Meciul amical dintre România şi Israel a adus postul Pro X în primele trei locuri în clasamentul audienţelor. Totuşi, cel mai urmărit program a fost, fără surprize, show-ul Survivor.
Aproape 800.000 de români au urmărit meciul amical de fotbal al naţionalei noastre, care s-a jucat în deplasare, în Israel. Partida a început la ora 20.46 şi s-a încheiat aproape două ore mai târziu, cu scor egal, 2-2.
Per total, însă, seara a fost dominată de Survivor care a adus în faţa televizoarelor aproape un milion şi jumătate de români. E adevărat, show-ul a avut cifre mai mici decât ediţia de luni, cu cel puţin 200.000 de telespectatori mai puţini.
Pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe s-a clasat, din nou previzibil, Kanal D, care a difuzat serialul turcesc Fiica Ambasadorului, iar pe trei Antena 1, cu o nouă ediţie a show-ului culinar Chefi fără limite.
Şi pe intervalul Survivor, postul Pro X a avut audienţe peste media obişnuită cu meciul de fotbal, ocupând locul patru în clasament, la nivel naţional şi pe publicul comercial, înaintea Antenei 3.
Iar pe durata trasmiterii partidei naţionalei României, Pro X a depăşit Antena 1, la nivel naţional şi Kanal D, pe publicul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi seara, pe intervalul meciului de fotbal Israel-România:
Naţional. Meciul de fotbal transmis de Pro X a adus postul de televiziune direct pe podium. Pro X a ocupat locul trei, înaintea Antenei 1, dar şi a posturilor de ştiri.
Aproximativ 761.000 de români au urmărit partida dintre România şi Israel, încheiată cu scor egal.
Pro TV a fost pe primul loc, show-ul Survivor fiind urmărit, pe intervalul meciului, de 1.548.000 de români.
Iar pe doi a fost, ca de obicei, Kanal D care a difuzat un nou episod din Fiica Ambasadorului, urmărit de 1.276.000 de fani.
Urban. La oraşe Pro X a pierdut o poziţie, în faţa postului generalist Antena 1. Astfel, meciul a avut o audienţă de 371.000 de persoane la nivel urban, în timp ce l-a Chefi fără limite s-au uitat cu 20.000 mai mulţi.
Locul întâi şi locul doi au fost adjucate de Pro TV şi Kanal D, cu o audienţă de 824.000 şi, respectiv 580.000.
Comercial. Pe acest segment de public Pro X a revenit pe trei, înaintea Kanal D. Meciul a fost urmărit de 167.000 de tineri de la oraşe, în timp se serialul turcesc, pe acest interval, a avut cu 6.000 mai puţini telespectatori.
Primele două locuri au fost ocupate de Pro TV cu Survivor (445.000) şi Antena 1 cu Chefi fără limite (218.000).
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul meciului de fotbal Israel-România (20:45-22:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.548.000 | 8.8 | 19.1 |
2 | Kanal D | 1.276.000 | 7.3 | 15.7 |
3 | Pro X | 761.000 | 4.3 | 9.4 |
4 | Antena 1 | 683.000 | 3.9 | 8.4 |
5 | Romania TV | 479.000 | 2.7 | 5.9 |
6 | Antena 3 | 435.000 | 2.5 | 5.4 |
7 | Happy Channel | 266.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | Prima TV | 266.000 | 1.5 | 3.3 |
9 | Digi 24 | 220.000 | 1.3 | 2.7 |
10 | Antena Stars | 188.000 | 1.1 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul meciului de fotbal Israel-România (20:45-22:40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 824.000 | 8.7 | 19.7 |
2 | Kanal D | 580.000 | 6.1 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 391.000 | 4.1 | 9.3 |
4 | Pro X | 371.000 | 3.9 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 261.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | Romania TV | 228.000 | 2.4 | 5.4 |
7 | Digi 24 | 159.000 | 1.7 | 3.8 |
8 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.1 |
9 | Prima TV | 125.000 | 1.3 | 3.0 |
10 | Antena Stars | 96.000 | 1.0 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul meciului de fotbal Israel-România (20:45-22:40), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 445.000 | 9.3 | 25.4 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 4.6 | 12.5 |
3 | Pro X | 167.000 | 3.5 | 9.5 |
4 | Kanal D | 161.000 | 3.4 | 9.2 |
5 | Digi 24 | 84.000 | 1.8 | 4.8 |
6 | Antena 3 | 64.000 | 1.3 | 3.6 |
7 | Romania TV | 57.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Prima TV | 55.000 | 1.2 | 3.2 |
9 | Antena Stars | 38.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi seara, pe intervalul Survivor:
Naţional. Show-ul Survivor nu mai aduce nicio surpriză în termeni de audienţe. Emisiunea de la Pro TV continuă să se claseze pe primul loc, strângând în faţa televizoarelor 1.434.000 de telespectatori.
