Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României s-a făcut "auzită" de aproape un milion şi jumătate de români. Câţi s-au uitat şi la Kanal D şi Antena 1

 
AUDIENŢE. Vocea României s-a făcut "auzită" de aproape un milion şi jumătate de români. Câţi s-au uitat şi la Kanal D şi Antena 1

AUDIENŢE. Audienţe care s-au apropiat de un milion şi jumătate de români pentru Vocea României, vineri seara. Cifre cu care show-ul de pe Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, fără probleme.

Publicitate

Kanal D şi Antena 1 şi-au împărţit locurile doi-trei, diferit în funcţie de segmentul de public.

Ce au avut celelalte posturi:

  • Kanal D: serial turcesc Infidelul (până la 22.30), Jocul cuvintelor cu Dan Negru (de la 22.30)
  • Antena 1: iRoast (până la 21.30), apoi Stand Up Revolution
  • DigiSport 1: meci FC Argeş - Universitatea Craiova

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cu un total de aproape 1,5 milioane de români, Pro TV a avut un avans de aproape 300.000 de telespectatori în faţa locului doi: serialul turcesc de pe Kanal D. Antena 1 a fost pe locul trei, dar departe ca audienţă: peste jumătate din cât avea Vocea.

România TVR pe locul patru şi, pe cinci, DigiSport cu meciul de fotbal.

URBAN. La oraşe, s-au uitat la Voce 725.000 de telespectatori în fiecare minut. Şi aici, Kanal D a avut poziţia a doua, la 200.000 de telespectatori distanţă.

Pe intervalul emisiunii prezentate de Pavel Bartoş, Antena 1 a numărat 275.000 de telespectatori, adică de aproape trei ori mai puţini decât Vocea.

COMERCIAL 21-54 Urban. Smiley, Theo Rose, Tudor Chirilă şi Denis de la The Motans au ţinut aproape 400.000 de telespectatori din segmentul comercial în faţa televizoarelor. Primul loc, cu cifre mai mult decât duble decât locurile doi trei.

Antena 1 a fost opţiunea a doua pe targetul comercial, urmat, la distanţă mică, de Kanal D.

DigiSport a avut o poziţie mai bună: locul patru. Postul de sport a fost, pe publicul comercial, peste România TV.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.465.000 8,3 21,1
2 Kanal D 1.184.000 6,7 17,1
3 Antena 1 602.000 3,4 8,7
4 Romania TV 349.000 2 5
5 DigiSport 1 252.000 1,4 3,6
6 Antena 3 CNN 251.000 1,4 3,6
7 Happy Channel 208.000 1,2 3
8 Antena Stars 188.000 1,1 2,7
9 TVR 2 165.000 0,9 2,4
10 National TV 155.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 725.000 7,6 20,5
2 Kanal D 540.000 5,7 15,3
3 Antena 1 274.000 2,9 7,7
4 Romania TV 208.000 2,2 5,9
5 DigiSport 1 183.000 1,9 5,2
6 Antena 3 CNN 136.000 1,4 3,8
7 Happy Channel 114.000 1,2 3,2
8 Antena Stars 77.000 0,8 2,2
9 Realitatea Plus 74.000 0,8 2,1
10 National TV 72.000 0,8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 7 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 392.000 8,3 28,6
2 Antena 1 150.000 3,2 10,9
3 Kanal D 136.000 2,9 9,9
4 DigiSport 1 67.000 1,4 4,9
5 Romania TV 37.000 0,8 2,7
6 AMC 33.000 0,7 2,4
7 Happy Channel 31.000 0,7 2,2
8 Antena Stars 31.000 0,7 2,3
9 Antena 3 CNN 30.000 0,6 2,2
10 National TV 27.000 0,6 2

Citeşte şi: AUDIENŢE. Vocea României, prima, ca de obicei. Câţi români s-au uitat?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus