AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea de pe Antena 1 a avut rating mai bun decât filmul din 1997 cu Leonardo di Caprio difuzat pe Pro TV.
Titanic versus Splash în seara de sâmbătă. Românii au ales să urmărească ediţia a treia a emisiunii prezentată de Răzvan Fodor, Ramona Olaru şi Anna Lesko. Peste 1 milion de telespectatori s-au uitat pe Antena 1, pe intervalul celor trei ore şi jumătate de difuzare.
Antena 1 era lider pe toate segmentele de public, iar Pro TV s-a clasat pe locul secund cu filmul din 1997, cu Di Caprio şi Kate Winslet.
În urma ediţiei de aseară, Sonny Medini s-a calificat în finala competiţiei. Este al treilea finalist după Cristi Pulhac şi Natalia Duminică.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Splash! Vedete la apă (20:00-23:30):
Naţional. Splash! Vedete la apă a pus Antena 1 pe primul loc în ţară. Show-ul cu Iulia Albu, Nea Marin şi Jean de la Craiova în juriu era urmărit de 1.055.000 de telespectatori pe minut.
La filmul Titanic s-au uitat 853.000 de români şi Pro TV se clasa pe locul doi. A treia televiziune din top era România TV - 539.000 de privitori.
Urban. Şi la oraşe a prins Splash. Antena 1 se clasa pe primul loc cu o nouă ediţie a emisiunii care este filmată în Oradea - 567.000 de telespectatori.
Titanic şi Di Caprio i-au adus locul doi Pro TV-ului şi pe acest segment de public - 397.000 de privitori. Podiumul televiziunilor era completat de România TV - 272.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au urmărit şi ei Splash, dar cifrele sunt mai mici decât săptămâna trecută. Aproximativ 192.000 de telespectatori tineri urmăreau emisiunea prezentată de Fodor, Lesko şi Ramona Olaru pe Antena 1.
Şi de această dată s-a clasat pe doi Pro TV cu filmul Titanic - 141.000 de privitori.
Digi Sport 1 completa podiumul cu 61.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS difuza partida din Liga 1 dintre Rapid şi Universitatea Craiova.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.055.000 | 6 | 16,8 |
2 | Pro TV | 853.000 | 4,8 | 13,6 |
3 | Romania TV | 539.000 | 3,1 | 8,6 |
4 | Kanal D | 470.000 | 2,7 | 7,5 |
5 | DigiSport 1 | 416.000 | 2,4 | 6,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 567.000 | 5,9 | 17,5 |
2 | Pro TV | 397.000 | 4,2 | 12,3 |
3 | Romania TV | 272.000 | 2,8 | 8,4 |
4 | DigiSport 1 | 260.000 | 2,7 | 8 |
5 | Antena 3 | 205.000 | 2,1 | 6,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 192.000 | 4,6 | 21,7 |
2 | Pro TV | 141.000 | 3,4 | 15,9 |
3 | DigiSport 1 | 61.000 | 1,5 | 6,9 |
4 | Kanal D | 51.000 | 1,2 | 5,8 |
5 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. Concurenţii Splash! Vedete la apă
Așteptăm zilele viitoare și cifrele noilor sezoane de la ProTV și Antena1. Văd că despre noile sezoane de la Kanal D nimic