AUDIENŢE. Pro TV a câştigat ţara şi oraşele, cu ediţia de miercuri seară a emisiunii Visuri la Cheie. A pierdut, însă, publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Acesta din urmă a fost adjudecat de Antena 1, care a avut Asia Express pe interval.
Practic, aseară lucrurile s-au împărţit astfel:
- Pro TV a dominat prima parte. A fost lider detaşat cu ştirile, iar apoi a pierdut doar tinerii când difuza Visuri la Cheie.
- Pe de altă parte, Antena 1 a preluat conducerea în a doua parte a serii, când pe Pro TV a început Pe Bune. Emisiunea prezentată de Andi Moisescu a pus postul din Pache pe locul secund.
- În acest fel, Asia Express a recuperat din audienţă şi a ridicat poziţia în clasament a Antenei 1, raportat la cele patru ore. De notat că Asia Express s-a terminat la miezul nopţii. Pe acest interval, 20:30-00:00, Antena 1 a fost lider în mediul urban şi pe segmentul comercial 18-49.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):
Naţional. Pro TV s-a clasat pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi, miercuri seara. Emisiunea Visuri la cheie a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori în medie.
Locul doi a fost ocupat, pe interval, de Kanal D. A numărat o medie de 1,3 milioane de persoane pe minut.
Podiumul a fost completat de Antena 1, pe intervalul Visuri la cheie. A adunat un milion de telespectatori din toată ţara în fiecare minut.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, unde aproximativ 693.000 de persoane s-au uitat la Visuri la cheie.
Antena 1 a trecut peste Kanal D, iar de pe locul doi a adunat o medie de foarte apropiată de cea a Pro TV-ului - 690.000 de privitori.
Nu la foarte mare distanţă de cele două s-a poziţionat şi Kanal D, post ce a numărat aprope 670.000 de oameni pe minut.
Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Cei mai mulţi s-au uitat la Antena şi au pus Pro TV pe doi, raportat la intervalul Visuri la cheie.
Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a strâns o medie de aproximativ 320.000 de persoane, în timp ce show-ul Asia Express număra, pe intervalul de intersecţie, peste 330.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
În acelaşi timp, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de 200.000 de persoane pe minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.533.000 | 8.7 | 18.9 |
2 | Kanal D | 1.341.000 | 7.6 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 1.049.000 | 5.9 | 12.9 |
4 | Romania TV | 610.000 | 3.5 | 7.5 |
5 | National TV | 431.000 | 2.4 | 5.3 |
6 | Antena 3 | 419.000 | 2.4 | 5.2 |
7 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Realitatea Plus | 153.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Antena Stars | 149.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 130.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 693.000 | 7.2 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 690.000 | 7.2 | 16.1 |
3 | Kanal D | 668.000 | 7.0 | 15.6 |
4 | Antena 3 | 275.000 | 2.9 | 6.4 |
5 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 6.3 |
6 | National TV | 164.000 | 1.7 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 138.000 | 1.4 | 3.2 |
8 | Realitatea Plus | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Antena Stars | 84.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 75.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 333.000 | 8.0 | 23.5 |
2 | Pro TV | 318.000 | 7.7 | 22.4 |
3 | Kanal D | 202.000 | 4.9 | 14.2 |
4 | National TV | 61.000 | 1.5 | 4.3 |
5 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Comedy Central | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Film Cafe | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Unde sunt audientele de peste 10-11-12-13-14 rating de anul trecut ?
Foarte mare are Pro TV postacule. 12 rating cu fotbal. Si 10-11 cu Fierbinti. Asiaticii cand ? Nici 9 rating nu face...
Ce va mirați, votanți psd domina la postaci
Ca Antenuta cu accesati marinic factorati adelinari miresici nextstarat cunoscuti anonimi.
Ca Adelinara saptamana trecuta. 7.5 national si 5.5 comercial. Votanti psd domina, nu postac ?
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/las-fierbinti-nou-record-20422372
chiar și emisiunea lui Bucur sa epuizat puțin Probabil și de asta vor un Supraviețuitorul sau Sunt celebru scoate mă de aici pentru a mai da pauză anumitor formate sau să fie mutate unele pentru primăvară altele pentru toamnă
Cronica cârcotașilor fiind Teoretic emisiunea de forță a postului până la venirea emisiunii lui Călinescu nu intră nici în top 10 așa De bună strategie au făcut mai ciupeau și ei din când în când cu cronicuța audiențe prin top 10 Top 8 acum nici pe alea nu le mai văd