AUDIENŢE. Chiar şi cu Campionatul Mondial la concurenţă, Vocea României a fost cel mai urmărit program. De la 20.30, când a început şi până la miezul nopţii, când s-a terminat showul.
Pro TV a fost pe primul loc, dar cum s-au împărţit celelalte poziţii? TVR 1 a stat foarte bine cu Mondialul din Qatar.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Vocea României în fiecare minut, într-o seară cu meciul Anglia - SUA la Campionatul Mondial Qatar 2022.
De altfel, TVR 1 a fost pe locul trei în top, cu 580.000 de telespectatori, dar după Kanal D - serial turcesc Infidelul (până la 22.30), Jocul cuvintelor cu Dan Negru (de la 22.30).
Antena 1 nu s-a prea văzut, cu filmul "Now you see me - Jaful perfect" şi apoi cu Stand Up Revolutions de la 22.45. Postul Intact a fost tocmai pe poziţia a patra.
URBAN. O medie de peste 600.000 de telespectatori la oraşe pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoş. Topul, identic cu cel naţional, cu Kanal D pe 2, postul public TVR 1 cu meciul pe 3 şi Antena 1 pe patru.
COMERCIAL. Au urmărit emisiunea cu Tudor Chirilă, Smiley, Theo Rose, Irina Rimes şi Denis de la The Motans peste 270.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani de la oraşe. Locul doi pentru TVR 1 (o performanţă rară pentru postul public pe acest target).
Antena 1, pe patru şi aici.
Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.118.000 | 6,3 | 18 |
2 | Kanal D | 872.000 | 4,9 | 14 |
3 | TVR 1 | 580.000 | 3,3 | 9,3 |
4 | Antena 1 | 461.000 | 2,6 | 7,4 |
5 | Romania TV | 317.000 | 1,8 | 5,1 |
6 | Film Cafe | 208.000 | 1,2 | 3,4 |
7 | Happy Channel | 203.000 | 1,1 | 3,3 |
8 | Antena 3 CNN | 183.000 | 1 | 2,9 |
9 | Pro Cinema | 171.000 | 1 | 2,8 |
10 | Antena Stars | 160.000 | 0,9 | 2,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 608.000 | 6,4 | 18,2 |
2 | Kanal D | 472.000 | 5 | 14,1 |
3 | TVR 1 | 374.000 | 3,9 | 11,2 |
4 | Antena 1 | 234.000 | 2,5 | 7 |
5 | Romania TV | 190.000 | 2 | 5,7 |
6 | Antena 3 CNN | 105.000 | 1,1 | 3,1 |
7 | Happy Channel | 87.000 | 0,9 | 2,6 |
8 | Antena Stars | 81.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Realitatea Plus | 73.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | TVR 2 | 71.000 | 0,7 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 273.000 | 5,8 | 20,5 |
2 | TVR 1 | 203.000 | 4,3 | 15,3 |
3 | Kanal D | 131.000 | 2,8 | 9,9 |
4 | Antena 1 | 131.000 | 2,8 | 9,9 |
5 | Film Cafe | 31.000 | 0,7 | 2,3 |
6 | DigiSport 1 | 30.000 | 0,6 | 2,3 |
7 | Romania TV | 29.000 | 0,6 | 2,2 |
8 | Pro Cinema | 28.000 | 0,6 | 2,1 |
9 | Antena Stars | 27.000 | 0,6 | 2 |
10 | Antena 3 CNN | 25.000 | 0,5 | 1,9 |