Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au stat cu ochii pe încă o ediţie emoţionantă Visuri la Cheie. Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi

 
AUDIENŢE. Românii au stat cu ochii pe încă o ediţie emoţionantă Visuri la Cheie. Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi

AUDIENŢE. O nouă ediţie emoţionantă de Visuri la cheie s-a văzut la Pro TV, miercuri seara. Povestea fraţilor Vuzdugan a adunat un număr mare de telespectatori în faţa micilor ecrane. 

Publicitate

Postul din Pache a fost lider detaşat în audienţe, iar la distanţă considerabilă s-au clasat staţiile concurente - Kanal D şi Antena 1. 

La nivel naţional, locul doi a fost ocupat de postul Dogan, în timp ce la oraşe şi pe segmentul tânăr postul Intact a fost pe treapta a doua a podiumului. 

La concurenţă cu Visuri la cheie a fost o nouă ediţie Nea Mărin, pe Antena 1, iar Kanal D a dat un nou episod din serialul Prizoniera Destinului (reluat după o pauză de aproape un an). 

Cifrele detaliate, în continuare.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30):

Naţional. Pro TV a fost lider detaşat de audienţe, cu ediţia Visuri la cheie de aseară. Peste 1,6 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, producţia prezentată de Dragoş Bucur. 

Kanal D şi Antena 1 ocupau următoarele locuri în top pe interval, cu cifre apropiate între ele. Kanal D înregistra 1,15 milioane de persoane pe minut, iar Antena 1 1,14 milioane de privitori. 

Urban. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită emisiune şi la oraşe. Pro TV a condus detaşat, cu aproape 800.000 de români care se uitau în medie. 

Antena 1 a trecut pe doi în mediul urban, peste Kanal D. Pe intervalul Visuri, postul Intact era urmărit de 566.000 de persoane pe minut. Kanal D completa podiumul, cu 524.000 de privitori în medie. 

Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, Visurile de la Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. Aproximativ 350.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau la emisiunea cu Dragoş Bucur. 

De asemenea, peste 700.000 de persoane între 21 şi 54 de ani urmăreau producţia. 

Pe ambele segmente Antena 1 ocupa locul doi, pe interval, cu o medie de 250.000, respectiv 465.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.662.000 9.4 20.0
2 Kanal D 1.159.000 6.6 14.0
3 Antena 1 1.147.000 6.5 13.8
4 Romania TV 497.000 2.8 6.0
5 Happy Channel 306.000 1.7 3.7
6 Antena 3 299.000 1.7 3.6
7 National TV 242.000 1.4 2.9
8 DigiSport 1 230.000 1.3 2.8
9 Realitatea Plus 210.000 1.2 2.5
10 Antena Stars 182.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 797.000 8.3 18.7
2 Antena 1 566.000 5.9 13.3
3 Kanal D 524.000 5.5 12.3
4 Romania TV 258.000 2.7 6.1
5 Antena 3 194.000 2.0 4.5
6 DigiSport 1 165.000 1.7 3.9
7 Happy Channel 160.000 1.7 3.7
8 Realitatea Plus 123.000 1.3 2.9
9 National TV 114.000 1.2 2.7
10 Antena Stars 106.000 1.1 2.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 347.000 8.4 26.2
2 Antena 1 248.000 6.0 18.7
3 Kanal D 102.000 2.5 7.7
4 DigiSport 1 78.000 1.9 5.9
5 National TV 53.000 1.3 4.0
6 Antena Stars 34.000 0.8 2.5
7 TVR 2 30.000 0.7 2.2
8 Antena 3 29.000 0.7 2.2
9 Happy Channel 27.000 0.7 2.0
10 Romania TV 23.000 0.6 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 746.000 10.6 28.0
2 Antena 1 465.000 6.6 17.4
3 Kanal D 253.000 3.6 9.5
4 DigiSport 1 114.000 1.6 4.3
5 National TV 94.000 1.3 3.5
6 Pro Cinema 70.000 1.0 2.6
7 Romania TV 66.000 0.9 2.5
8 Antena 3 65.000 0.9 2.4
9 Happy Channel 56.000 0.8 2.1
10 Antena Stars 53.000 0.8 2.0

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • NICOLETA NICOLETA
    Antena a mai luat pe cineva de la PRO TV,nu stiu ce sa mai faca sa ajunga si ei sus.Nu cred ca in romania v-a mai exista televiziune cum a fost ,este si v-a fi pro tv .
  • Mila Mila
    Mile postacul unde e ascuns ?
  • Mila Mila
    mile, nu ne zici nimic de Marinica Zero ? Lasa Romania TV postacule.
  • Sunt anonim Sunt anonim
    @Howard Cum poate fi la pro tv?. Daca una dintre actritele din serial Ilona Brezoianu e la neatza deci are contract de exclusivitate cu antena1
  • mile mile
    Iți dai seama in ce groapa e Roman ia daca RomaniaTV are audienta. Practic nu se poate mai jos decât daca reînvie OTV. Dar stai, RomaniaTV e OTV...
  • Gigicu Gigicu
    Mile postacul nu vrea sa comenteze ? Ii e rusine ?
  • Howard Howard
    Serialul de comedie "Ratații" va fi pe Pro tv. S-a filmat un episod pilot. Cred ca vor apărea mai multe informații în curând.
  • AntiProsti AntiProsti
    Manual de "jurnalsim" sa ai părere atunci când vei ști sa scrii cuvântul jurnalism cum trebuie
  • Rebeka Rebeka
    Era interesant sa vedem si ce audiente mai face Pe bune ?!.
  • Marius Marius
    Si se intreaba lumea de ce a schimbat Pro TV target-ul comercial... Uite aici exemplu clar.
    Comercial urban cu 8,4 rating. Comercial national cu 10,6 rating. Diferenta de 2 puncte. E destul de mare.
  • Soby Soby
    Prima TV și Digi 24, sub TVR 2, Național TV și Realitatea Plus.

    A început Digi 24 să aibă audiență foarte mică. Prima TV de când se știe, mereu aveau audiență mică, nu mai au audiență mare de când s-a terminat anii lui de glorie.
  • Soby Soby
    A început să scadă și audiențele lui Digi 24.
    Românii preferă România TV decât Digi 24.
  • MANUAL DE JURNALSIM MANUAL DE JURNALSIM
    Scuzmi, domnii de la pagina de media: voi nu faceți jurnalism? Sau pentru că sunteți site de media vă scutește? Lăsați publicul să decidă dacă ediția a fost emoționantă

Trimite un comentariu

sus