AUDIENŢE. Show-ul X-Factor, de pe Antena 1, a fost marele învins al serii de luni. A fost bătut clar de Las Fierbinţi şi de Vlad, de pe Pro TV, dar şi de serialul turcesc Doctorul minune de pe Kanal D.
La ce diferenţă?
Prăpastia a fost mai mare pe serialul Las Fierbinţi, unde pe Pro TV erau aproape două milioane de români, iar pe Antena 1 în jur de 720.000. O distanţă considerabilă între X-Factor şi Antena 1 a fost şi pe intervalul de intersecţie cu Vlad.
Şi serialul Doctorul Minune, de pe Kanal D, a fost peste Antena 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul X-Factor (20.30-23.30):
NAŢIONAL. X-Factor s-a întins între 20.30 şi 23.00, adică exact peste Las Fierbinţi şi Vlad. Pe tot intervalul, Pro TV a fost primul loc, cu 1,4 milioane de români, urmat de Kanal D, la 400.000 de telespectatori distanţă.
Show-ul de pe Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 680.000 de români.
Cum a evoluat audienţa?
- Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV avea peste 1,9 milioane de români pe post, în timp ce la Antena 1 erau 720.000 (între ele era Kanal D, cu peste 1,1 milioane).
- Pe intervalul Vlad, audienţa Pro TV a scăzut, dar tot au rămas la serial aproape 1,2 milioane de români, faţă de un milion la Kanal D şi 680.00 la X-Factor.
URBAN. La oraşe, pe intervalul X-Factor, Pro TV număra peste 700.000 de telespectatori. Pe Kanal D erau peste jumătate de milion de telespectatori, iar la Antena 1 se uitau până în 400.000.
Şi aici, au fost diferenţe între intervalul Las Fierbinţi şi intervalul Vlad:
- Las Fierbinţi mai avea puţin şi ajungea la un milion de telespectatori la oraşe, în timp ce Kanal D avea 560.000, iar Antena 1 - 380.000.
- Vlad a ţinut 600.000 de telespectatori, pe serialul turcesc erau jumătate de milion, iar la X Factor - 400.000.
COMERCIAL. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, audienţa Pro TV a fost dublă pe intervalul X-Factor: 330.000, faţă de 140.000 la Antena 1 (aproape egalitate cu Kanal D).
Doar pe "noul comercial" al Pro TV, adică 21-54 de ani naţional ABCD, Antena 1 a fost pe locul al doilea: 610.000 de telespectatori la Pro TV şi 310.000 la X-Factor.
Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.427.000 | 8,1 | 21,2 |
2 | Kanal D | 1.029.000 | 5,8 | 15,3 |
3 | Antena 1 | 682.000 | 3,9 | 10,1 |
4 | Antena 3 | 383.000 | 2,2 | 5,7 |
5 | Romania TV | 366.000 | 2,1 | 5,4 |
6 | DigiSport 1 | 288.000 | 1,6 | 4,3 |
7 | Happy Channel | 182.000 | 1,0 | 2,7 |
8 | Pro Cinema | 171.000 | 1,0 | 2,5 |
9 | Realitatea Plus | 164.000 | 0,9 | 2,4 |
10 | Antena Stars | 134.000 | 0,8 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 709.000 | 7,4 | 19,9 |
2 | Kanal D | 517.000 | 5,4 | 14,5 |
3 | Antena 1 | 392.000 | 4,1 | 11,0 |
4 | Antena 3 | 244.000 | 2,5 | 6,8 |
5 | Romania TV | 187.000 | 2,0 | 5,2 |
6 | DigiSport 1 | 156.000 | 1,6 | 4,4 |
7 | Happy Channel | 111.000 | 1,2 | 3,1 |
8 | Realitatea Plus | 86.000 | 0,9 | 2,4 |
9 | National TV | 74.000 | 0,8 | 2,1 |
10 | Pro Cinema | 66.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 ani Urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 331.000 | 7,9 | 28,2 |
2 | Kanal D | 147.000 | 3,5 | 12,5 |
3 | Antena 1 | 143.000 | 3,4 | 12,2 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 1,0 | 3,6 |
5 | National TV | 39.000 | 0,9 | 3,3 |
6 | Pro Cinema | 34.000 | 0,8 | 2,9 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0,8 | 2,7 |
8 | Antena 3 | 31.000 | 0,7 | 2,6 |
9 | Antena Stars | 24.000 | 0,6 | 2,1 |
10 | Romania TV | 23.000 | 0,5 | 2,0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional):
COMERCIAL 21-54 national ABCD | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 610.000 | 8,7 | 27,2 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 4,5 | 13,9 |
3 | Kanal D | 280.000 | 4,0 | 12,5 |
4 | DigiSport 1 | 94.000 | 1,3 | 4,2 |
5 | Antena 3 | 80 | 1,1 | 3,6 |
6 | Pro Cinema | 70 | 1,0 | 3,1 |
7 | Romania TV | 59 | 0,8 | 2,6 |
8 | National TV | 47 | 0,7 | 2,1 |
9 | Digi 24 | 42 | 0,6 | 1,9 |
10 | Antena Stars | 35 | 0,5 | 1,6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Comentarii
Cel mai slab produs al Antenei 1 din această toamnă, cred că și Adela scoate cifre mai bune