Skip to main content

Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară: reluări Las Fierbinţi şi Nea Marin vs. serial turcesc. Cine a câştigat?

 
Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară: reluări Las Fierbinţi şi Nea Marin vs. serial turcesc. Cine a câştigat?
AUDIENŢE. Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară a fost bătălia reluărilor pe Pro TV şi Antena 1, doar Kanal D a venit cu un episod nou al serialului Hercai. 
Publicitate
 
Un episod mai vechi din Las Fierbinţi a reuşit să pună Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu pauză de la Euro, competiţie care se pregăteşte de sferturi.

 
Pe de altă parte, Nea Marin i-a adus Antenei 1 doar locul trei, cu o ediţie în reluare a emisiunii Poftiţi la Circ. 
 
Pe ambele intervale, Las Fierbinţi şi Poftiţi la Circ, Kanal D a fost al doilea cel mai urmărit post TV. 
 
De notat un aspect important: Pro TV a dat cel mai urmărit program de ştiri aseară, cu Andreea Esca la ora 19:00. În ultima vreme, Antena 1 a fost de câteva ori pe primul loc cu Observatorul, când jurnalul Antenei se intersecta cu un meci.

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Aproape 1,4 milioane de români la o reluare Las Fierbinţi

Naţional. Cu serialul de comedie Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider de audienţă. A numărat aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut.

 

Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 era pe trei cu o audienţă medie de 565.000 de privitori. 

Urban. Diferenţa s-a mai redus la oraşe. Pro TV a ocupat primul loc, de unde a înregistrat un rating mediu de 740.000 de urmăritori. 
 
Următorul post clasat era Kanal D, pe interval, cu 540.000 de telespectatori pe minut. Podiumul a fost completat Antena 1, care a adunat 266.000 de persoane din mediul urban în fiecare minut. 
 
Comercial. Chiar şi în reluare, tinerii s-au uitat în număr mare la serialul Pro TV. Las Fierbinţi a înregistrat o medie de audienţă de peste 270.000 persoane. 
 
De pe locul secund, Kanal D a fost urmărit de 150.000 de oameni. Nu în ultimul rând, de pe locul trei Antena 1 a adunat aproape 120.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.368.000 7.7 24.2
2 Kanal D 1.090.000 6.2 19.3
3 Antena 1 565.000 3.2 10.0
4 Romania TV 270.000 1.5 4.8
5 Antena 3 265.000 1.5 4.7
6 Happy Channel 226.000 1.3 4.0
7 National TV 196.000 1.1 3.5
8 Prima TV 104.000 0.6 1.8
9 Antena Stars 96.000 0.5 1.7
10 TVR 1 74.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 740.000 7.7 23.0
2 Kanal D 538.000 5.6 16.7
3 Antena 1 266.000 2.8 8.3
4 Antena 3 208.000 2.2 6.5
5 Romania TV 181.000 1.9 5.6
6 Happy Channel 149.000 1.6 4.6
7 National TV 97.000 1.0 3.0
8 Prima TV 67.000 0.7 2.1
9 Digi 24 54.000 0.6 1.7
10 Antena Stars 47.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 272.000 6.4 30.3
2 Kanal D 146.000 3.5 16.3
3 Antena 1 116.000 2.7 13.0
4 National TV 32.000 0.7 3.5
5 Prima TV 28.000 0.7 3.1
6 Digi 24 26.000 0.6 3.0
7 Happy Channel 22.000 0.5 2.5
8 Antena 3 20.000 0.5 2.3
9 Comedy Central 17.000 0.4 2.0
10 Eurosport 2 14.000 0.3 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Poftiţi la circ, „poftiţi” pe locul trei

Naţional. Antena 1 s-a clasat doar pe locul trei cu emisiunea lui Nea Marin. Poftiţi la circ a adunat, cu reluarea de aseară, o medie de 700.000 de persoane pe minut. 

Pe acelaşi interval, lider era Pro TV cu 1,23 milioane de persoane, iar Kanal D era pe locul doi, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori.

Urban.  Antena 1 nu a urcat mai sus de locul trei nici în mediul urban, unde emisiunea lui Nea Marin a fost urmărită de 300.000 de telespectatori pe minut. 
 
Pro TV era tot pe primul loc, cu aproape 600.000 de oameni, în timp ce Kanal D era pe doi cu o medie de 560.000 de persoane. 
 
Comercial. Tinerii nu au urcat postul Intact. Antena 1 s-a clasat tot pe locul trei, cu un rating mediu de 134.000 de telespectatori pe minut. 
 
Pe interval, primele două posturi clasate au fost Pro TV (locul întâi, cu 270.000 de oameni) şi Kanal D (locul doi, cu 170.000). 

