Skip to main content

AUDIENŢE. Vlad a ajuns la final. Ultimul episod a fost lider, peste debutul Nea Mărin la Antena 1 şi Doctorul Minune de la Kanal D

 
AUDIENŢE. Vlad a ajuns la final. Ultimul episod a fost lider, peste debutul Nea Mărin la Antena 1 şi Doctorul Minune de la Kanal D

AUDIENŢE. Finalul serialului Vlad a ţinut telespectatorii cu ochii pe TV. Peste 1,3 milioane de persoane au urmărit deznodământul peliculei cu Adi Nartea. 

Publicitate

Astfel, Pro TV a câştigat duelul cu Antena 1 şi Kanal D. Postul Intact, cu Nea Mărin, şi postul turcesc, cu serialul Doctorul Minune, s-au luptat pentru următoarele două locuri. 

Aproape trei ore a durat producţia de la Pro TV, iar cifrele au fost uşor peste media întregului sezon. Vlad s-a încheiat la aproape trei ani de la primul episod. 


Citeşte şi: FINAL de poveste. După trei ani de la debut, Pro TV aduce ultimul episod din Vlad. Detalii interesante despre serial 


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul VLAD (20:30-23:15):

Naţional. Ultimul episod din Vlad a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, luni seara. Peste 1,3 milioane de persoane s-au uitat cum adevărul iese la iveală şi Vlad îşi confruntă foştii prieteni. 

În acelaşi timp, Kanal D ocupa locul doi în top, nu la foarte mare distanţa de Pro TV. Aproximativ 1,26 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe producţiile postului turcesc, când se difuza ultimul episod din Vlad. 

Foarte aproape de Kanal D era Antena 1, post urmărit de aproximativ 1,24 milioane de privitori pe minut. 

Urban. Pro TV a ocupat primul loc în clasamentul celor mai urmărite posturi TV şi la oraşe. Peste 720.000 de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la Vlad. 

Antena 1 a urcat o poziţie în top, pe doi, fiind urmărit de 630.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Podiumul era completat de Kanal D, pe intervalul Vlad. Postul Dogan era urmărit de jumătate de milion de oameni în fiecare minut. 

Comercial. Tinerii au urmărit, de asemenea în număr mare, ultimul episod din Vlad. Pro TV a ocupat primul loc, fiind urmărit de aproape 400.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Postul din Pache era lider şi pe noul comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. În medie, se uitau aproape 600.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV luni, 6 decembrie, pe intervalul VLAD (20:30-23:15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.316.000 7.5 16.9
2 Kanal D 1.265.000 7.2 16.3
3 Antena 1 1.248.000 7.1 16.0
4 Romania TV 415.000 2.4 5.3
5 DigiSport 1 314.000 1.8 4.0
6 Antena 3 271.000 1.5 3.5
7 Pro Cinema 208.000 1.2 2.7
8 Happy Channel 205.000 1.2 2.6
9 Prima TV 198.000 1.1 2.5
10 Realitatea Plus 175.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 decembrie, pe intervalul VLAD (20:30-23:15), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 723.000 7.5 17.6
2 Antena 1 630.000 6.6 15.3
3 Kanal D 501.000 5.2 12.2
4 Romania TV 244.000 2.5 5.9
5 DigiSport 1 187.000 2.0 4.6
6 Antena 3 148.000 1.5 3.6
7 Prima TV 118.000 1.2 2.9
8 Pro Cinema 102.000 1.1 2.5
9 Happy Channel 101.000 1.1 2.5
10 Antena Stars 77.000 0.8 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 6 decembrie, pe intervalul VLAD (20:30-23:15) pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 358.000 8.7 27.3
2 Antena 1 264.000 6.4 20.1
3 Kanal D 101.000 2.4 7.7
4 Pro Cinema 48.000 1.2 3.7
5 DigiSport 1 40.000 1.0 3.0
6 Prima TV 39.000 1.0 3.0
7 National TV 25.000 0.6 1.9
8 Romania TV 25.000 0.6 1.9
9 Digi 24 25.000 0.6 1.9
10 TV1000 24.000 0.6 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 6 decembrie, pe intervalul VLAD (20:30-23:15), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 585.000 8.3 22.7
2 Antena 1 535.000 7.6 20.7
3 Kanal D 352.000 5.0 13.7
4 Pro Cinema 87.000 1.2 3.4
5 DigiSport 1 82.000 1.2 3.2
6 Prima TV 66.000 0.9 2.6
7 Romania TV 55.000 0.8 2.1
8 Antena 3 54.000 0.8 2.1
9 Happy Channel 45.000 0.6 1.7
10 Realitatea Plus 40.000 0.6 1.6

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milege Milege
    Pro cu tinerii, Marinica cu pensionarii. Nu Mile postacul ?
  • Sabina Sabina
    Vlad a fost un serial bun, iar ultimul episod a fost peste așteptări. Felicitări întregii echipe, dar mai ales lui Anghel Damian și Jesus Del Cerro.

Trimite un comentariu

sus