Pe de altă parte, Chefii de la Antena 1 continuă să fie pe locul trei, cu cifre la jumătate faţă de Survivor.
Aproximativ 629.000 de români s-au uitat la Chefi fără limite, în timp ce Fiica Ambasadorului de la Kanal D a fost urmărită de 973.000 de fani, ducând postul turcesc pe locul doi.
Pe intervalul Survivor, Pro X s-a clasat pe locul patru, având totuşi audienţe peste media obişnuită. Astfel, 494.000 de români s-au uitat la Pro X în timp ce la Pro TV era difuzat show-ul din Republica Dominicană.
Meciul de fotbal transmis de Pro X a făcut Antena 3 să piardă o poziţie în clasament, ocupând acum locul cinci, cu 434.000 de români care au ales emisiunile de ştiri.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe. Competiţia din Republica Dominicană a fost urmărită de 758.000 de telespectatori, aproape dublu faţă de următoarele clasate: Kanal D (439.000) şi Antena 1 (369.000).
Antena 3 a luat faţa postului Pro X la nivel urban, ocupând locul patru cu o audienţă de 261.000 de privitori, în timp ce la meci s-au uitat 239.000.
Comercial. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi pe publicul comercial, însă Kanal D a pierdut locul doi în faţa Antenei 1.
Astfel, Survivor a fost urmărit de 404.000 de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce Chefii s-au clasat pe doi, cu cifre la jumătate. Aproximativ 201.000 de români s-au uitat la aventurile culinare prezentate la Antena 1, mai mulţi decât cei care au ales serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D (126.000).
Pro X a continuat să aibă audienţe ridicate pe intervalul Survivor, cu transmiterea partidei amicale de fotbal. Astfel, 111.000 de suporteri au urmărit meciul dintre România şi Israel, ducând postul pe locul patru în clasament.
Antena 3 a pierdut mai multe poziţii pe publicul comercial, ocupând locul şase, cu 63.000 de români care au urmărit programele sale de ştiri. Postul s-a clasat după Digi 24, care a avut o audienţă mai mare - 75.000 de telespectatori (locul cinci).
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.434.000 | 8.2 | 20.3 |
2 | Kanal D | 973.000 | 5.5 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 629.000 | 3.6 | 8.9 |
4 | Pro X | 494.000 | 2.8 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 434.000 | 2.5 | 6.1 |
6 | Romania TV | 417.000 | 2.4 | 5.9 |
7 | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Happy Channel | 195.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | Digi 24 | 178.000 | 1.0 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 160.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 758.000 | 8.0 | 20.6 |
2 | Kanal D | 439.000 | 4.6 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 369.000 | 3.9 | 10.0 |
4 | Antena 3 | 261.000 | 2.7 | 7.1 |
5 | Pro X | 239.000 | 2.5 | 6.5 |
6 | Romania TV | 215.000 | 2.3 | 5.8 |
7 | Digi 24 | 128.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Happy Channel | 94.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | TVR 1 | 90.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 29 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 404.000 | 8.5 | 26.3 |
2 | Antena 1 | 201.000 | 4.2 | 13.1 |
3 | Kanal D | 126.000 | 2.6 | 8.2 |
4 | Pro X | 111.000 | 2.3 | 7.2 |
5 | Digi 24 | 75.000 | 1.6 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 63.000 | 1.3 | 4.1 |
7 | Romania TV | 51.000 | 1.1 | 3.3 |
8 | Prima TV | 46.000 | 1.0 | 3.0 |
9 | Antena Stars | 33.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Happy Zero nu a prins top 10 comercial. Dar a prins la pensionari postaci ha ha ha !