Skip to main content

TOP rating. Cum arată audienţele televiziunilor, într-o nouă zi cu breaking news de dimineaţă până seara. Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri

 
TOP rating. Cum arată audienţele televiziunilor, într-o nouă zi cu breaking news de dimineaţă până seara. Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri

Războiul Rusia - Ucraina este aproape unicul subeict dezbătut de televiziunile de ştiri de două săptămâni. 

Publicitate

Cum arată audienţele TV într-o zi cu breaking news de dimineaţa până seara: Televiziunile de ştiri sunt în topul audienţelor şi pe întreaga zi, nu doar în prime-time, cu cifre peste media obişnuită. Cel mai „câştigat” post de ştiri în aceste vremuri este Antena 3. Televiziunea de ştiri care pierduse deja de ani buni lupta cu Romania TV, a revenit în top audienţe în acest context. 

Şi Digi24 a avut cifre une, dar şi restul posturilor. 

Pe 8 martie, de exemplu, Antena 3 a fost a treia televiziune, în mediul urban, peste Kanal D sau Romania TV.

Şi televiziunea Digi24 a fost pe locul trei în clasamentul pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de marţi, 8 martie, pe întreaga zi:

NaţionalPodiumul este ocupat de aceiaşi Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Antena 3 a fost a patra televiziune în clasamentul zilei, având o medie de 300.000 de persoane, la nivelul întregii ţări. Romania TV a fost la mică distanţă, cu aproape 300.000 de persoane. 

RTV este urmat de Digi24, cu cifre la jumătate. Este interestant însă că postul RCS a prins top 10, la nivel naţional, o situaţie atipică. 

Urban. Antena 3 a fost ieri pe locul trei la oraşe, pe tot parcursul zilei, o altă situaţie atipică. Postul patronat de familia Voiculescu a avut aproape 190.000 de telespectatori, media pe fiecare minut al zilei. 

Pe locurile patru şi cinci în audienţe au „alergat” umăr la umăr Kanal D şi Romania TV, fiecare cu câte 160.000 de telespectatori. Digi24 s-a menţinut, la rândul său, în top zece, cu o medie de 105.000 de telespectatori. 

Şi Realitatea Plus a prins top 10, cu o medie de 54.000 de persoane. 

Comercial urban 21-54 de ani. Se schimbp clasamentul pe targetul comercial 21-54 de ani de la oraşe. Digi24 a fost ieri a treia televiziune, cu o medie de 50.000, pe întreaga zi. Postul de ştiri al RCS este urmat de Kanal D, Antena 3 şi Romania TV, cu cifre apropiate. 

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 martie, pe întreaga zi, la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 897.000 5.1 22.4
2 Antena 1 488.000 2.8 12.2
3 Kanal D 369.000 2.1 9.2
4 Antena 3 304.000 1.7 7.6
5 Romania TV 298.000 1.7 7.4
6 Digi 24 149.000 0.8 3.7
7 Realitatea Plus 120.000 0.7 3.0
8 Antena Stars 100.000 0.6 2.5
9 Happy Channel 95.000 0.5 2.4
10 Pro Cinema 68.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 martie, pe întreaga zi, în mediul URBAN

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 4.2 19.8
2 Antena 1 251.000 2.6 12.3
3 Antena 3 187.000 2.0 9.2
4 Kanal D 157.000 1.7 7.7
5 Romania TV 157.000 1.7 7.7
6 Digi 24 105.000 1.1 5.2
7 Happy Channel 56.000 0.6 2.8
8 Realitatea Plus 54.000 0.6 2.6
9 Antena Stars 48.000 0.5 2.3
10 DigiSport 1 36.000 0.4 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 martie, pe întreaga zi, pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani

  URBAN 21-54 de ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 185.000 3.9 24.3
2 Antena 1 109.000 2.3 14.4
3 Digi 24 50.000 1.0 6.6
4 Kanal D 47.000 1.0 6.2
5 Antena 3 45.000 1.0 6.0
6 Romania TV 44.000 0.9 5.8
7 Realitatea Plus 19.000 0.4 2.5
8 DigiSport 1 16.000 0.3 2.2
9 Pro Cinema 16.000 0.3 2.1
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.9

 

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Paul S Paul S
    Ce e prostia asta de comentariu? Ce om *** urmărește asa ceva și se bucura ca unii au audienta mai mare, mai rău decât microbiștii când bate steaua pe rapid? Asta de-a scris comentariul de mai sus e o enigma.
  • Genunche Genunche
    Iar in prime-time, Survivor a sters pe jos cu Bucatarii Zero. Dublu comercial !

    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating și 28.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.4 puncte de audiență și 12.5% share. De-a lungul difuzării, peste 1.8 de români s-au bucurat de provocările serii, iar în minutul de aur, la ora 21:47, aproape 2.5 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

    Mile mile in genunchi !

Trimite un comentariu

sus