Skip to main content

AUDIENŢE. O seară cu schimbări de lider: când Pro TV pe primul loc, când Antena 1. Cifrele Visuri la cheie şi Asia Express

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. Miercuri, o seară cu schimbări de lider: când Pro TV pe primul loc, când Antena 1. Cu show-urile Visuri la cheie şi Asia Express - sezonul patru.

Publicitate

Detalii, în continuare:

- Pe intervalul Visuri la Cheie a câştigat Pro TV-ul. Postul din Pache Protopopescu a fost cel mai vizionat post în ţară şi la oraşe, iar pe publicul tânăr de la oraşe era la egalitate cu Antena 1. Pro-ul s-a impus, însă, pe noul comercial naţional (21-54).

- Situaţia s-a schimbat în momentul în care s-a terminat Visuri la cheie. Antena 1 a recuperat rating pe intervalul emisiunii Pe bune?! şi a învins Pro TV-ul pe toate segmentele de public.

- Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 câştiga în ţară şi pe publicul tânăr, dar era pe locul secund la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Pro TV a găsit „cheia” audienţelor în prima parte a serii de miercuri

Naţional. A doua ediţie a noului sezon Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în ţară, cu 1.388.000 de telespectatori pe minut. Pro TV era lider detaşat pe intervalul emisiunii.

A doua televiziune din top era Kanal D, cu 1.127.000 de privitori pe minut, în timp ce Antena 1 completa podiumul cu show-ul Asia Express - 1.023.000 de urmăritori.

Urban. Visuri la cheie s-a văzut bine şi la oraşe, unde Pro TV avea pe intervalul emisiunii o medie de 673.000 de telespectatori.

Situaţia s-a schimbat în ceea ce priveşte locul secund. Asia Express a pus Antena 1 pe doi, cu 616.000 de privitori pe minut. A treia staţie TV din clasament era Kanal D, cu 544.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 Urban). Situaţie strânsă în rândul tinerilor. Antena 1 şi Pro TV erau, practic, la egalitate pe acest segment de public. Mici diferenţe au fost în favoarea postului Intact.

Pe trei se clasa Kanal D - 165.000 de telespectatori pe minut.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.388.000 7,9 17,8
2 Kanal D 1.127.000 6,4 14,5
3 Antena 1 1.023.000 5,8 13,2
4 Romania TV 499.000 2,8 6,4
5 Antena 3 378.000 2,1 4,9
6 DigiSport 1 344.000 1,9 4,4
7 National TV 314.000 1,8 4,0
8 Happy Channel 228.000 1,3 2,9
9 Realitatea Plus 185.000 1,1 2,4
10 Antena Stars 178.000 1,0 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 673.000 7,0 16,4
2 Antena 1 616.000 6,4 15,0
3 Kanal D 544.000 5,7 13,2
4 Romania TV 271.000 2,8 6,6
5 DigiSport 1 233.000 2,4 5,7
6 Antena 3 229.000 2,4 5,6
7 Happy Channel 131.000 1,4 3,2
8 National TV 108.000 1,1 2,6
9 Prima TV 101.000 1,1 2,5
10 Realitatea Plus 87.000 0,9 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 299.000 7,2 21,6
2 Pro TV 298.000 7,1 21,5
3 Kanal D 165.000 3,9 11,9
4 DigiSport 1 95.000 2,3 6,9
5 Prima TV 39.000 0,9 2,8
6 Antena 3 35.000 0,8 2,6
7 National TV 33.000 0,8 2,4
8 Digi 24 26.000 0,6 1,8
9 Romania TV 22.000 0,5 1,6
10 Film Cafe 18.000 0,4 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Asia Express, lider la oraşe şi pe publicul tânăr miercuri seara

Naţional. A cincea ediţie consecutivă de Asia Express era urmărită de 978.000 de telespectatori la nivel naţional. Antena 1 se clasa pe locul secund, aseară.

Pro TV a stat cel mai bine pe intervalul Asia Express. Postul din Pache Protopopescu era pe primul loc, cu 1.100.000 de privitori.

Podiumul era completat de Kanal D, cu o medie de 826.00 de urmăritori.

Urban. Spre deosebire de serile de luni şi marţi, Asia Express a performat mai bine aseară şi a pus Antena 1 pe primul loc la oraşe, cu 581.000 de telespectatori.

Pro TV avea o medie de 538.000 de privitori şi se clasa pe doi, iar Kanal D a fost a treia staţie TV din clasament, cu 417.000 de urmăritori.

Comercial (18-49 Urban). Şi tinerii au ales să urmărească Asia Express. Show-ul prezentat de Irina Fodor îi aducea Antenei 1 primul loc, cu 274.000 de telespectatori.

