AUDIENŢE. Cum a debutat noul sezon Visuri la cheie pe Pro TV? Emisiunea s-a intersectat cu Chefii şi a câştigat un target din trei.
Pro TV a avut primul loc la nivelul întregii ţări şi a ocupat poziţia a doua la oraşe şi pe publicul comercial.
Visuri la cheie a început la 21.30 (la o oră după Chefi la cuţite, de pe Antena 1) şi s-a terminat la 23.30 (Chefii s-au "dus" până la miezul nopţii). Şi pe tot intervalul Chefi la cuţite, clasamentul a fost acelaşi: Pro TV a luat naţionalul, iar Antena celelalte două segmente.
Este pentru prima dată în acest debut de sezon Chefi la cuţite când bucătarii pierd un segment. În primele trei difuzări (duminică, luni şi marţi), emisiunea Antena 1 a fost pe primul loc pe toate targeturile.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de miercuri, 7 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie:
Naţional. La nivelul întregii ţări, Visuri la cheie a fost urmărită de peste 1,1 milioane de români în fiecare minut. Pe intervalul emisiunii, Pro TV a avut prima poziţie, urmat de Chefii de pe Antena 1, cu o medie de aproape un milion de telespectatori.
Kanal D a completat top 3 (cu Infidelul şi apoi cu Jocul cuvintelor), urmat de România TV şi de Antena 3.
De notat locul 6 pentru Happy Channel, cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor.
Urban. La oraşe, Visurile au avut 475.000 de telespectatori. Pe acest segment, primul loc a fost al Chefilor de pe Antena 1, cu 590.000 de telespectatori.
Urban 21-54 ani. Pe publicul comercial urban 21-54 de ani, cei mai mulţi telespectatori s-au dus spre Antena 1 - 312.000. Visurile au atras 260.000 de telespectatori din acest segment. Kanal D pe locul trei, la distanţă de primele două clasate.
Citeşte şi: Cine au fost mai „celebri”? Antena 1 cu Chefii sau Pro TV cu Sunt celebru?
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.124.000 | 6.3 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 993.000 | 5.6 | 16.5 |
3 | Kanal D | 774.000 | 4.4 | 12.9 |
4 | Romania TV | 325.000 | 1.8 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 251.000 | 1.4 | 4.2 |
6 | Happy Channel | 155.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | DigiSport 1 | 143.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Prima TV | 111.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 109.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 106.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 590.000 | 6.2 | 17.7 |
2 | Pro TV | 476.000 | 5 | 14.2 |
3 | Kanal D | 382.000 | 4 | 11.4 |
4 | Romania TV | 190.000 | 2 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 115.000 | 1.2 | 3.4 |
6 | Happy Channel | 110.000 | 1.2 | 3.3 |
7 | DigiSport 1 | 100.000 | 1.1 | 3 |
8 | Pro Cinema | 80.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | DigiSport 2 | 79.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Diva | 68.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 312.000 | 6.6 | 21.5 |
2 | Pro TV | 261.000 | 5.5 | 18 |
3 | Kanal D | 112.000 | 2.4 | 7.7 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1 | 3.2 |
5 | Pro Cinema | 44.000 | 0.9 | 3 |
6 | Happy Channel | 39.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | DigiSport 2 | 39.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro