AUDIENŢE. iUmor, ai şi audienţă. Antena 1 a depăşit Pro TV, sâmbătă seara, iar show-ul cu Bendeac, Delia şi Cheloo a bifat şi un record de pentru acest sezon.
De cealaltă parte, cu a doua semifinală SuperStar, postul din Pache Protopopescu a avut cifre constante de la o seară la alta, însă nu a urcat mai sus de locul doi indiferent de segmentul de public despre care vorbim. A ocupat locul doi inclusiv pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Recordul atins de iUmor a fost la nivelul publicului tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Vorbim despre o cotă de piaţă de 23,1%.
În deschiderea show-ului de comedie, a fost invitat actorul Cosmin Natanticu cu un număr de stand-up. Natanticu este şi concurent Asia Express sezon patru, iar mare parte dintre glumele pe care le-a făcut au fost cu trimitere la show-ul produs de Mona Segall.
De notat situaţia postului de ştiri România TV, care aseară a fost pe locul trei în top. A scos cifre mult peste media obişnuită. În top cinci, aseară, s-a regăsit şi DigiSport 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:30):
Naţional. Peste 1,3 milioane de români s-au uitat, aseară, la iUmor. Show-ul a pus Antena 1 pe primul loc în top, postul fiind lider detaşat de audienţă.
Locul secund a fost ocupat de Pro TV, cu puţin peste un milion de telespectatori în fiecare minut.
Postul de ştiri România TV a completat podiumul, clasându-se peste Kanal D cu o medie de aproape 800.000 de telespectatori pe minut. Audienţa staţiei de ştiri a fost cu mult peste media obişnuită. De pe locul patru, postul Dogan numărat aproape 750.000 de persoane pe minut.
Urban. Clasamentul s-a menţinut, cel puţin la vârf, şi la oraşe. Antena 1 fost lider, iar iUmor a adunat o medie de 620.000 de oameni pe minut.
Pro TV a fost următorul post din top. Aduna, pe intervalul iUmor, aproximativ 550.000 de persoane pe minut.
România TV a fost pe trei şi în mediul urban, cu o medie de aproape 400.000 de telespectatori pe minut. Locul patru a fost adjudecat tot de Kanal D, care pe intervalul iUmor înregistra o medie de aproximativ 280.000 de persoane.
Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mare la iUmor. Antena 1 a scos o audienţă medie de aproape 300.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
De pe doi, Pro TV avea cu 100.000 de oameni mai puţin, adică o medie de aproximativ 200.000 de persoane.
Kanal D a stat mult mai bine pe acest segment, iar România TV s-a dus în jos. Postul turcesc a adunat o medie de puţin peste 100.000 de telespectatori, pe intervalul iUmor. Staţia de ştiri cobora pe locul cinci, cu aproape 60.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 noiembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.305.000 | 7.4 | 16.2 |
2 | Pro TV | 1.010.000 | 5.7 | 12.5 |
3 | Romania TV | 793.000 | 4.5 | 9.8 |
4 | Kanal D | 744.000 | 4.2 | 9.2 |
5 | DigiSport 1 | 343.000 | 1.9 | 4.3 |
6 | Antena 3 | 337.000 | 1.9 | 4.2 |
7 | Realitatea Plus | 273.000 | 1.6 | 3.4 |
8 | TVR 1 | 223.000 | 1.3 | 2.8 |
9 | Pro Cinema | 192.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Prima TV | 129.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 noiembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 620.000 | 6.5 | 15.5 |
2 | Pro TV | 551.000 | 5.8 | 13.7 |
3 | Romania TV | 399.000 | 4.2 | 9.9 |
4 | Kanal D | 277.000 | 2.9 | 6.9 |
5 | DigiSport 1 | 210.000 | 2.2 | 5.2 |
6 | Antena 3 | 190.000 | 2.0 | 4.7 |
7 | Realitatea Plus | 111.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | TVR 1 | 110.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Diva | 85.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Happy Channel | 64.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 noiembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 291.000 | 6.9 | 23.1 |
2 | Pro TV | 198.000 | 4.7 | 15.7 |
3 | Kanal D | 103.000 | 2.4 | 8.2 |
4 | DigiSport 1 | 63.000 | 1.5 | 5.0 |
5 | Romania TV | 58.000 | 1.4 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 2.5 |
7 | Comedy Central | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | Diva | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 19.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Chiar daca nu-l sufar pe balbaitul ala *** (Bendeac) si cred ca locul Deliei in emisiune e inutil, totusi ma bucur de bataia care o da prostiei SuperDebaraStar!
In alta ordine de idei, x-Fractor e cazut de mult tot din cauza oamenilor "din fata" , atat ***ii din culise cat si arbitrii care nu au valoare pentru scaunele alea!
Romanii s-au desteptat, nu mai dureaza mult pana vor fi foarte restructivi si selectivi legat de continutul furnizat. Sa nu mai zic si faza cu "manevrele" facute pe fata atat la x-factor, Vocea, ***. Mentalul colectiv ...lucreaza...oamenii incep usor si timid sa excluda mizerii de gen din vietile lor.