Şi de această dată era Pro TV pe locul secund - 252.000 de privitori, iar Kanal D urma în clasament cu 130.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.100.000 6,2 16,3
2 Antena 1 978.000 5,5 14,5
3 Kanal D 826.000 4,7 12,2
4 Romania TV 453.000 2,6 6,7
5 DigiSport 1 390.000 2,2 5,8
6 Antena 3 365.000 2,1 5,4
7 National TV 273.000 1,5 4,0
8 Happy Channel 183.000 1,0 2,7
9 Realitatea Plus 161.000 0,9 2,4
10 Prima TV 148.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 581.000 6,1 15,9
2 Pro TV 538.000 5,6 14,7
3 Kanal D 417.000 4,4 11,4
4 DigiSport 1 262.000 2,7 7,2
5 Antena 3 249.000 2,6 6,8
6 Romania TV 233.000 2,4 6,4
7 Happy Channel 102.000 1,1 2,8
8 National TV 101.000 1,1 2,8
9 Prima TV 99.000 1,0 2,7
10 Realitatea Plus 85.000 0,9 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 274.000 6,5 21,9
2 Pro TV 252.000 6,0 20,1
3 Kanal D 130.000 3,1 10,4
4 DigiSport 1 113.000 2,7 9,0
5 Prima TV 33.000 0,8 2,7
6 Antena 3 33.000 0,8 2,7
7 National TV 28.000 0,7 2,3
8 Digi 24 27.000 0,6 2,2
9 Romania TV 22.000 0,5 1,8
10 TV1000 18.000 0,4 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Nici-o emisiune din toamna asta nu a scos cat Las Fierbinti in ziua de marti pe comercial 9,2 si 31 la suta share , a fost unul din cele mai bune episoade scrise de Vancica alias Celentano , sa mai zica cineva ca tineri nu se mai uita la serial .
  • Razvan Razvan
    Vrem sa vedem ce audiente mai au si principalele jurnale de stiri de la ora 19
  • Jadorasul Jadorasul
    Si Pro lider pe toate cele 4 target-uri in intervalul 19:00-23:00.
  • Mile Mile
    Dragoș te simți cu musca pe căciulă ha
  • Andrei Andrei
    Johnno, poate ca noul interval comercial aduce mai multi bani fata de vechiul comercial. Te-ai gandit la asta ? Deci, normal ca a schimbat target-ul Pro TV.
  • Dragos Dragos
    Johnno, disperat esti tu. Daca nu citesti, nu stii despre ce e vorba. Faptul ca in mai bine de 30 de ani o gramada de oraseni au cautat sa iasa din aglomeratia urbana, cautand sa traiasca in comunele limitrofe a dus la acest comercial si acest interval de varsta. Uita-te numai ce se intampla in marile orase care s-au dezvoltat economic. Daca iau numai Bucurestiul, uita-te numai cati tineri (si nu ma refer doar la cei de 30 de ani, ci si la cei trecuti de prima tinerete, adica o parte dintre ceausei, adica cei nascuti in perioada 1967-1970) s-au mutat in afara Bucurestiului (Chitila, Tunari, Popesti Leordeni, Chiajna, Corbeanca). Vorbesti doar ca sa te afli in treaba. Sunt studii facute, nu au luat decizia de capul lor. Cei din marketing stiu mai bine cu ce se mananca treaba asta. De "specialisti" din spatele unor ecrane e lumea satula.
  • Mile Mile
    Schimbarea e numai la pensionari ha
  • Johnno Johnno
    ProTV-ul a fost disperat sa caute un interval nou de varsta pentru "comercial" ca sa reuseasca ei mereu sa fie lideri. Cam atat de rau au ajuns!

    @je
    Habar n-ai ce vorbesti! Serialul de pe Kanal D a rupt audientele in Turcia, intrecand orice record de audienta existent anterior de cand se masoara audientele in Turcia. E genul de serial care atrage mult si publicul "comercial", tanar. E posibil sa creasca de la saptamana la saptamana, fiins un serial foarte bine facut. Lupta cu Asia si Las Fierbinti e grea, in rest e mai simplu, in zilele de joi si vineri. Vinerea e deja pe 2 pe targetul comercial, o sa se repete si saptamana asta.
  • Andreas Andreas
    Visuri la cheie a fost la distanță de aproape 2 puncte de rating în plus pe intervalul de intersecție cu Asia.
  • je je
    kanal d mai are putin si bate pro tvu pe national cu o telenovela :))

Trimite un comentariu

sus