | 168.000 (3,7) | 157.000 (3,4) | 140.000 (3,1) |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro