Duminică a fost seară dificilă pentru telespectatori. Cei mai mulţi s-au împărţit între finala iUmor şi o nouă ediţie Survivor. Pe interval a fost transmis şi un meci FCSB.
Cifrele, în continuare.
Finala iUmor a atras pe Antena 1 aproape 915.000 de români, pe intervalul Survivor (20.00 - 23.30).
Cu toate acestea, lider pe două segmente din trei a fost show-ul de la Pro TV, care a avut un public de 1.377.000 de persoane din întreaga ţară. Iar publicul comercial a fost câştigat de iUmor.
Finala show-ului de comedie s-a întins târziu în noapte, până aproape la ora 2.00. Însă clasamentul a rămas neschimbat şi după ce s-a terminat Survivor: Pro TV a câştigat targetul naţional şi urban, iar Antena 1 a fost lider pe publicul comercial.
Şi postul Digi Sport 1 a avut audienţe bune, cu meciul FCSB transmis în intervalul orar 21.30 - 23.30. Mai bine de jumătate de milion de suporteri din ţară au urmărit partida de fotbal pe Digi Sport 1.
Totodată, alţi 121.000 de suporteri s-au uitat la meci pe Prima Sport 1, iar 53.000 au fost pe Orange Sport 1. În total, partida FCSB - CFR, încheiată cu scor 3-1, a fost urmărită de 678.000 de români aflaţi în faţa televizoarelor.
Audienţe bune a avut şi postul public TVR 1, care a difuzat emisiunea Vedetă populară, în intervalul 21.00-23.00, iar apoi o ediţie Garantat 100%. Televiziunea s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Survivor, fiind urmărită, în medie, de 379.000 de români.
În schimb, postul turcesc Kanal D nu s-a mai clasat în top trei audienţe. Acesta a difuzat de la ora 20.00 serialul românesc de comedie, Strada Speranţei, cu foştii Divertişi, iar apoi, de la ora 21.15 emisiunea 40 de întrebări cu Denise Rifai. Cu aceste programe, postul turcesc a fost întrecut de televiziunea publică, dar şi de posturi de ştiri precum România TV şi Antena 3, dar şi de Digi Sport 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor, intersectat cu finala iUmor:
Naţional. Pro TV a bătut Antena 1 duminică seară, pe două segmente din trei de audienţă. Survivor a fost urmărit de 1.377.000 de români, cu 400.000 mai mulţi decât cei care s-au uitat la finala iUmor (915.000 de privitori, mai exact).
Locul trei a fost ocupat de televiziunea de ştiri România TV care a avut o audienţă medie de 388.000 de persoane.
La mică distanţă s-a aflat TVR 1, care a difuzat emisiunea Vedetă populară până la ora 23.00, iar apoi Garantat 100%. Programele postului public au fost urmărite de 379.000 de români.
Digi Sport 1, care a transmis partida de fotbal de Liga 1 dintre FCSB şi CFR, s-a clasat pe locul cinci. Aproximativ 355.000 de suporteri s-au uitat la meci pe Digi Sport 1, pe intervalul Survivor.
Kanal D a ocupat locul şase în clasamentul audienţelor. Serialul românesc şi emisiunea cu Denise Rifai au fost urmărite de 319.000 de români.
Urban. Pro TV a câştigat meciul audienţelor şi la oraşe. Mai bine de 741.000 de telespectatori au ales show-ul Survivor, cu aproape 200.000 mai mulţi faţă de cei care au stat pe Antena 1.
Astfel, s-au uitat la finala iUmor aproximativ 565.000 de români, postul Antena 1 ocupând poziţia secundă în topul audienţelor.
Locul trei a fost câştigat de televiziunea Digi Sport 1. Puţin peste 200.000 de orăşeni au ales programele sportive şi meciul FCSB, pe intervalul Survivor.
Pe patru şi pe cinci s-au poziţionat posturile de ştiri România TV, care a avut o audienţă medie de 190.000 de privitori, şi Antena 3 - 178.000.
Kanal D a obţinut abia locul opt, fiind depăşită de TVR 1 şi Happy Channel. Programele postului turcesc au fost urmărite de 140.000 de orăşeni.
Comercial Urban 21-54 de ani. Dacă Survivor a fost lider în ţară şi la oraşe, pe publicul comercial a preluat conducerea iUmor. Show-ul de comedie a fost pe primul loc cu o audienţă de 332.000 de tineri de la oraşe.
Survivor a trecut pe doi, fiind urmărit de 288.000 de români de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Digi Sport 1 a obţinut din nou locul trei în top, cu 89.000 de suporteri din segmentul comercial.
Iar Kanal D şi-a luat revanşa şi a urcat pe patru pe acest target de audienţă, fiind urmărit de 71.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.377.000 | 7.8 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 915.000 | 5.2 | 13.7 |
3 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 5.8 |
4 | TVR 1 | 379.000 | 2.2 | 5.7 |
5 | DigiSport 1 | 355.000 | 2.0 | 5.3 |
6 | Kanal D | 319.000 | 1.8 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 305.000 | 1.7 | 4.6 |
8 | Antena 3 | 289.000 | 1.6 | 4.3 |
9 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Pro Cinema | 139.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 741.000 | 7.8 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 565.000 | 5.9 | 15.8 |
3 | DigiSport 1 | 204.000 | 2.2 | 5.7 |
4 | Romania TV | 190.000 | 2.0 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 169.000 | 1.8 | 4.7 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1.6 | 4.3 |
8 | Kanal D | 140.000 | 1.5 | 3.9 |
9 | Pro Cinema | 72.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 71.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:30),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 332.000 | 7.0 | 22.9 |
2 | Pro TV | 288.000 | 6.1 | 19.9 |
3 | DigiSport 1 | 89.000 | 1.9 | 6.1 |
4 | Kanal D | 71.000 | 1.5 | 4.9 |
5 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Antena 3 | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
P.S.
1)Într-adevăr, cred că e un nou record! Vechiul era 1:30, parcă...
2)Ce ați căutat acolo?!?! Parcă NU susțineați producțiile Antenei 1 pe motiv că "românii nu își pun WC în fața curții, ci în spate"/etc.
(EU NU am uitat acel moment de ipocrizie maximă!)
Poate în curând, Tudor Bratu și Costin Giurgea vor merge la Digi 24 și să prezinte La volan, care se dă doar reluări în ultima vreme. Momentan, este o predicție de a mea și o părere de a mea. Să vedem dacă am prezis bine sau nu.
Cât despre În fața ta de la Digi 24, încă mai are ediții noi, dar sunt înregistrate. Nu este în reluare, chiar am verificat Digi 24 și nu scrie reluare deasupra ceasului de la Digi 24.