AUDIENŢE. Las Fierbinţi a fost programul serii de joi. Serialul de comedie a scos cifre bune şi a pus Pro TV pe primul loc. Adela, producţia Antenei 1, a pierdut în faţa Las Fierbinţi, dar a depăşit în audienţe show-ul Masked Singer.
S-a întâmplat într-o seară cu dublă demascare la Masked Singer: Cătălin Zmărăndescu s-a deghizat într-un Cameleon, iar Corina Caragea a fost sub costumul Pufosului.
Detalii, în continuare:
- Pro TV a început pe primul loc seara de joi. Serialul Las Fierbinţi a scos, din nou, cifre mari. Mai bine de 1,9 milioane de români au urmărit serialul de comedie la nivel naţional.
- Alt show, alte cifre. Masked Singer a fost depăşit de serialul Adela pe trei din patru segmente de public. Doar pe noul public comercial a câştigat (21-54 de ani).
- În ceea ce priveşte serialul Adela, lucrurile au stat în felul următor: producţia a fost depăşită în audienţe de Las Fierbinţi, dar a recuperat după ce serialul de comedie a ajuns la final. Astfel, Antena 1 a ajuns să fie peste Pro TV în timpul în care s-au intersectat Adela şi Masked Singer.
De notat că Masked Singer a fost mai lung cu jumătate de oră faţă de Adela.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Audienţe „Fierbinţi” în prima parte a serii de joi
Naţional. Las Fierbinţi a avut audienţe mari, cu episodul de joi seara. Peste 1,9 milioane de români s-au uitat la serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel. Pro TV a fost lider detaşat.
A doua televiziune din top era Kanal D. Postul Dogan difuza serialul turcesc Doctorul Minune şi avea o medie de 1,2 milioane de telespectatori.
Adela a ocupat locul trei pe intervalul Las Fierbinţi. Producţia Ruxandrei Ion a pus Antena 1 pe locul trei, cu 1.146.000 de privitori.
Urban. Nicio surpriză la oraşe. Las Fierbinţi scotea alte cifre foarte bune - 931.000 de telespectatori.
Kanal D a fost şi aici a doua televiziune din top, cu 628.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1, cu 560.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 Urban). Tinerii au urmărit în număr mare Las Fierbinţi. Aproximativ 337.000 de telespectatori tineri se uitau pe Pro TV, aseară.
Cifre mai bune pentru Adela pe acest segment de public - 235.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D, cu 187.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.945.000 | 11,0 | 24,7 |
2 | Kanal D | 1.202.000 | 6,8 | 15,3 |
3 | Antena 1 | 1.146.000 | 6,5 | 14,6 |
4 | Romania TV | 389.000 | 2,2 | 4,9 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1,7 | 3,9 |
6 | DigiSport 1 | 226.000 | 1,3 | 2,9 |
7 | Antena Stars | 198.000 | 1,1 | 2,5 |
8 | Realitatea Plus | 183.000 | 1,0 | 2,3 |
9 | Prima TV | 165.000 | 0,9 | 2,1 |
10 | Happy Channel | 146.000 | 0,8 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 931.000 | 9,7 | 23,1 |
2 | Kanal D | 628.000 | 6,6 | 15,5 |
3 | Antena 1 | 560.000 | 5,9 | 13,9 |
4 | Romania TV | 212.000 | 2,2 | 5,3 |
5 | Antena 3 | 185.000 | 1,9 | 4,6 |
6 | DigiSport 1 | 141.000 | 1,5 | 3,5 |
7 | Antena Stars | 104.000 | 1,1 | 2,6 |
8 | Happy Channel | 103.000 | 1,1 | 2,6 |
9 | Realitatea Plus | 90.000 | 0,9 | 2,2 |
10 | Digi 24 | 88.000 | 0,9 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 337.000 | 8,1 | 26,5 |
2 | Antena 1 | 235.000 | 5,6 | 18,4 |
3 | Kanal D | 187.000 | 4,5 | 14,7 |
4 | DigiSport 1 | 47.000 | 1,1 | 3,7 |
5 | Digi 24 | 47.000 | 1,1 | 3,7 |
6 | Antena 3 | 30.000 | 0,7 | 2,3 |
7 | Diva | 21.000 | 0,5 | 1,6 |
8 | National TV | 19.000 | 0,5 | 1,5 |
9 | Antena Stars | 19.000 | 0,4 | 1,5 |
10 | National Geographic | 18.000 | 0,4 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Masked Singer, locul doi pe linie joi seara
Naţional. Pro TV a pierdut rating când a început Masked Singer. Show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş a fost pe locul doi la nivel naţional, cu 1.082.000 de telespectatori.
