AUDIENŢELE sfârşitului de săptămână. Vineri, 28 octombrie, a fost seara PRO TV cu „Vocea României” pe toate segmentele, în timp ce sâmbăta, 29 octombrie, Antena 1 a încheiat pe prima poziţie, cu emisiunea „Te cunosc de Undeva”, doar pe două din trei segmente.
Doar pe comercial urban, Antena 1 a încheiat seara de sâmbătă pe locul 2.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
1. Audienţe Vocea României - prima pe linie
NAŢIONAL. PRO TV a fost pe primul loc vineri la nivel naţional cu Vocea României, în timp ce Antena 1 se afla abia pe 3, la o diferenţă de peste 600.000 de telespectatori faţă de Kanal D (locul 2) şi aproape 700.000 de PRO TV.
URBAN. Şi aici Pro TV a fost pe locul I vineri seară, cu un avans aproape dublu faţă de Antena 1 (locul 3).
COMERCIAL. Pe categoria comercial - 21-54 de ani, urban, PRO TV a dominat seara de vineri, cu aproape 300.000 de telespectatori, la o diferenţă egală faţă de Kanal D şi Antena 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.242.000 | 7 | 17.8 |
2 | Kanal D | 1.166.000 | 6.6 | 16.7 |
3 | Antena 1 | 577.000 | 3.3 | 8.2 |
4 | Romania TV | 306.000 | 1.7 | 4.4 |
5 | DigiSport 1 | 280.000 | 1.6 | 4 |
6 | Antena 3 CNN | 244.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | Prima TV | 221.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Happy Channel | 192.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Antena Stars | 187.000 | 1.1 | 2.7 |
10 | Realitatea Plus | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 643.000 | 6.8 | 18.3 |
2 | Kanal D | 522.000 | 5.5 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 285.000 | 3 | 8.1 |
4 | Romania TV | 171.000 | 1.8 | 4.9 |
5 | DigiSport 1 | 158.000 | 1.7 | 4.5 |
6 | Antena 3 CNN | 130.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 112.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Prima TV | 94.000 | 1 | 2.7 |
9 | AMC | 79.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 70.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 28 octombrie, pe intervalul „Vocea României” (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 295.000 | 6.2 | 21.8 |
2 | Kanal D | 138.000 | 2.9 | 10.2 |
3 | Antena 1 | 138.000 | 2.9 | 10.2 |
4 | AMC | 60.000 | 1.3 | 4.4 |
5 | DigiSport 1 | 57.000 | 1.2 | 4.2 |
6 | Prima TV | 40.000 | 0.9 | 3 |
7 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2 |
8 | Antena 3 CNN | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 26.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | TVR 2 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Audienţe Te cunosc de undeva - două din trei
Sâmbătă seară, Antena 1 a dominat intervalul pe două segmente: la nivel naţional şi la oraşe. Pe publicul comercial, Pro TV a fost primul.
În toată ţara, Antena 1 a fost prima opţiune cu emisiunea Te cunosc de undeva - aproape 1,1 milioane de telespectatori - un avans de 130.000 faţă de PRO TV şi la peste 150.000 de spectatori distanţă de Kanal D.
La oraşe, între Antena 1 şi Pro TV a fost un avans de 240.000 de telespectatori.
Pe publicul comercial, Te cunosc de undeva a fost pe locul al doilea, însă diferenţa de Pro TV a fost foarte mică. Practic, doar 6.000 de telespectatori a avut Pro TV în faţa emisiunii de pe Antena 1.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.089.000 | 6.1 | 17.3 |
2 | Pro TV | 959.000 | 5.4 | 15.2 |
3 | Kanal D | 912.000 | 5.1 | 14.4 |
4 | Romania TV | 360.000 | 2 | 5.7 |
5 | DigiSport 1 | 275.000 | 1.5 | 4.4 |
6 | Antena 3 CNN | 258.000 | 1.5 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 136.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 114.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | TVR 1 | 105.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 96.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 651.000 | 6.9 | 20.3 |
2 | Kanal D | 456.000 | 4.8 | 14.2 |
3 | Pro TV | 411.000 | 4.3 | 12.8 |
4 | Romania TV | 194.000 | 2 | 6 |
5 | DigiSport 1 | 155.000 | 1.6 | 4.8 |
6 | Antena 3 CNN | 137.000 | 1.4 | 4.3 |
7 | Happy Channel | 65.000 | 0.7 | 2 |
8 | Diva | 63.000 | 0.7 | 2 |
9 | TVR 2 | 54.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 44.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 octombrie, pe intervalul „Te cunosc de undeva” (20:00-24:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 253.000 | 5.4 | 21 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.2 | 20.5 |
3 | Kanal D | 135.000 | 2.9 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 61.000 | 1.3 | 5.1 |
5 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.7 |
6 | Antena 3 CNN | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
7 | TVR 2 | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
8 | DigiSport 3 | 20.000 | 0.4 | 1.6 |
9 | Cinemaraton | 20.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro