AUDIENŢE. Ce audienţă a avut prima ediţie Vocea României din 2022, cu cinci oameni în juriu, printre care nume noi, ca Theo Rose şi Denis Roabeş (Motans, adică)?
După doi ani de pauză, Vocea României a revenit pe TV, într-o ediţie pe primul loc, într-o seară în care pe Antena 1 era premiera iUmor, iar pe Kanal D serial turcesc. Şi un meci pe DigiSport.
Aproape un milion şi jumătate de români s-au uitat în fiecare minut la Vocea României, cu Bartoş prezentator şi, în juriu, cu Tudor Chirilă, Irina Rimes, The Motans şi, pe scaun dublu - Smiley şi Theo Rose.
Ce au avut celelalte posturi pe intervalul Vocea României (20.30-23.00):
- Antena 1 - iUmor
- Kanal D - serial turcesc Infidelul şi, de la 22.30, Jocul cuvintelor
- DigiSport - meci Liga a 2-a, Dinamo Bucureşti-Steaua Bucureşti
Premiera iUmor a fost pe locul trei pe intervalul Vocea României şi în ţară şi la oraşe. Pe publicul comercial a fost pe locul doi.
După ora 23.00, când s-a terminat Vocea României, lucrurile s-au schimbat. Cu Jocul cuvintelor, cu Dan Negru, Kanal D a avut primul loc la nivelul întregii ţări (cu Pro TV şi IUmor pe trei) şi la oraşe (cu iUmor pe locul doi şi Pro TV pe trei).
Pe publicul comercial, primul loc după 23.00 a rămas al Pro TV, urmat de Antena 1 şi, pe trei, de Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale show-ului Vocea României, sezonul 2022:
NAŢIONAL. S-au uitat la Vocea României, sezonul zece, 1,45 de milioane de români în fiecare minut. Serialul turcesc Infidelul, de pe Kanal D, a fost pe locul doi, la 250.000 de telespectatori distanţă.
Premiera iUmor pe intervalul Vocea României a avut o medie de 650.000 de români, sub jumătate din cifrele vocii.
De notat locul 5 pentru DigiSport, cu derby-ul de Liga a doua Dinamo-Steaua.
URBAN. La oraşe, Vocea a avut 750.000 de telespectatori în fiecare minut. Locul doi pentru serialul turcesc, cu 540.000 şi trei pentru Antena 1 - 360.000.
ŞI la oraşe, DigiSport a fost tot pe poziţia a cincea, după România TV.
COMERCIAL. La Voce s-au uitat 365.000 de telespectatori din segmentul 21-54 urban, public comercial. Audienţa a fost de două ori mai mare decât a Antenai 1, care cu iUmor, a fost pe locul al doilea în top.
Cota de piaţă Vocea României pe publicul tânăr: 27%, ceea ce înseamnă că peste un sfert din publicul tânăr de la oraşe care se uita la televizor era pe Pro TV.
Pe acest segment, serialul turcesc a pus Kanal D pe locul al treilea, cu 160.000 de telespectatori. Totodată, chiar dacă la mare distanţă de primele trei locuri, DigiSport a fost opţiunea a patra pe publicul comercial.
Audienţa posturilor TV vineri, 9 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.446.000 | 8,2 | 22 |
2 | Kanal D | 1.196.000 | 6,7 | 18,2 |
3 | Antena 1 | 649.000 | 3,7 | 9,9 |
4 | Romania TV | 351.000 | 2 | 5,3 |
5 | DigiSport 1 | 283.000 | 1,6 | 4,3 |
6 | Antena 3 | 179.000 | 1 | 2,7 |
7 | Happy Channel | 179.000 | 1 | 2,7 |
8 | Pro Cinema | 154.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | Realitatea Plus | 139.000 | 0,8 | 2,1 |
10 | Antena Stars | 116.000 | 0,7 | 1,8 |
11 | TVR 1 | 112.000 | 0,6 | 1,7 |
12 | Digi 24 | 108.000 | 0,6 | 1,6 |
13 | National TV | 98.000 | 0,6 | 1,5 |
14 | Prima TV | 92.000 | 0,5 | 1,4 |
15 | Film Cafe | 80.000 | 0,5 | 1,2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 9 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 756.000 | 8 | 22 |
2 | Kanal D | 544.000 | 5,7 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 358.000 | 3,8 | 10,4 |
4 | Romania TV | 173.000 | 1,8 | 5 |
5 | DigiSport 1 | 168.000 | 1,8 | 4,9 |
6 | Antena 3 | 118.000 | 1,2 | 3,4 |
7 | Happy Channel | 95.000 | 1 | 2,8 |
8 | Digi 24 | 76.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Realitatea Plus | 69.000 | 0,7 | 2 |
10 | TVR 1 | 63.000 | 0,7 | 1,8 |
11 | Pro Cinema | 59.000 | 0,6 | 1,7 |
12 | Disney Junior | 57.000 | 0,6 | 1,7 |
13 | National TV | 51.000 | 0,5 | 1,5 |
14 | Antena Stars | 50.000 | 0,5 | 1,4 |
15 | Prima TV | 44.000 | 0,5 | 1,3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 9 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 365.000 | 7,8 | 27 |
2 | Antena 1 | 173.000 | 3,7 | 12,8 |
3 | Kanal D | 159.000 | 3,4 | 11,8 |
4 | DigiSport 1 | 74.000 | 1,6 | 5,4 |
5 | Digi 24 | 41.000 | 0,9 | 3 |
6 | Disney Junior | 35.000 | 0,7 | 2,6 |
7 | Pro Cinema | 31.000 | 0,7 | 2,3 |
8 | Happy Channel | 29.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | TVR 1 | 29.000 | 0,6 | 2,2 |
10 | Romania TV | 28.000 | 0,6 | 2,1 |
11 | Film Cafe | 28.000 | 0,6 | 2,1 |
12 | National TV | 20.000 | 0,4 | 1,5 |
13 | Prima TV | 17.000 | 0,4 | 1,3 |
14 | AMC | 17.000 | 0,4 | 1,3 |
15 | Antena 3 | 16.000 | 0,3 | 1,2 |
Citeşte şi:
Cum a debutat Vocea României în 2019
Cum a debutat Vocea României în 2018
Cum a debutat Vocea României în 2017
VEZI audienţele primelor ediţii Vocea României în celelalte sezoane, AICI
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro