AUDIENŢE. Semifinală cu audienţe la Asia Express. Lidia şi Estera Buble au părăsit show-ul de pe Antena 1, miercuri seară.
Peste 1,2 milioane de telespectatori au urmărit penultima ediţie, cea în care s-au stabilit finaliştii.
Meciul final din Asia Express arată în felul următor: Mihai Petre şi Elwira versus Cuza şi Emi de la Noaptea Târziu.
Cele două echipe se vor lupta duminică seară pentru marele premiu de 30.000 de euro, la capătul unei competiţii care s-a desfăşurat în Turcia, Georgia, Iordania şi Israel.
Antena 1 a fost lider detaşat, aseară, cu cele patru ore de Asia Express. Pro TV a ţinut piept doar când a avut Visuri la cheie, emisiune care a reuşit să îi sufle publicul din întreaga ţară. După ce s-a terminat emisiunea cu Dragoş Bucur, Antena 1 recuperat şi şi-a ridicat şi media totală.
Citeşte şi: Se apropie finala Asia Express 2021. Când va fi?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Asia Express (20:25-00:05):
Naţional. Românii din toată ţara au fost cu ochii pe Asia Express, miercuri seară. Peste 1,2 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul Antenei 1.
Locul secund a fost ocupat de Pro TV, post care numărat pe acelaşi interval o medie de un milion de privitori pe minut.
Podiumul era completat de Kanal D, staţie care a înregistrat 975.000 de persoane în medie.
Urban. Primul loc în mediul urban a fost ocupat, de asemenea, de Antena 1. În medie, peste 770.000 de oameni urmăreau semifinala Asia Express.
Pro TV s-a clasat pe doi, însă la mare distanţă de primul loc. Pe intervalul celor patru ore de Asia Express, postul din Pache a numărat aproape jumătate de milion de telespectatori în fiecare minut.
Kanal D a fost următorul post din top, cu cifre foarte apropiate de Pro TV. Aproximativ 472.000 de orăşeni aveau televizoarele deschise pe postul turcesc, când la Antena 1 era show-ul cu Mihai Petre, Noaptea Târziu şi Lidia Buble.
Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mare pe Antena 1. Peste 360.000 de privitori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani aveau televizoarele deschise pe Asia Express.
În acelaşi timp, Pro TV aduna o medie de 257.000 de telespectatori, iar Kanal D aproximativ 125.000.
De notat că Antena 1 a fost lider şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Peste 600.000 de români se uitau în medie.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.255.000 | 7.1 | 17.9 |
2 | Pro TV | 1.048.000 | 5.9 | 15.0 |
3 | Kanal D | 975.000 | 5.5 | 13.9 |
4 | Romania TV | 440.000 | 2.5 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 371.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | National TV | 334.000 | 1.9 | 4.8 |
7 | DigiSport 1 | 236.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | Happy Channel | 172.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Realitatea Plus | 171.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Prima TV | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 778.000 | 8.1 | 20.3 |
2 | Pro TV | 481.000 | 5.0 | 12.5 |
3 | Kanal D | 472.000 | 4.9 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 6.7 |
5 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 5.7 |
6 | DigiSport 1 | 163.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | National TV | 147.000 | 1.5 | 3.8 |
8 | Realitatea Plus | 103.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 24 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 364.000 | 8.8 | 29.0 |
2 | Pro TV | 257.000 | 6.2 | 20.5 |
3 | Kanal D | 125.000 | 3.0 | 10.0 |
4 | National TV | 56.000 | 1.4 | 4.5 |
5 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.2 | 4.0 |
6 | Digi 24 | 31.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Diva | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | DigiSport 2 | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
TRIST!