AUDIENŢE. Publicul a stat pe Kanal D, duminică seară. În jur de două milioane de oameni s-au uitat, constant, la show-ul Survivor. La concurenţă, Antena 1 a avut Chefi la cuţite, iar Pro TV a avut două filme, dintre care unul fiind Miami Bici - cu BRomania şi Codin Maticiuc.
Ce audienţe a scos pelicula care se vede şi pe Netflix? Detalii, pe larg, mai jos.
Dinamica serii a fost următoarea:
- Kanal D a fost lider incontestabil timp de patru ore, cu Survivor.
- Pro TV a condus cu Ştirile, dar după ce a început Survivor a coborât pe doi (în acel moment, pe Pro TV, era filmul Un asasin nemilos). După două ore, când a început Miami Bici, postul din Pache Protopoescu a trecut pe locul trei la oraşe şi în mediul urban. A rămas, totuşi, pe doi la tineri.
- Antena 1 a pendulat între locurile doi şi trei pe parcursul întregii seri. Raportat la media emisiunii (20:00-23:10), Chefii au pus Antena 1 pe trei indiferent de interval. A avut un mic avantaj pe intervalul Miami Bici, unde a fost pe doi în ţară şi la oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Survivor (20:00-23:50):
1. Aproape două milioane de oameni s-au uitat la Survivor
Naţional. Cel mai urmărit show, duminică seară, a fost Survivor. Kanal D a atras o medie de aproape două milioane de oameni pe minut, în seara în care a fost eliminată Mellina din echipa Războinicilor.
Locul doi a fost ocupat, pe interval, de Pro TV cu 1,2 milioane de telespectatori în medie.
Pe trei s-a clasat Antena 1, cu puţin peste un milion de persoane.
Urban. Diferenţa a fost ceva mai mică în mediul urban, dar clasamentul acelaşi. Kanal D a fost pe primul loc, cu 840.000 de persoane, urmat de Pro TV, cu 680.000.
Antena 1 a completat podiumul, de unde a înregistrat 630.000 de persoane.
Comercial. Diferenţă mică, pe segmnetul comerical, între primele două clasate. Kanal D a fost lider, cu 340.000 de tineri.
Pro TV i-a suflat în ceafă, pe doi, cu 310.000 de telespectatori, urmat de Antena 1 cu 275.000.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.982.000 | 11.2 | 24.9 |
2 | Pro TV | 1.204.000 | 6.8 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 1.056.000 | 6.0 | 13.3 |
4 | Romania TV | 551.000 | 3.1 | 6.9 |
5 | DigiSport 1 | 385.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 367.000 | 2.1 | 4.6 |
7 | National TV | 151.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | TVR 1 | 132.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | Prima TV | 128.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 115.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 841.000 | 8.8 | 19.8 |
2 | Pro TV | 678.000 | 7.1 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 634.000 | 6.6 | 14.9 |
4 | Romania TV | 275.000 | 2.9 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 263.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | DigiSport 1 | 205.000 | .2.1 | 4.8 |
7 | Digi 24 | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Prima TV | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | TVR 1 | 67.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | National TV | 57.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 340.000 | 8.1 | 22.3 |
2 | Pro TV | 310.000 | 7.4 | 20.3 |
3 | Antena 1 | 274.000 | 6.5 | 17.9 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1.1 | 3.0 |
5 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Prima TV | 27.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Look Sport+ | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | National TV | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Câţi oameni s-au uitat la filmul lui BRomania?
Naţional. Pro TV a ocupat locul trei la nivel naţional, cu filmul lui BRomania. Miami Bici a fost urmărit de 860.000 de români în medie.
Lider pe intervalul filmului a fost Kanal D (două milioane de oameni), urmat de Antena 1, pe doi, cu 924.000 de persoane.
Urban. Clasamentul primelor trei a rămas neschimbat la oraşe. Miami Bici a pus Pro TV pe trei, cu 530.000 de privitori.
Locul doi a fost al Antenei 1, cu 555.000 de oameni pe interval, iar lider a fost Kanal D - 830.000 de persoane.
Comercial. Tinerii au pus filmul cu Maticiuc şi BRomania (Matei Dima) pe locul doi. A fost urmărit de aproape 300.000 de tineri.
Primul loc, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu 330.000 de privitori tineri pe minut.
Locul trei a fost al Antenei 1, care a adunat 260.000 de tineri pe intervalul cu filmul lui BRomania.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Miami Bici (21:55-23:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.004.000 | 11.3 | 28.0 |
2 | Antena 1 | 924.000 | 5.2 | 12.9 |
3 | Pro TV | 858.000 | 4.9 | 12.0 |
4 | Romania TV | 464.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | DigiSport 1 | 450.000 | 2.5 | 6.3 |
6 | Antena 3 | 363.000 | 2.1 | 5.1 |
7 | National TV | 119.000 | 0.7 | 1.7 |
8 | Pro 2 | 108.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Look Sport+ | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | TVR 1 | 98.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Miami Bici (21:55-23:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 828.000 | 8.6 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 555.000 | 5.8 | 14.7 |
3 | Pro TV | 529.000 | 5.5 | 14.0 |
4 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 6.7 |
5 | DigiSport 1 | 233.000 | 2.4 | 6.2 |
6 | Romania TV | 221.000 | 2.3 | 5.8 |
7 | Look Sport+ | 63.0000 | 0.7 | 1.7 |
8 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Diva | 56.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 11 aprilie, pe intervalul Miami Bici (21:55-23:55), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 331.000 | 7.9 | 23.4 |
2 | Pro TV | 296.000 | 7.1 | 20.9 |
3 | Antena 1 | 261.000 | 6.2 | 18.4 |
4 | DigiSport 1 | 61.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Look Sport+ | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Pro 2 | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | TVR 1 | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Ori să produci un astfel de format, precum un show de dans bazat pe cazuri sociale, la nivel înalt și să obții un share de 5-10% e sinucidere financiară, și oricum nu cred că își permit. Dansez pentru tine a fost una din cele mai scumpe emisiunii produse de Pro Tv, iar costul unei singure ediții ajungea câteodată și la 300.000 de euro.
Fara sa mai discutam de calitatea filmului vreau doar sa punctez ca PRO-ul a facut o alegere proasta in a il difuza ... in primul rand nu e un film facut pt TV si nu are un "Clean Cut", ca nah nu e pt TV, iar PRO-ul achizitionand filmul, nu si-a dat deloc silinta in a dubla macar decent "cuvintele deocheate" ... E penibil sa auzi o voce feminina dubland vocea lui Maticiuc cand foloseste vreun "organ" ... Nu mai spun de faptul ca multe din glumele de autobaza folosite in film au tot farmecul in limbajul colorat , fara el chiar ca nu au nici cea mai mica noima ...
Practic pot spune ca PRO-ul a luat un film prost si la transformat intr-un film foarte prost sau mai bine zis intr-o aberatie ...
Nu stiu ce sa vrut cu miscarea asta , de a aduce filmul pe TV , dar clar ca e penibil , mai ales pentru un post cu pretentii ca PRO TV.