Skip to main content

Show-ul Survivor, neînvins în audienţe. Câţi români s-au uitat la eliminarea Nataliei Duminică

 
Daniel Pavel, prezentator Survivor. Sursa foto: Pro TV (Facebook)
Daniel Pavel, prezentator Survivor. Sursa foto: Pro TV (Facebook)

Survivor continuă să fie programul preferat de români într-o seară de marţi în faţa televizorului. Show-ul are cifre aproape duble sau chiar triple faţă de serialul turcesc de la Kanal D, Mă numesc Zuleyha, şi emisiunea culinară Chefi fără limite, de la Antena 1.

Publicitate

Peste 1,7 milioane de români au urmărit, marţi seară, eliminarea Nataliei Duminică din competiţia Survivor. Aflaţi deja în inferioritate numerică, Faimoşii au mai pierdut un coechipier.

Ce a spus Natalia Duminică, înainte de părăsi Republica Dominicană:

„Cred că e logic pentru că simţindu-mă că nu pot da 100% pe traseu, aş simţi că ţin echipa pe loc. Nu aş rezista o secundă să nu intru pe traseu, să nu-mi ajut echipa.

Îmi doresc să schimbaţi ceva, vreau să câştigaţi. Treziţi-vă, enervaţi-vă. Aş vrea să vă dau forţă să câştigaţi cu toţii. Vă rog, din suflet, fiţi tari!”, a declarat concurenta pentru protv.ro

Zuleyha îşi menţine publicul fidel de puţin peste un milion de români, format din fanii acestui serial turcesc, ducând Kanal D pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe.

Chefii au fost pe locul trei în clasamentul audienţelor, cu puţin peste jumătate de milion de privitori, singurul segment unde Antena 1 recuperează o poziţie fiind pe segmentul publicului comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor şi Chefi fără limite (20.30 - 00.00):

Naţional. Show-ul Survivor continuă să fie lider detaşat de audienţă, cu cifre de două-trei ori mai mari decât următoarele clasate. Peste 1,7 milioane de români s-au uitat pe Pro TV la eliminarea Nataliei Duminică din competiţie, în timp ce puţin peste un milion de fani ai serialului turcesc Mă numesc Zuleyha au stat pe Kanal D.

Locul trei a fost adjudecat de Chefi fără limite - noul cooking show de la Antena 1 având o audienţă de 571.000 de persoane.

De notat faptul că televiziunea de ştiri Antena 3 a revenit pe locul cinci în clasament, cu 429.000 de privitori, după România TV, care a avut cu 50.000 mai mulţi.

Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, cu peste 900.000 de telespectatori. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu Zuleyha, însă cu cifre la jumătate. Serialul turcesc a adus 466.000 de români în faţa televizoarelor.

Antena 1 a urcat pe ultima poziţie a podiumului, Chefii având o audienţă de 324.000 de persoane la nivel urban.

Pe acest segment de public Antena 3 a luat faţa postului concurent România TV, ocupând locul patru cu 247.000 de privitori, cu 21.000 mai mulţi faţă de rivală.

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor nu a făcut surprize nici pe acest target de audienţă. Show-ul a fost ales de 469.000 de tineri de la oraşe, de trei ori mai mulţi faţă de Zuleyha şi Chefi.

Astfel, emisiunea Chefi fără limite de la Antena 1 a fost urmărită de 163.000 de români de la oraşe, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. Show-ul culinar a clasat postul de televiziune pe locul doi.

Iar serialul turcesc Mă numesc Zuleyha de la Kanal D a fost urmărit de 123.000 de români, pe acest target de audienţă.

Antena 3 a urcat şi ea o poziţie în clasament, asemeni „surorii“ sale mai mari. Astfel, postul de ştiri a avut 83.000 de telespectatori pe publicul comercial, fiind înaintea rivalei România TV care a avut 71.000.

Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.735.000 9.9 24.4
2 Kanal D 1.037.000 5.9 14.6
3 Antena 1 571.000 3.2 8.0
4 Romania TV 481.000 2.7 6.8
5 Antena 3 429.000 2.4 6.0
6 Prima TV 266.000 1.5 3.7
7 Happy Channel 185.000 1.1 2.6
8 Antena Stars 182.000 1.0 2.6
9 DigiSport 1 177.000 1.0 2.5
10 Realitatea Plus 168.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 906.000 9.5 24.5
2 Kanal D 466.000 4.9 12.6
3 Antena 1 324.000 3.4 8.8
4 Antena 3 247.000 2.6 6.7
5 Romania TV 226.000 2.4 6.1
6 Prima TV 132.000 1.4 3.6
7 Digi 24 110.000 1.2 3.0
8 DigiSport 1 106.000 1.1 2.9
9 Happy Channel 92.000 1.0 2.5
10 Antena Stars 87.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 469.000 9.9 30.5
2 Antena 1 163.000 3.4 10.6
3 Kanal D 123.000 2.6 8.0
4 Antena 3 83.000 1.7 5.4
5 Romania TV 71.000 1.5 4.6
6 DigiSport 1 62.000 1.3 4.1
7 Prima TV 57.000 1.2 3.7
8 Digi 24 53.000 1.1 3.5
9 National TV 36.000 0.8 2.3
10 Antena Stars 29.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul Expertul
    Editia 27 din sezonul 3 Survivor Romania a fost lider absolut de audienta! PRO TV a obtinut pe targetul comercial 21 54 National ABCD 9.4 puncte de rating și 27.9% cotă de piață, față de locul 2, ANTENA 1 care avea doar 3.5 puncte de audiență și 10.5% share. Editia 26 din sezonul 3 Survivor Romania a fost lider absolut de audienta! În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, față de locul 2, ANTENA 1, care avea 3.8 puncte de audiență și 11.0% share.
  • Ionut Ionut
    Chefii sa fie cam la egal cu turcismele pe comercial ? Sigur este o mare problema aici. Sau poate lumea s-a saturat de emisiuni cu gatit...
  • Realia Tescariu Realia Tescariu
    Tvr ar trebui sa organizeze procesiuni religioase. Toată conducerea, în frunte cu Dan Turturica, Ramona. Carla Tompea Haralambie, Ruxandra Tuchel tot CA-ul și tot Comitetul Director sa meargă încolonați la o biserica și sa plătească o slujba . Poate asa își va aminti bunul Dumnezeu de noi. Ca telespectatorii ne-au părăsit de tot dacă le dam Tema zilei cu Ramona Avramescu-Naframa și filme de pe vremea lui Pazvante-Chiorul.
  • Radu09 Radu09
    Totuși a fost un scor istoric de 2-10 pentru războinici ,faimoși sunt niste certăreți leneși cu aere de vedete dar în realitate sunt niste necunoscuți
  • Ha Ha
    Ne0, Chefi Fără Limte e extrem de slab, dar din lipsă de emisiuni, Antenuța Zero e forțată sa-l difuzeze și să ia bătaie 3 zile
  • Ha Ha
    De acord cu toți trei. Kanal D a avut Fiica Ambasadorului și Ramo
  • Ne0 Ne0
    Chiar asa slab e chefi fara limite sau e prea bun, survivor? Intreb pentru ca este prea mare diferenta intre ele la audiente si nu ma uit la niciunul. Ms
  • B.A.M B.A.M
    De acord cu Ioan!
  • jk jk
    Zuleyha ii azi,ieri a fost altceva
  • Ioan Ioan
    Marti seara NU a fost „Mă numesc Zuleyha”, ci „Fiica Ambasadorului”...

Trimite un comentariu

sus