AUDIENŢE. Miercuri, o seară cu schimbări de lider: când Pro TV pe primul loc, când Antena 1. Cu show-urile Visuri la cheie şi Asia Express - sezonul patru.
Detalii, în continuare:
- Pe intervalul Visuri la Cheie a câştigat Pro TV-ul. Postul din Pache Protopopescu a fost cel mai vizionat post în ţară şi la oraşe, iar pe publicul tânăr de la oraşe era la egalitate cu Antena 1. Pro-ul s-a impus, însă, pe noul comercial naţional (21-54).
- Situaţia s-a schimbat în momentul în care s-a terminat Visuri la cheie. Antena 1 a recuperat rating pe intervalul emisiunii Pe bune?! şi a învins Pro TV-ul pe toate segmentele de public.
- Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 câştiga în ţară şi pe publicul tânăr, dar era pe locul secund la nivel naţional.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Pro TV a găsit „cheia” audienţelor în prima parte a serii de miercuri
Naţional. A doua ediţie a noului sezon Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în ţară, cu 1.388.000 de telespectatori pe minut. Pro TV era lider detaşat pe intervalul emisiunii.
A doua televiziune din top era Kanal D, cu 1.127.000 de privitori pe minut, în timp ce Antena 1 completa podiumul cu show-ul Asia Express - 1.023.000 de urmăritori.
Urban. Visuri la cheie s-a văzut bine şi la oraşe, unde Pro TV avea pe intervalul emisiunii o medie de 673.000 de telespectatori.
Situaţia s-a schimbat în ceea ce priveşte locul secund. Asia Express a pus Antena 1 pe doi, cu 616.000 de privitori pe minut. A treia staţie TV din clasament era Kanal D, cu 544.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 Urban). Situaţie strânsă în rândul tinerilor. Antena 1 şi Pro TV erau, practic, la egalitate pe acest segment de public. Mici diferenţe au fost în favoarea postului Intact.
Pe trei se clasa Kanal D - 165.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.388.000 | 7,9 | 17,8 |
2 | Kanal D | 1.127.000 | 6,4 | 14,5 |
3 | Antena 1 | 1.023.000 | 5,8 | 13,2 |
4 | Romania TV | 499.000 | 2,8 | 6,4 |
5 | Antena 3 | 378.000 | 2,1 | 4,9 |
6 | DigiSport 1 | 344.000 | 1,9 | 4,4 |
7 | National TV | 314.000 | 1,8 | 4,0 |
8 | Happy Channel | 228.000 | 1,3 | 2,9 |
9 | Realitatea Plus | 185.000 | 1,1 | 2,4 |
10 | Antena Stars | 178.000 | 1,0 | 2,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 673.000 | 7,0 | 16,4 |
2 | Antena 1 | 616.000 | 6,4 | 15,0 |
3 | Kanal D | 544.000 | 5,7 | 13,2 |
4 | Romania TV | 271.000 | 2,8 | 6,6 |
5 | DigiSport 1 | 233.000 | 2,4 | 5,7 |
6 | Antena 3 | 229.000 | 2,4 | 5,6 |
7 | Happy Channel | 131.000 | 1,4 | 3,2 |
8 | National TV | 108.000 | 1,1 | 2,6 |
9 | Prima TV | 101.000 | 1,1 | 2,5 |
10 | Realitatea Plus | 87.000 | 0,9 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:25-22:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 299.000 | 7,2 | 21,6 |
2 | Pro TV | 298.000 | 7,1 | 21,5 |
3 | Kanal D | 165.000 | 3,9 | 11,9 |
4 | DigiSport 1 | 95.000 | 2,3 | 6,9 |
5 | Prima TV | 39.000 | 0,9 | 2,8 |
6 | Antena 3 | 35.000 | 0,8 | 2,6 |
7 | National TV | 33.000 | 0,8 | 2,4 |
8 | Digi 24 | 26.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | Romania TV | 22.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Film Cafe | 18.000 | 0,4 | 1,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asia Express, lider la oraşe şi pe publicul tânăr miercuri seara
Naţional. A cincea ediţie consecutivă de Asia Express era urmărită de 978.000 de telespectatori la nivel naţional. Antena 1 se clasa pe locul secund, aseară.
Pro TV a stat cel mai bine pe intervalul Asia Express. Postul din Pache Protopopescu era pe primul loc, cu 1.100.000 de privitori.
Podiumul era completat de Kanal D, cu o medie de 826.00 de urmăritori.
Urban. Spre deosebire de serile de luni şi marţi, Asia Express a performat mai bine aseară şi a pus Antena 1 pe primul loc la oraşe, cu 581.000 de telespectatori.
Pro TV avea o medie de 538.000 de privitori şi se clasa pe doi, iar Kanal D a fost a treia staţie TV din clasament, cu 417.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 Urban). Şi tinerii au ales să urmărească Asia Express. Show-ul prezentat de Irina Fodor îi aducea Antenei 1 primul loc, cu 274.000 de telespectatori.
Şi de această dată era Pro TV pe locul secund - 252.000 de privitori, iar Kanal D urma în clasament cu 130.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.100.000 | 6,2 | 16,3 |
2 | Antena 1 | 978.000 | 5,5 | 14,5 |
3 | Kanal D | 826.000 | 4,7 | 12,2 |
4 | Romania TV | 453.000 | 2,6 | 6,7 |
5 | DigiSport 1 | 390.000 | 2,2 | 5,8 |
6 | Antena 3 | 365.000 | 2,1 | 5,4 |
7 | National TV | 273.000 | 1,5 | 4,0 |
8 | Happy Channel | 183.000 | 1,0 | 2,7 |
9 | Realitatea Plus | 161.000 | 0,9 | 2,4 |
10 | Prima TV | 148.000 | 0,8 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 581.000 | 6,1 | 15,9 |
2 | Pro TV | 538.000 | 5,6 | 14,7 |
3 | Kanal D | 417.000 | 4,4 | 11,4 |
4 | DigiSport 1 | 262.000 | 2,7 | 7,2 |
5 | Antena 3 | 249.000 | 2,6 | 6,8 |
6 | Romania TV | 233.000 | 2,4 | 6,4 |
7 | Happy Channel | 102.000 | 1,1 | 2,8 |
8 | National TV | 101.000 | 1,1 | 2,8 |
9 | Prima TV | 99.000 | 1,0 | 2,7 |
10 | Realitatea Plus | 85.000 | 0,9 | 2,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 22 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-23:50), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 274.000 | 6,5 | 21,9 |
2 | Pro TV | 252.000 | 6,0 | 20,1 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3,1 | 10,4 |
4 | DigiSport 1 | 113.000 | 2,7 | 9,0 |
5 | Prima TV | 33.000 | 0,8 | 2,7 |
6 | Antena 3 | 33.000 | 0,8 | 2,7 |
7 | National TV | 28.000 | 0,7 | 2,3 |
8 | Digi 24 | 27.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | Romania TV | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
10 | TV1000 | 18.000 | 0,4 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
@je
Habar n-ai ce vorbesti! Serialul de pe Kanal D a rupt audientele in Turcia, intrecand orice record de audienta existent anterior de cand se masoara audientele in Turcia. E genul de serial care atrage mult si publicul "comercial", tanar. E posibil sa creasca de la saptamana la saptamana, fiins un serial foarte bine facut. Lupta cu Asia si Las Fierbinti e grea, in rest e mai simplu, in zilele de joi si vineri. Vinerea e deja pe 2 pe targetul comercial, o sa se repete si saptamana asta.