AUDIENŢE. Singur Acasă 3 s-a pierdut şi în audienţe. Antena 1, care a difuzat în acest an toată seria Singur acasă, a fost aseară bătută de Pro TV, care a difuzat o reluare a serialului Las Fierbinţi.
Primul Singur acasă la Antena 1, difuzat în urmă cu două săptămâni, a fost lider detaşat, în timp ce partea a doua a fost pe primul loc, dar nu şi pe comercialul Pro TV.
Iată că partea a treia (fără Kevin în prim-plan) n-a mai avut nicio şansă în faţa Pro TV. Antena 1 a fost pe locul al doilea pe toate targeturile.
Anul trecut, peste 2,1 milioane de telespectatori pentru Singur acasă 3
Înainte de audienţele de aseară, o trecere în revistă a cifrelor Singur Acasă 3, din anii trecuţi când pelicula era la Pro TV:
- În 2020, Singur Acasă 3 a fost urmărit de aproximativ 2,1 milioane de telespectori, în medie.
- În 2019, Singur Acasă 3 atrăgea în faţa televizoarelor 1,8 milioane de români. Se difuza pe 21 decembrie.
- În 2018, filmul a fost urmărit de puţin peste două milioane de telespectatori.
- În 2017, Singur acasă 3 a adus Pro TV cifre-record: peste 2,5 milioane de privitori.
- În 2016, filmul Singur acasă 3 a fost urmărist peste 2,3 milioane de români.
Citeşte şi: AUDIENŢE. Singur Acasă n-are rival. Cu sau fără Kevin. Cum s-a descurcat finala Te cunosc de undeva?
Citeşte şi: Lovitura anului! Singur acasă nu va mai fi la Pro TV!
DE VĂZUT! Detalii neştiute despre Singur Acasă. Povestea filmului
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Singur Acasă 3 (20:00-22:00):
Naţional. Singur acasă 3 a avut 1,6 milioane de telespectatori, la nivel naţional, cu difuzarea de pe Antena 1. Postul a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care a avut o reluare a serialului Las Fierbinţi. Pe Pro TV erau aseară 1,8 milioane de telespectatori.
Anul trecut, când Singur acasă era la Pro TV, televiziunea a obţinut cu partea a treia a filmului de aventuri puţin peste 2,1 milioane de telespectatori.
Kanal D, de pe locul al treilea, a avut o medie de 830.000 de privitori.
Urban. Pro TV, cu Las Fierbinţi, a avut în mediul urban p medie de 930.000 de telespectatori. În acelaşi timp, pe Antena 1, cu SIngur acasă 3, se uitau 730.000 de persoane.
Anul trecut, Singur acasă 3 a adus Pro TV-ului 970.000 de orăşeni, media. Interesant este că tot atunci, Antena 1 a avut cifre apropiate de Pro TV cu finala emisiunii Te cunosc de undeva. (Cifrele AICI)
Comercial. Pro TV a avut prima poziţie şi pe publicul tânăr, cu o medie de 360.000 de telespectatori.
Şi aici, Antena 1, cu Singur acasă 3 a avut poziţia secundă, cu 290.000 de telespectatori.
Primele două posturi au acaparat mai bine de 60% din publicul tânăr. Kanal D, de pe locul al treilea, a avut audienţe de aproape şase ori mai mici ecât Pro TV.
Pe noul pulic comercial al Pro TV (21-54 de ani) postul a avut 770.000 de telepsectatori. Antena 1, de pe locul al doilea, a obţinut o medie de 630.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 3 (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.881.000 | 10.7 | 23.0 |
2 | Antena 1 | 1.610.000 | 9.1 | 19.7 |
3 | Kanal D | 826.000 | 4.7 | 10.1 |
4 | Romania TV | 500.000 | 2.8 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 4.7 |
.6 | DigiSport 1 | 267.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Realitatea Plus | 207.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | TVR 2 | 187.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 141.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | National TV | 133.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 3 (20:00-22:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 929.000 | 9.7 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 727.000 | 7.6 | 17.8 |
3 | Romania TV | 291.000 | 3.0 | 7.1 |
4 | Kanal D | 261.000 | 2.7 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 167.000 | 1.7 | 4.1 |
7 | Realitatea Plus | 106.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Diva | 89.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 81.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | National TV | 70.000 | 0.7 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 3 (20:00-22:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18 - 49 | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 360.000 | 8.7 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 289.000 | 7.0 | 23.9 |
3 | Kanal D | 62.000 | 1.5 | 5.1 |
4 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.9 |
5 | Diva | 30.000 | 0.7 | 2.5 |
6 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Antena Stars | 23.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | AXN | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Kiss TV | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | TVR 1 | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 decembrie, pe intervalul Singur Acasă 3 (20:00-22:00), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 768.000 | 11.0 | 29.3 |
2 | Antena 1 | 630.000 | 9.0 | 24.0 |
3 | Kanal D | 149.000 | 2.1 | 5.7 |
4 | DigiSport 1 | 92.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | Antena 3 | 79.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Diva | 55.000 | 0.8 | 2.1 |
7 | Film Cafe | 50.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | TVR 1 | 49.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | AXN | 48.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 46.000 | 0.7 | 1.8 |
Comentarii
Hai postac, trezirea. Pe stirea cu finala SuperStar aveai 100 de comentarii.
Acum, esti ascuns in barlog ?
Știe cineva dacă Digi 24 va mai prinde anul 2022? Văd că Digi 24 au început să dea știri repetate 24 din 24 de ore și teleshopping.