AUDIENTE. Show-ul Survivor menţine, în continuare, Pro Tv în fruntea clasamentului posturilor de televiziune, pe toate targeturile de audienţă.
Emisiunea a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind liderul serii. Cifre similare a înregistrat şi în ediţia trecută, difuzată luni seara pe Pro TV.
Pe poziţie secundă s-a clasat Kanal D, cu serialul Fiica Ambasadorului, la distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori.
Emisiunea Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, de pe Antena 1 ocupă locul trei în topul audienţelor, la nivel naţional, cu cifre la jumătate faţă de Survivor. Doar în segmentul urban, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 ani, show-ul umoristic a reuşit să câştige poziţia secundă.
Locurile 4 şi 5 în clasamentul audienţelor, pe intervalul Survivor, au fost disputate de televiziunile de ştiri România Tv şi Antena 3.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv:
Naţional. Noua ediţie Survivor, difuzată marţi seară, a adus în faţa televizoarelor aproape 1,8 milioane de români, mai exact 1.819.000. La distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori s-a clasat Kanal D, care a difuzat un nou episod din Fiica Ambasadorului (1.375.000 de persoane).
Nea Mărin a avut cifre la jumătate faţă de Survivor, astfel că Antena 1 a ocupat locul trei, cu o audienţă de 970.000 de persoane la nivel naţional.
Urban. Survivor şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, aproape un milion de telespectatori au urmărit competiţia din republica Dominicană, mai precis 990.000 de persoane.
Şi-a păstrat poziţia a doua în clasament şi Kanal D, cu puţin peste jumătate de milion de fani ai serialului, la nivel urban - 543.000.
Comercial Urban 21-54. Survivor a fost liderul absolut al serii, având şi cei mai mulţi telespectatori pe segmentul comercial, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Astfel, show-ul de pe Pro Tv a reuşit să atragă aproape jumătate de milion de români, mai exact 496.000.
Pe acest target de audienţă, locul doi a fost câştigat de emisiunea iUmor, dar cu cifre la jumătate faţă de lider - 267.000 de români.
Kanal D s-a clasat pe ultimul loc al podiumului, cu 171.000 de telespectatori pe acest segment.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.819.000 | 10.3 | 23.6 |
2 | Kanal D | 1.375.000 | 7.8 | 17.8 |
3 | Antena 1 | 970.000 | 5.5 | 12.6 |
4 | Romania TV | 474.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 5.0 |
6 | Prima TV | 189.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Pro Cinema | 167.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Realitatea Plus | 151.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 990.000 | 10.4 | 24.6 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.7 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 482.000 | 5.1 | 12.0 |
4 | Romania TV | 284.000 | 3.0 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 227.000 | 2.4 | 5.6 |
6 | Prima TV | 97.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 496.000 | 10.4 | 29.9 |
2 | Antena 1 | 267.000 | 5.6 | 16.1 |
3 | Kanal D | 171.000 | 3.6 | 10.3 |
4 | Romania TV | 61.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 50.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | National TV | 35.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 32.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.6 | 1.8 |
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Vreau mai mult partea sportiva, nu discutiile din camp.
Cât despre cifre, după 2 săptămâni sunt ok audiențele, scădere observ doar în țară, că în rest se cam mențin
Duminica, emisiunea a tinut 2 ore si 17 minute. Luni, 2 ore si 15 minute. Marti, 2 ore si 23 de minute. Deci, din 3 ore, duminica au fost 43 de minute de reclame; luni, 45 de minute. Marti, doar 37 de minute de reclame.