AUDIENŢE. "Joc" de audienţe miercuri seara. În prima parte a serii, Visuri la cheie a dominat audienţa şi a lăsat Asia Express în urmă. Când s-au terminat Visurile şi a început Pe bune?! cu Andi Moisescu, audienţa Pro TV a scăzut puternic, iar Asia Express a preluat conducerea.
Cifrele serii de miercuri, în continuare:
- Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune cât timp a rulat Visuri la cheie. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat la producţia prezentată de Dragoş Bucur, la nivel naţional. Pro TV a câştigat pe toate segmentele de public, cu un avans de jumătate de milion de telespectatori în faţa Asia Express (care era pe trei!).
- Când a început Pe bune?!, audienţa Pro TV a scăzut dramatic: Pro TV a rămas doar cu jumătate din telespectatorii de la Visuri, ia Antena 1 s-a instalat, de pe trei, pe primul loc cu Asia Express. Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV cu Andi Moisescu, Asia Express a avut un avans considerabil (cu o audienţă aproape dublă la oraşe).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Pro TV, lider detaşat cu Visuri la cheie
Naţional. O nouă ediţie Visuri la cheie a adus audienţe bune pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu era pe primul loc în ţară, cu 1.571.000 de telespectatori.
A doua televiziune din top a fost Kanal D, care difuza serialul turcesc Doctorul Minune - 1.232.000 de privitori.
Puţin peste 1 milion de români se uitau la Asia Express. Antena 1 ocupa doar locul al treilea pe intervalul Visuri la cheie.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Cei mai mulţi români au urmărit Visuri la cheie pe Pro TV, aseară - 739.000 de telespectatori.
Şi de această dată a fost pe doi Kanal D. La serialul Doctorul Minune se uitau 631.000 de privitori.
Podiumul era completat de Antena 1, care avea 605.000 de urmăritori pe intervalul Visuri la cheie.
Comercial. Cifre bune pentru Pro TV şi pe intervalul tinerilor. Aproximativ 350.000 de telespectatori au urmărit Visuri la cheie, aseară.
Antena 1 a scos cifre mai bune cu Asia Express şi s-a clasat pe doi - 288.000 de privitori. Pe trei era Kanal D, cu 209.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.571.000 | 8,9 | 19,5 |
2 | Kanal D | 1.232.000 | 7,0 | 15,3 |
3 | Antena 1 | 1.042.000 | 5,9 | 13,0 |
4 | Romania TV | 536.000 | 3,0 | 6,7 |
5 | Antena 3 | 428.000 | 2,4 | 5,3 |
6 | National TV | 258.000 | 1,5 | 3,2 |
7 | Realitatea Plus | 231.000 | 1,3 | 2,9 |
8 | Happy Channel | 208.000 | 1,2 | 2,6 |
9 | DigiSport 1 | 197.000 | 1,1 | 2,5 |
10 | Antena Stars | 169.000 | 1,0 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 739.000 | 7,7 | 17,1 |
2 | Kanal D | 631.000 | 6,6 | 14,6 |
3 | Antena 1 | 605.000 | 6,3 | 14,0 |
4 | Romania TV | 269.000 | 2,8 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 223.000 | 2,3 | 5,2 |
6 | DigiSport 1 | 161.000 | 1,7 | 3,7 |
7 | Realitatea Plus | 146.000 | 1,5 | 3,4 |
8 | Happy Channel | 126.000 | 1,3 | 2,9 |
9 | National TV | 92.000 | 1,0 | 2,1 |
10 | Antena Stars | 86.000 | 0,9 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 8,4 | 24,2 |
2 | Antena 1 | 288.000 | 6,9 | 19,9 |
3 | Kanal D | 209.000 | 5,0 | 14,5 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1,5 | 4,3 |
5 | National TV | 41.000 | 1,0 | 2,8 |
6 | Romania TV | 36.000 | 0,9 | 2,5 |
7 | Digi 24 | 29.000 | 0,7 | 2,0 |
8 | Antena Stars | 28.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | TVR 1 | 23.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Happy Channel | 21.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Schimb de locuri. Antena 1, primul când a început Pe bune?!
Naţional. Schimbare de clasament când Pro TV a dat Pe bune?!. Pro TV a rămas cu 720.000 de telespectatori pe post (jumătate din Visuri la cheie) şi a coborât pe locul al doilea. Antena 1 a trecut de pe locul trei, direct pe prima poziţie, deşi audienţa Asia Express a fost la fel ca în prima parte a serii.
Kanal D a coborât pe poziţia a treia.
Urban. Diferenţă mare la oraşe în favoarea Antenei 1. Cu o medie de 600.000 de telespectatori la Asia Express, Antena 1 a trecut în faţa Pro TV, care număra 370.000 (şi aici au rămas jumătatea din telespectatorii Visuri pe post).
Comercial. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, Pe bune, de pe Pro TV, a avut aproape 200.000 de telespectatori, în timp ce la Asia Express se uitau aproape 300.000.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.014.000 | 5,8 | 17,6 |
2 | Pro TV | 721.000 | 4,1 | 12,5 |
3 | Kanal D | 509.000 | 2,9 | 8,9 |
4 | Romania TV | 497.000 | 2,8 | 8,6 |
5 | Antena 3 | 260.000 | 1,5 | 4,5 |
6 | National TV | 252.000 | 1,4 | 4,4 |
7 | Prima TV | 237.000 | 1,3 | 4,1 |
8 | DigiSport 1 | 176.000 | 1,0 | 3,1 |
9 | Happy Channel | 125.000 | 0,7 | 2,2 |
10 | Realitatea Plus | 122.000 | 0,7 | 2,1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 608.000 | 6,4 | 19,4 |
2 | Pro TV | 369.000 | 3,9 | 11,8 |
3 | Romania TV | 273.000 | 2,9 | 8,7 |
4 | Kanal D | 264.000 | 2,8 | 8,4 |
5 | Antena 3 | 148.000 | 1,5 | 4,7 |
6 | Prima TV | 134.000 | 1,4 | 4,3 |
7 | DigiSport 1 | 121.000 | 1,3 | 3,9 |
8 | Realitatea Plus | 89.000 | 0,9 | 2,8 |
9 | National TV | 84.000 | 0,9 | 2,7 |
10 | Digi 24 | 66.000 | 0,7 | 2,1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 septembrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 287.000 | 6,9 | 26,2 |
2 | Pro TV | 194.000 | 4,6 | 17,7 |
3 | Kanal D | 99.000 | 2,4 | 9,0 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1,1 | 4,2 |
5 | Romania TV | 44.000 | 1,1 | 4,0 |
6 | Pro Cinema | 37.000 | 0,9 | 3,4 |
7 | Digi 24 | 30.000 | 0,7 | 2,7 |
8 | DigiSport 3 | 24.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | Prima TV | 23.000 | 0,5 | 2,1 |
10 | National TV | 22.000 | 0,5 | 2,0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Nu ziceai ca Asiaticii rup tot ? Vad ca e Zero Barat.
Dar recunosc că îmi pare rău că Asia are cifre așa modeste. Dar bravo Pro Tv
Pro TV lasă senzația că au luat aceste competiții doar cu gândul că va fi FCSB acolo Și cu gândul că trebuie să acopere și zona asta de sport după ce au pierdut meciurile naționalei până acum și chiar și în anii trecuți când Pro TV avea Europa League se făcea promovare excesivă pe toate platformele în toate modurile chiar și la cel mai slabuț meci