Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit rolurile de lider de audienţă în prime-time, în duminica de 1 mai cu show-urile Survivor şi iUmor.
Pro TV a condus cu Survivor, dar cifrele au fost sub mediile obişnuite. Dacă în mod normal emisiunea depăşea 1,6 milioane de telespectatori şi ajungea chiar la 1,9 milioane, aseară, Survivor a atras 1,4 milioane de telespectatori.
În acelaşi timp, show-ul iUmor, care s-a întins pe patru ore, a fost primul pe publicul comercial. Chiar şi pe targetul comercial al Pro TV.
Kanal D, cu Roata norocului pe interval, a obţinut cifre slabe de audienţă, la distanţă de Pro TV şi Antena 1.
În plus, pentru că duminică a fost seară de meci, Digi Sport s-a regăsit destul de sus în audienţe, cu meciul CFR Cluj - Farul Constanţa. Postul a fost pe locul al treilea pe publicul comerca
Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor:
Naţional. Survivor a fost urmărit de 1,4 milioane de telepectatori din întreaga ţară, în timp ce Antena 1, cu iUmor, se apropia de un milion de privitori.
Kanal D a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, cu o medie de 470.000 de telespectatori din toată ţara.
Prezenţă rară în top cincin audienţe. Este vorba de TVR 1 care a fost imediat după Kanal D. Postul a obţinut cu emisiunea Vedeta Populară, prezentată de Iuliana Tudor, o medie de 420.000 de telespectatori, la nivel naţional.
Urban. Show-ul de supravieţuire a atras, la oraşe, o medie de 730.000 de persoane. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 580.000 de persoane.
Podiumul este completat de Antena 3, urmărită de 220.000 de persoane de la oraşe şi abia apoi, pe patru, este Kanal D care aseară a coborât sub 200.000 de orăşeni.
Comercial Urban 21-54 de ani. iUmor a fost mai tare ca Survivor pe targetul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de 350.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 310.000 de persoane.
Locul trei, la mare distanţă de primele două televiziuni, i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 73.000 de persoane. Postul a avut pe interval meciul de fotbal dintre CFR Cluj şi Farul Constanţa.
Pe targetul comercial al Pro TV, naţional 21-54 ABCD, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape umăr la umăr, cu un avans pentru Survivor. Scorul a fost de 480.000 la 450.000 de telespectatori (7% vs 6,5% rating).
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.449.000 | 8.2 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 958.000 | 5.4 | 13.4 |
3 | Kanal D | 473.000 | 2.7 | 6.6 |
4 | TVR 1 | 416.000 | 2.4 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2.0 | 4.9 |
6 | Romania TV | 344.000 | 2.0 | 4.8 |
7 | DigiSport 1 | 317.000 | 1.8 | 4.4 |
8 | Happy Channel | 262.000 | 1.5 | 3.7 |
9 | TVR 2 | 195.000 | 1.1 | 2.7 |
10 | Prima TV | 172.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 733.000 | 7.7 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 580.000 | 6.1 | 15.3 |
3 | Antena 3 | 219.000 | 2.3 | 5.8 |
4 | Kanal D | 195.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 187.000 | 2.0 | 4.9 |
7 | TVR 1 | 181.000 | 1.9 | 4.8 |
8 | Happy Channel | 128.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | TVR 2 | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 352.000 | 7.4 | 22.2 |
2 | Pro TV | 313.000 | 6.6 | 19.7 |
3 | DigiSport 1 | 73.000 | 1.5 | 4.6 |
4 | Kanal D | 63.000 | 1.3 | 4.0 |
5 | TVR 1 | 58.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 53.000 | 1.1 | 3.3 |
7 | Romania TV | 44.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Pai nici nu e nevoie postac. Ajunge ca a fost lider 4 luni (Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie). Bucatarii Zero au fost lideri macar o zi ? NU ! Asta e tot ce conteaza postac.
Se pricepe la emisiuni ? Pai de Bucatarii Zero nu zici nimic ? De Factorati nimic ? De Marinica nimic ? De Dansul Zero nimic ?
Deci, in Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, Pro TV a sters pe jos cu Antenuta lor 7 zile din 7. Acum, in Mai, mai prinde si Antenuta Zero o zi, doua. Ha ha ha !
Pana acum, ce ati facut ?
Si paginademedia, hai cu audienta prime-time pe luna Aprilie. Sa vedem ce a facut Antenuta Zero.
Umor Sec 7, Talentosii 11. Umor Sec 7, Fierbintii 10. Sigur si peste Cunoscutii Anonimi.
Cum tu nu vrei pe intervalul Survivor postac. Dar pe intervalul primului film de sambata nu vrei ? Vrei doar pe intervalul Anonimii Zero ?
Si Survivor a fost lider postac, nu vezi bine ?
Pe targetul comercial al Pro TV, naţional 21-54 ABCD, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape umăr la umăr, cu un avans pentru Survivor. Scorul a fost de 480.000 la 450.000 de telespectatori (7% vs 6,5% rating).
Deci Survivor peste Umor Sec. Dar, SA NU UITAM. Survivor a sters pe jos cu Bucatarii Zero.
Pe publicul national si pe cel urban inca stau bine cei de la Pro Tv.
Desi show-ul incepe sa scartaie. Din motivele expuse, de mai multe ori, si de Expert(ul) Pro. Vom vedea ce va mai fi duminica viitoare !