AUDIENŢE. A fost seara Asia Express. Antena 1 a fost lider de audienţă cu emisiunea Asia Express, produsă de Mona Segall, care a condus la oraşe şi pe publicul comercial.
Pro TV a avut prima poziţie în audienţă doar pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi. Aproximativ 2,2 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, la serialul de comedie. Pro TV a condus în prima parte a serii şi cu Ştirile.
Pe intervalul Vlad (21.25 - 23,30), Pro TV a fost primul doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial a fost depăşit de Antena 1, cu Asia Express.
Cu Asia Express aproape de final (pe 28 noiembrie aflăm marele câştigător), în ediţia de luni seara s-au decis echipele finaliste. Este vorba despre Emi şi Cuza, Mihai şi Elwira, Eliza şi Cosmin, Lidia şi Estera. Echipa formată din Adriana Trandafir şi Maria Speranţa a părăsit competiţia.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:30):
NAŢIONAL. Antena 1 l-a dominat pe Vlad. Televiziunea Intact, cu Asia Express pe interval a avut o medie de 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.
A fost la peste 100.000 de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Pro TV, cu serialul Vlad. Kanal D, de pe poziţia a treia, era urmărit de puţin peste un milion de români. Iar clasamentul este completat de Romania TV şi Antena 3.
URBAN. Antena 1 a fost peste Pro TV şi la oraşe, cu o medie de 800.000 de telespectatori, pe intervalul Vlad. Pe acelaşi interval, la Pro TV se uitau 590.000 de persoane, iar la Kanal D cu 100.000 mai puţine. Şi aici, top cinci este completat de Antena 3 şi Romania TV.
COMERCIAL. Pro TV a fost al doilea în audienţe, după Antena 1, şi pe publicul comercial (18 – 49 de ani). Asia Express a avut, pe intervalul Vlad, o medie de 375.000 de persoane şi o cotă de piaţă de aproape 29%. Vlad a fost ales de puţin peste 300.000 de persoane, media pe minut.
Kanal D, de pe poziţia a treia, a fost la distanţă de primele două locuri, cu o medie de 130.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.300.000 | 7.4 | 18.3 |
2 | Pro TV | 1.190.000 | 6.8 | 16.7 |
3 | Kanal D | 1.069.000 | 6.1 | 15.0 |
4 | Romania TV | 449.000 | 2.5 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 433.000 | 2.5 | 6.1 |
6 | Prima TV | 219.000 | 1.2 | 3.1 |
7 | National TV | 180.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Realitatea Plus | 174.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | DigiSport 1 | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 126.000 | 0.7 | 1.8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 800.000 | 8.4 | 20.7 |
2 | Pro TV | 589.000 | 6.1 | 15.3 |
3 | Kanal D | 490.000 | 5.1 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Romania TV | 234.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Realitatea Plus | 116.000 | 1.2 | 3.0 |
7 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Prima TV | 83.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | National TV | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Happy Channel | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Nr persoane | RTG% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 375.000 | 9.0 | 28.8 |
2 | Pro TV | 303.000 | 7.3 | 23.3 |
3 | Kanal D | 134.000 | 3.2 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
5 | Comedy Central | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | DigiSport 1 | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Pe intervalul Asia Express. Pro TV a avut naţionalul, iar Antena a dominat la oraşe şi pe publicul comercial
NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii pe intervalul Asia Express (20.25 – 00.10), cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
Cu aproape patru ore de emisie, Asia Express a avut o medie de 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, iar Kanal D, care a fost al treilea, a obţinut puţin peste un milion de persoane.
URBAN. Dacă la nivel naţional Pro TV a fost primul, la oraşe rolurile s-au schimbat. Antena 1 a fost prima în mediul urban, cu o medie de 750.000 de telespectatori, în fiecare minut. Pe poziţia secundă a fost Pro TV, cu 660.000 de orăşeni media pe minut. În timp ce pe Kanal D erau 470.000 de orăşeni.
COMERCIAL. Asia Express a avut şi publicul tânăr. Antena 1 a avut în cele aproape patru ore de emisiune o medie de 350.000 de telespectatori tineri şi o cotă de piaţă de 27,5%. Pe poziţia a doua a fost Pro TV, cu 310.000 de privitori şi o cot de piaţă de 24,6%.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.386.000 | 7.9 | 19.4 |
2 | Antena 1 | 1.235.000 | 7.0 | 17.3 |
3 | Kanal D | 1.030.000 | 5.8 | 14.4 |
4 | Romania TV | 433.000 | 2.5 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 416.000 | 2.4 | 5.8 |
6 | Prima TV | 184.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Realitatea Plus | 170.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | National TV | 142.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 141.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 132.000 | 0.7 | 1.8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 753.000 | 7.9 | 19.7 |
2 | Pro TV | 662.000 | 6.9 | 17.3 |
3 | Kanal D | 467.000 | 4.9 | 12.2 |
4 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Romania TV | 228.000 | 2.4 | 6.0 |
6 | Realitatea Plus | 113.000 | 1.2 | 3.0 |
7 | DigiSport 1 | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 78.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Prima TV | 71.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 349.000 | 8.4 | 27.5 |
2 | Pro TV | 312.000 | 7.5 | 24.6 |
3 | Kanal D | 124.000 | 3.0 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Comedy Central | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
6 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
8 | Diva | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Pro Cinema | 19.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | Realitatea Plus | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Jale mare la Antenuta cand se termina Asiaticii Zero.