Survivor continuă să fie programul preferat de români într-o seară de marţi în faţa televizorului. Show-ul are cifre aproape duble sau chiar triple faţă de serialul turcesc de la Kanal D, Mă numesc Zuleyha, şi emisiunea culinară Chefi fără limite, de la Antena 1.
Peste 1,7 milioane de români au urmărit, marţi seară, eliminarea Nataliei Duminică din competiţia Survivor. Aflaţi deja în inferioritate numerică, Faimoşii au mai pierdut un coechipier.
Ce a spus Natalia Duminică, înainte de părăsi Republica Dominicană:
„Cred că e logic pentru că simţindu-mă că nu pot da 100% pe traseu, aş simţi că ţin echipa pe loc. Nu aş rezista o secundă să nu intru pe traseu, să nu-mi ajut echipa.
Îmi doresc să schimbaţi ceva, vreau să câştigaţi. Treziţi-vă, enervaţi-vă. Aş vrea să vă dau forţă să câştigaţi cu toţii. Vă rog, din suflet, fiţi tari!”, a declarat concurenta pentru protv.ro.
Zuleyha îşi menţine publicul fidel de puţin peste un milion de români, format din fanii acestui serial turcesc, ducând Kanal D pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe.
Chefii au fost pe locul trei în clasamentul audienţelor, cu puţin peste jumătate de milion de privitori, singurul segment unde Antena 1 recuperează o poziţie fiind pe segmentul publicului comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor şi Chefi fără limite (20.30 - 00.00):
Naţional. Show-ul Survivor continuă să fie lider detaşat de audienţă, cu cifre de două-trei ori mai mari decât următoarele clasate. Peste 1,7 milioane de români s-au uitat pe Pro TV la eliminarea Nataliei Duminică din competiţie, în timp ce puţin peste un milion de fani ai serialului turcesc Mă numesc Zuleyha au stat pe Kanal D.
Locul trei a fost adjudecat de Chefi fără limite - noul cooking show de la Antena 1 având o audienţă de 571.000 de persoane.
De notat faptul că televiziunea de ştiri Antena 3 a revenit pe locul cinci în clasament, cu 429.000 de privitori, după România TV, care a avut cu 50.000 mai mulţi.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, cu peste 900.000 de telespectatori. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu Zuleyha, însă cu cifre la jumătate. Serialul turcesc a adus 466.000 de români în faţa televizoarelor.
Antena 1 a urcat pe ultima poziţie a podiumului, Chefii având o audienţă de 324.000 de persoane la nivel urban.
Pe acest segment de public Antena 3 a luat faţa postului concurent România TV, ocupând locul patru cu 247.000 de privitori, cu 21.000 mai mulţi faţă de rivală.
Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor nu a făcut surprize nici pe acest target de audienţă. Show-ul a fost ales de 469.000 de tineri de la oraşe, de trei ori mai mulţi faţă de Zuleyha şi Chefi.
Astfel, emisiunea Chefi fără limite de la Antena 1 a fost urmărită de 163.000 de români de la oraşe, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. Show-ul culinar a clasat postul de televiziune pe locul doi.
Iar serialul turcesc Mă numesc Zuleyha de la Kanal D a fost urmărit de 123.000 de români, pe acest target de audienţă.
Antena 3 a urcat şi ea o poziţie în clasament, asemeni „surorii“ sale mai mari. Astfel, postul de ştiri a avut 83.000 de telespectatori pe publicul comercial, fiind înaintea rivalei România TV care a avut 71.000.
Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.735.000 | 9.9 | 24.4 |
2 | Kanal D | 1.037.000 | 5.9 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 571.000 | 3.2 | 8.0 |
4 | Romania TV | 481.000 | 2.7 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 429.000 | 2.4 | 6.0 |
6 | Prima TV | 266.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 185.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Antena Stars | 182.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 177.000 | 1.0 | 2.5 |
10 | Realitatea Plus | 168.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 906.000 | 9.5 | 24.5 |
2 | Kanal D | 466.000 | 4.9 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 324.000 | 3.4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 6.7 |
5 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Prima TV | 132.000 | 1.4 | 3.6 |
7 | Digi 24 | 110.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Happy Channel | 92.000 | 1.0 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 87.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 15 martie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 469.000 | 9.9 | 30.5 |
2 | Antena 1 | 163.000 | 3.4 | 10.6 |
3 | Kanal D | 123.000 | 2.6 | 8.0 |
4 | Antena 3 | 83.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | Romania TV | 71.000 | 1.5 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 62.000 | 1.3 | 4.1 |
7 | Prima TV | 57.000 | 1.2 | 3.7 |
8 | Digi 24 | 53.000 | 1.1 | 3.5 |
9 | National TV | 36.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 29.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii