AUDIENŢE. O nouă ediţie emoţionantă de Visuri la cheie s-a văzut la Pro TV, miercuri seara. Povestea fraţilor Vuzdugan a adunat un număr mare de telespectatori în faţa micilor ecrane.
Postul din Pache a fost lider detaşat în audienţe, iar la distanţă considerabilă s-au clasat staţiile concurente - Kanal D şi Antena 1.
La nivel naţional, locul doi a fost ocupat de postul Dogan, în timp ce la oraşe şi pe segmentul tânăr postul Intact a fost pe treapta a doua a podiumului.
La concurenţă cu Visuri la cheie a fost o nouă ediţie Nea Mărin, pe Antena 1, iar Kanal D a dat un nou episod din serialul Prizoniera Destinului (reluat după o pauză de aproape un an).
Cifrele detaliate, în continuare.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30):
Naţional. Pro TV a fost lider detaşat de audienţe, cu ediţia Visuri la cheie de aseară. Peste 1,6 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, producţia prezentată de Dragoş Bucur.
Kanal D şi Antena 1 ocupau următoarele locuri în top pe interval, cu cifre apropiate între ele. Kanal D înregistra 1,15 milioane de persoane pe minut, iar Antena 1 1,14 milioane de privitori.
Urban. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită emisiune şi la oraşe. Pro TV a condus detaşat, cu aproape 800.000 de români care se uitau în medie.
Antena 1 a trecut pe doi în mediul urban, peste Kanal D. Pe intervalul Visuri, postul Intact era urmărit de 566.000 de persoane pe minut. Kanal D completa podiumul, cu 524.000 de privitori în medie.
Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, Visurile de la Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. Aproximativ 350.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau la emisiunea cu Dragoş Bucur.
De asemenea, peste 700.000 de persoane între 21 şi 54 de ani urmăreau producţia.
Pe ambele segmente Antena 1 ocupa locul doi, pe interval, cu o medie de 250.000, respectiv 465.000 de telespectatori în fiecare minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.662.000 | 9.4 | 20.0 |
2 | Kanal D | 1.159.000 | 6.6 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 1.147.000 | 6.5 | 13.8 |
4 | Romania TV | 497.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Happy Channel | 306.000 | 1.7 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 299.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | National TV | 242.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | DigiSport 1 | 230.000 | 1.3 | 2.8 |
9 | Realitatea Plus | 210.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 182.000 | 1.0 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 797.000 | 8.3 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 566.000 | 5.9 | 13.3 |
3 | Kanal D | 524.000 | 5.5 | 12.3 |
4 | Romania TV | 258.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 194.000 | 2.0 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 165.000 | 1.7 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 160.000 | 1.7 | 3.7 |
8 | Realitatea Plus | 123.000 | 1.3 | 2.9 |
9 | National TV | 114.000 | 1.2 | 2.7 |
10 | Antena Stars | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 347.000 | 8.4 | 26.2 |
2 | Antena 1 | 248.000 | 6.0 | 18.7 |
3 | Kanal D | 102.000 | 2.5 | 7.7 |
4 | DigiSport 1 | 78.000 | 1.9 | 5.9 |
5 | National TV | 53.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | Antena Stars | 34.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | TVR 2 | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 27.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Romania TV | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 8 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 746.000 | 10.6 | 28.0 |
2 | Antena 1 | 465.000 | 6.6 | 17.4 |
3 | Kanal D | 253.000 | 3.6 | 9.5 |
4 | DigiSport 1 | 114.000 | 1.6 | 4.3 |
5 | National TV | 94.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Pro Cinema | 70.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Romania TV | 66.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Antena 3 | 65.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Happy Channel | 56.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 53.000 | 0.8 | 2.0 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Comercial urban cu 8,4 rating. Comercial national cu 10,6 rating. Diferenta de 2 puncte. E destul de mare.
A început Digi 24 să aibă audiență foarte mică. Prima TV de când se știe, mereu aveau audiență mică, nu mai au audiență mare de când s-a terminat anii lui de glorie.
Românii preferă România TV decât Digi 24.