Skip to main content

AUDIENŢE în weekend. PRO TV, pe primul loc vineri cu Vocea României. Sâmbătă, în schimb, a fost seara Antenei 1. Mai puţin pe comercial

 
AUDIENŢE în weekend. PRO TV, pe primul loc vineri cu Vocea României. Sâmbătă, în schimb, a fost seara Antenei 1. Mai puţin pe comercial

AUDIENŢELE sfârşitului de săptămână. Vineri, 28 octombrie, a fost seara PRO TV cu „Vocea României” pe toate segmentele, în timp ce sâmbăta, 29 octombrie, Antena 1 a încheiat pe prima poziţie, cu emisiunea „Te cunosc de Undeva”, doar pe două din trei segmente.

Publicitate

Doar pe comercial urban, Antena 1 a încheiat seara de sâmbătă pe locul 2.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

1. Audienţe Vocea României - prima pe linie

NAŢIONAL. PRO TV a fost pe primul loc vineri la nivel naţional cu Vocea României, în timp ce Antena 1 se afla abia pe 3, la o diferenţă de peste 600.000 de telespectatori faţă de Kanal D (locul 2) şi aproape 700.000 de PRO TV. 

URBAN. Şi aici Pro TV a fost pe locul I vineri seară, cu un avans aproape dublu faţă de Antena 1 (locul 3). 

COMERCIAL. Pe categoria comercial - 21-54 de ani, urban, PRO TV a dominat seara de vineri, cu aproape 300.000 de telespectatori, la o diferenţă egală faţă de Kanal D şi Antena 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rating Share
1 Pro TV 1.242.000 7 17.8
2 Kanal D 1.166.000 6.6 16.7
3 Antena 1 577.000 3.3 8.2
4 Romania TV 306.000 1.7 4.4
5 DigiSport 1 280.000 1.6 4
6 Antena 3 CNN 244.000 1.4 3.5
7 Prima TV 221.000 1.2 3.2
8 Happy Channel 192.000 1.1 2.7
9 Antena Stars 187.000 1.1 2.7
10 Realitatea Plus 164.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rating Share
1 Pro TV 643.000 6.8 18.3
2 Kanal D 522.000 5.5 14.9
3 Antena 1 285.000 3 8.1
4 Romania TV 171.000 1.8 4.9
5 DigiSport 1 158.000 1.7 4.5
6 Antena 3 CNN 130.000 1.4 3.7
7 Happy Channel 112.000 1.2 3.2
8 Prima TV 94.000 1 2.7
9 AMC 79.000 0.8 2.3
10 Realitatea Plus 70.000 0.7 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rating Share
1 Pro TV 295.000 6.2 21.8
2 Kanal D 138.000 2.9 10.2
3 Antena 1 138.000 2.9 10.2
4 AMC 60.000 1.3 4.4
5 DigiSport 1 57.000 1.2 4.2
6 Prima TV 40.000 0.9 3
7 Romania TV 27.000 0.6 2
8 Antena 3 CNN 26.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 26.000 0.5 1.9
10 TVR 2 23.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Audienţe Te cunosc de undeva - două din trei

Sâmbătă seară, Antena 1 a dominat intervalul pe două segmente: la nivel naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, Pro TV a fost primul.

În toată ţara, Antena 1 a fost prima opţiune cu emisiunea Te cunosc de undeva - aproape 1,1 milioane de telespectatori - un avans de 130.000 faţă de PRO TV şi la peste 150.000 de spectatori distanţă de Kanal D. 

La oraşe, între Antena 1 şi Pro TV a fost un avans de 240.000 de telespectatori.

Pe publicul comercial, Te cunosc de undeva a fost pe locul al doilea, însă diferenţa de Pro TV a fost foarte mică. Practic, doar 6.000 de telespectatori a avut Pro TV în faţa emisiunii de pe Antena 1.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rating Share
1 Antena 1 1.089.000 6.1 17.3
2 Pro TV 959.000 5.4 15.2
3 Kanal D 912.000 5.1 14.4
4 Romania TV 360.000 2 5.7
5 DigiSport 1 275.000 1.5 4.4
6 Antena 3 CNN 258.000 1.5 4.1
7 Happy Channel 136.000 0.8 2.2
8 TVR 2 114.000 0.6 1.8
9 TVR 1 105.000 0.6 1.7
10 Pro Cinema 96.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rating Share
1 Antena 1 651.000 6.9 20.3
2 Kanal D 456.000 4.8 14.2
3 Pro TV 411.000 4.3 12.8
4 Romania TV 194.000 2 6
5 DigiSport 1 155.000 1.6 4.8
6 Antena 3 CNN 137.000 1.4 4.3
7 Happy Channel 65.000 0.7 2
8 Diva 63.000 0.7 2
9 TVR 2 54.000 0.6 1.7
10 TVR 1 44.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rating Share
1 Pro TV 253.000 5.4 21
2 Antena 1 247.000 5.2 20.5
3 Kanal D 135.000 2.9 11.2
4 DigiSport 1 61.000 1.3 5.1
5 Romania TV 33.000 0.7 2.7
6 Antena 3 CNN 23.000 0.5 1.9
7 TVR 2 22.000 0.5 1.8
8 DigiSport 3 20.000 0.4 1.6
9 Cinemaraton 20.000 0.4 1.7
10 Happy Channel 18.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
viewscnt

sus