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.231.000 7.0 19.6
2 Kanal D 1.200.000 6.8 19.1
3 Antena 1 699.000 4.0 11.1
4 Romania TV 361.000 2.0 5.7
5 Antena 3 339.000 1.9 5.4
6 National TV 212.000 1.2 3.4
7 Happy Channel 189.000 1.1 3.0
8 Prima TV 173.000 1.0 2.7
9 Pro 2 111.000 0.6 1.8
10 Antena Stars 105.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 592.000 6.2 17.7
2 Kanal D 561.000 5.9 16.7
3 Antena 1 304.000 3.2 9.1
4 Antena 3 228.000 2.4 6.8
5 Romania TV 218.000 2.3 6.5
6 Happy Channel 127.000 1.3 3.8
7 Prima TV 112.000 1.2 3.4
8 National TV 91.000 1.0 2.7
9 Digi 24 56.000 0.6 1.7
10 Realitatea Plus 50.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20)), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 271.000 6.4 26.0
2 Kanal D 172.000 4.1 16.5
3 Antena 1 134.000 3.2 12.9
4 Prima TV 38.000 0.9 3.7
5 National TV 27.000 0.6 2.6
6 Happy Channel 25.000 0.6 2.4
7 Digi 24 24.000 0.6 2.3
8 Antena 3 23.000 0.5 2.2
9 Comedy Central 19.000 0.5 1.9
10 Romania TV 19.000 0.4 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Inna, Mihaela Rădulescu, Horia Brenciu și Alex Bogdan, sunt jurații sezonului 2 Masked Singer.
  • Xkarara Xkarara
    Doar că tu nu ai nimic de zis doar să aperi postul , ce esti disperat atunci, comentează, ai vrea tu venituri mari

    Pai exact ca si tine postacule, tu nu ai nimic de zis doar sa aperi postul. Deci si tu esti disperat atunci. Imediat aperi Antenuta Zero si cand e pe locul 3 comercial 7 zile din 7. Ha ha ha !
  • Sabina Sabina
    Cu plăcere, Marian.
  • Marian Marian
    Sabina , am vazut multumesc frumos ,
  • Sabina Sabina
    Din 18 iulie la ora 19.00 pe Pro Gold începe serialul Fatmagul, tot din 18 iulie, va începe și telenovela Intrusa cu Gabriela Spanic.Din 22 iulie Pro 2 va difuza serialul turcesc Her yerde sen de la ora 21.00 Siyah beyaz ask de la ora 22.00.
  • Mile Mile
    Doar că tu nu ai nimic de zis doar să aperi postul , ce esti disperat atunci, comentează, ai vrea tu venituri mari
  • Sabina Sabina
    Brbar, gata acum am citit scrie chiar in acest articol .
  • Lakaka Lakaka
    Hai cu audientele Survivor. Sa radem de Antenuta, iar locul 3 comercial. Plange Mile mile !
  • Barbiter Barbiter
    Tu ce venituri ai de esti aici în fiecare zi

    Exact ca si tine postacule. Si tu esti aici in fiecare zi ca fratele tau mile (sau esti tot tu) ? Daca si tu esti aici in fiecare zi, inseamna ca avem acelasi venit. Nu postacule ?
  • Sabina Sabina
    Brbar, unde ai găsit audiențele știriilor PRO TV?
  • Mile Mile
    Tu ce venituri ai de esti aici în fiecare zi
  • Brbar Brbar
    "De notat un aspect important: Pro TV a dat cel mai urmărit program de ştiri aseară, cu Andreea Esca la ora 19:00. În ultima vreme, Antena 1 a fost de câteva ori pe primul loc cu Observatorul, când jurnalul Antenei se intersecta cu un meci."

    Dar voi de ce nu ati dat audientele Stirilor Pro TV de la ora 21:00-21:45 (mutate din cauza meciurilor Euro) ? Ati dat doar la stirile de la ora 19. Trebuia si la ora 21, sa vedem diferentele.
  • Peperino Peperino
    Mile mile, mai bine ne ziceti ce face Antenuta Zero. Iar are locul 3 comercial 7 zile din 7 ? Ha ha ha !
    Cum sa te bata un serial turcesc. ***
  • Lolik Lolik
    Miercuri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 24.8% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 15.2% share. Dezastru.
  • postac ai inceput sa injuri venituri 2500

    In visele tale poate. Ha ha ha ! Si daca e adavarat, la asa venit sa stai 24 de ore din 24 aici pe site sa lauzi Antenuta ? Vai de viata ta !

Trimite un comentariu

sus