Skip to main content

AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea Antenei 1, mai urmărită decât filmul de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea Antenei 1, mai urmărită decât filmul de pe Pro TV

AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea de  pe Antena 1 a avut rating mai bun decât filmul din 1997 cu Leonardo di Caprio difuzat pe Pro TV.

Publicitate

Titanic versus Splash în seara de sâmbătă. Românii au ales să urmărească ediţia a treia a emisiunii prezentată de Răzvan Fodor, Ramona Olaru şi Anna Lesko. Peste 1 milion de telespectatori s-au uitat pe Antena 1, pe intervalul celor trei ore şi jumătate de difuzare.

Antena 1 era lider pe toate segmentele de public, iar Pro TV s-a clasat pe locul secund cu filmul din 1997, cu Di Caprio şi Kate Winslet.

În urma ediţiei de aseară, Sonny Medini s-a calificat în finala competiţiei. Este al treilea finalist după Cristi Pulhac şi Natalia Duminică.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Splash! Vedete la apă (20:00-23:30):

Naţional. Splash! Vedete la apă a pus Antena 1 pe primul loc în ţară. Show-ul cu Iulia Albu, Nea Marin şi Jean de la Craiova în juriu era urmărit de 1.055.000 de telespectatori pe minut.

La filmul Titanic s-au uitat 853.000 de români şi Pro TV se clasa pe locul doi. A treia televiziune din top era România TV - 539.000 de privitori.

Urban. Şi la oraşe a prins Splash. Antena 1 se clasa pe primul loc cu o nouă ediţie a emisiunii care este filmată în Oradea - 567.000 de telespectatori.

Titanic şi Di Caprio i-au adus locul doi Pro TV-ului şi pe acest segment de public - 397.000 de privitori. Podiumul televiziunilor era completat de România TV - 272.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit şi ei Splash, dar cifrele sunt mai mici decât săptămâna trecută. Aproximativ 192.000 de telespectatori tineri urmăreau emisiunea prezentată de Fodor, Lesko şi Ramona Olaru pe Antena 1.

Şi de această dată s-a clasat pe doi Pro TV cu filmul Titanic - 141.000 de privitori.

Digi Sport 1 completa podiumul cu 61.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS difuza partida din Liga 1 dintre Rapid şi Universitatea Craiova.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.055.000 6 16,8
2 Pro TV 853.000 4,8 13,6
3 Romania TV 539.000 3,1 8,6
4 Kanal D 470.000 2,7 7,5
5 DigiSport 1 416.000 2,4 6,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 567.000 5,9 17,5
2 Pro TV 397.000 4,2 12,3
3 Romania TV 272.000 2,8 8,4
4 DigiSport 1 260.000 2,7 8
5 Antena 3 205.000 2,1 6,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 192.000 4,6 21,7
2 Pro TV 141.000 3,4 15,9
3 DigiSport 1 61.000 1,5 6,9
4 Kanal D 51.000 1,2 5,8
5 Romania TV 24.000 0,6 2,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Concurenţii Splash! Vedete la apă

 

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Asia Express, cea mai urmărită emisiune în ziua de Paşte. Românii s-au uitat în număr mare şi la Ştirile Pro TV, dar şi la Titanic

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Scufundarea Titanicului a avut aproape 2,5 milioane de spectatori

CITEŞTE ŞI: BĂTĂLIA BLOCKBUSTERELOR. Titanicul de pe Pro TV se izbeşte de Eroii de la Termopile de pe Antena 1

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Titanic, de şase ori în şase ani la Pro TV. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ABC+ ABC+
    Ce audiente a avut Mireasa Antenei 1?

    Așteptăm zilele viitoare și cifrele noilor sezoane de la ProTV și Antena1. Văd că despre noile sezoane de la Kanal D nimic
  • Razvan Razvan
    Dati si audientele premierei sezonului 4 Mireasa de ieri
  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    PRO TV isi merita soarta. Cine i-a pus sa difuzeze filmul "Titanic" in timpul verii? Pana acum il difuzau de Paste, si le mergea foarte bine.
  • ABC+ ABC+
    Se zvonește că Antena1 a cumpărat drepturile de difuzare din filmele “Singur acasă” 1-2-3.
  • Camelia Camelia
    La un astfel de articol, orice spui, vor curge acuzatiile ca esti postac. Nu sunt postaca, spun doar ca principiu, că ma bucur sa vad pe primul loc o emisiune la care s-a muncit. ProTV nu prea merita sa-i mearga tactica : cand ceilalti fac o emisiune , noi trantim un film celebru si gata!
  • ABC+ ABC+
    Ce titlu nostim și real:))))

    Nu înțeleg prostia de la ProTV de a difuza TITANIC în sezon de vară, chiar m-am mirat când am văzut că aveau titanicul în program.

    Își merită audiența cei de la ProTV! În locul lor băgam Las Fierbinți zilnic tot sezonul de vară, se pare că este singurul program TV care nu scârțâie după atâtea sezoane și redifuzări
  • Razvan Razvan
    Dati ai audientele noului sezon Mireasa

Trimite un comentariu

sus