Serialul Adela de pe Antena 1 era cel mai urmărit program al serii - 1.103.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D - 847.000 de urmăritori.
Urban. Aceeaşi situaţie şi la oraşe. Masked Singer a pus Pro TV tot pe locul doi, cu 502.000 de telespectatori.
Şi de această dată a fost pe primul loc Antena 1. Aproximativ 529.000 de români au urmărit noi episoade ale serialului Adela.
A treia staţie TV din clasament a fost Kanal D, cu 421.000 de urmăritori.
Comercial (18-49 Urban). Pe publicul comercial de la oraşe a câştigat Antena 1. Peste 230.000 de români au urmărit serialul Adela, aseară.
Puţin peste 200.000 au ales Masked Singer pe Pro TV. Postul din Pache a câştigat pe noul comercial naţional (21-54).
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.103.000 | 6,3 | 16,9 |
2 | Pro TV | 1.082.000 | 6,1 | 16,6 |
3 | Kanal D | 847.000 | 4,8 | 13,0 |
4 | DigiSport 1 | 446.000 | 2,5 | 6,8 |
5 | Antena 3 | 397.000 | 2,3 | 6,1 |
6 | Romania TV | 374.000 | 2,1 | 5,7 |
7 | National TV | 185.000 | 1,0 | 2,8 |
8 | Prima TV | 146.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Antena Stars | 128.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Happy Channel | 121.000 | 0,7 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 529.000 | 5,5 | 15,4 |
2 | Pro TV | 502.000 | 5,2 | 14,6 |
3 | Kanal D | 421.000 | 4,4 | 12,3 |
4 | DigiSport 1 | 255.000 | 2,7 | 7,5 |
5 | Antena 3 | 254.000 | 2,6 | 7,4 |
6 | Romania TV | 189.000 | 2,0 | 5,5 |
7 | National TV | 98.000 | 1,0 | 2,9 |
8 | Happy Channel | 81.000 | 0,8 | 2,4 |
9 | Prima TV | 76.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | Realitatea Plus | 67.000 | 0,7 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 238.000 | 5,7 | 20,9 |
2 | Pro TV | 203.000 | 4,9 | 17,9 |
3 | Kanal D | 124.000 | 3,0 | 10,9 |
4 | DigiSport 1 | 71.000 | 1,7 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0,8 | 3,0 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0,7 | 2,7 |
7 | TNT | 28.000 | 0,7 | 2,5 |
8 | Comedy Central | 28.000 | 0,7 | 2,4 |
9 | Digi 24 | 27.000 | 0,6 | 2,4 |
10 | Antena Stars | 20.000 | 0,5 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Momentele mastilor au sunetul mixat prost, e extrem de mult auto-tune pe voce care le face sa sune ieftin si penibil, si ii face pe detectivi sa para extrem de falsi cand ridica in slavi momentele ("ce bine canta", "ce voce are").. si e evident ca fac pe fraierii, ghicind gresit intentionat. De multe ori detectivii urla toata piesa, acoperind ce canta mastile, alt lucru extrem de enervant. Un plus e ca episoadele sunt scurte si alerte si decorul e frumos. Si cam atat.
O alta emisiune fara suflet si magie marca noului management Pro TV.
Pe de alta parte, poate ca bataia luata de la Adela va incuraja televiziunile sa investeasca mai mult sau in continuare in seriale locale.
bani se pare că sunt iar în antenă se pare că în sfârșit Se ascultă de management ceva mai mult decât până în anii trecuți
Da știu Au mai fost încercările și produsele lui lazarov dar ora 22:00 nu are aceeași forță Ca ora 20:30 sau 20