AUDIENŢE. Noi cifre record pentru Pro TV, graţie Las Fierbinţi. După ce marţi serialul de comedie a atins cea mai mare audienţă din acest sezon, aseară producţia cu Firicel, Celentano şi Bobiţă a urcat şi mai sus.
Timp de o oră, cât a durat serialul, Pro TV a numărat o medie de peste 2,16 milioane de telespectatori pe minut. Totuşi, clasamentul s-a schimbat când a început Masked Singer. Diferenţa dintre cele două producţii a fost uriaşă, de peste un milion de telespectatori.
La finalul episodului din Las Fierbinţi, postul din Pache a pierdut masiv din public. Astfel, Antena 1 a reuşit să treacă în anumite momente peste Pro TV. Vorbim de publicul din ţară şi de tineri, două segmente câştigate de postul Intact în duelul direct dintre Masked Singer şi Adela.
Cu alte cuvinte, Adela a fost devansată de Las Fierbinţi, însă serialul Antenei a depăşit pe două segmente show-ul cu măşti al Pro TV.
Cleopatra Stratan a fost Gheişa, joi seară, la Masked Singer.
Dacă ne referim la media totală a serialului Adela, Antena 1 ocupat locul secund în topul audienţelor (între 20:30 şi 22:55).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25):
Naţional. Las Fierbinţi a atins un nou record de audienţă pentru acest sezon. Peste 2,16 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, episodul de aseară.
Pro TV s-a clasat pe primul loc, la o distanţă uriaşă raportat la concurenţă. De pe locul doi, Antena 1 număra aproximativ 1,3 milioane de telespectatori pe minut, cu începutul serialului Adela.
Podiumul a fost completat, pe intervalul Las Fierbinţi, de Kanal D. Postul Dogan aduna 1,2 milioane de persoane.
Urban. Pro TV a ocupat primul loc şi în mediul urban, unde a înregistrat o audienţă medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Kanal D a depăşit Antena 1 la oraşe, unde a avut o medie de aproximativ 581.000 de privitori.
Antena 1 nu a fost departe, iar de pe locul trei a scos o medie de audienţă de aproximativ 560.000 de persoane pe minut.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat pe Pro TV, la Las Fierbinţi. Serialul a adunat o audienţă medie de aproximativ 466.000 de telespectatori pe minut.
De pe locul doi, Antena 1 număra 230.000 de persoane. De asemenea, Kanal D se poziţiona pe trei, cu o medie ce nu a sărit de 155.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.167.000 | 12.3 | 24.9 |
2 | Antena 1 | 1.318.000 | 7.5 | 15.1 |
3 | Kanal D | 1.254.000 | 7.1 | 14.4 |
4 | Romania TV | 460.000 | 2.6 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 372.000 | 2.1 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 238.000 | 1.4 | 2.7 |
7 | Prima TV | 226.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 200.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 157.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 148.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.109.000 | 11.6 | 25.2 |
2 | Kanal D | 581.000 | 6.1 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 559.000 | 5.8 | 12.7 |
4 | Romania TV | 269.000 | 2.8 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 231.000 | 2.4 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 154.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Realitatea Plus | 94.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 90.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 86.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Prima TV | 78.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 466.000 | 11.1 | 32.7 |
2 | Antena 1 | 230.000 | 5.5 | 16.1 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.7 | 10.9 |
4 | DigiSport 1 | 53.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3.3 |
6 | Digi 24 | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Comedy Central | 34.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 18.00 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Masked Singer, sub Adela în ţară şi la tineri. Cleopatra Stratan, demascată
Naţional. După ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a coborât simţitor în ceea ce priveşte media de audienţă. Postul a fost depăşit de Antena 1, la nivel naţional. De pe doi, Pro TV aduna puţin peste un milion de telespectatori pe minut, în medie, cu Masked Singer.
Antena 1 ocupa primul loc, pe interval, cu cifre ce săreau de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
Cleopatra Stratan a fost demascată, joi, în show-ul cu măşti de la Pro TV.
Pe intervalul Masked Singer, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de 900.000 de persoane în fiecare minut.
Urban. Pro TV a stat mai bine în mediul urban, unde a ocupat primul loc, fiind urmărit de 564.000 de telespectatori în medie.
Antena 1 i-a suflat, totuşi, în ceafă. De pe doi, postul Intact a scos o medie de aproximativ 540.000 de urmăritori pe minut.
Kanal D a ocupat locul trei, pe intervalul Masked Singer, unde a avut o audienţă medie de aproximativ 430.000 de persoane.
Comercial. Pe segmentul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, cursa a fost strânsă, însă Antena 1 a avut un mic avantaj.
Pro TV a fost depăşit, iar de pe locul doi a numărat o medie de aproximativ 248.000 de tineri. Din poziţia de lider, Antena 1 a înregistrat o medie de 252.000 de persoane.
Kanal D ocupa locul trei, cu 123.000 de privitori în medie.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.237.000 | 7.0 | 17.5 |
2 | Pro TV | 1.051.000 | 6.0 | 14.8 |
3 | Kanal D | 907.000 | 5.1 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Romania TV | 353.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 292.000 | 1.7 | 4.1 |
7 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | National TV | 221.000 | 1.3 | 3.1 |
9 | Realitatea Plus | 203.000 | 1.2 | 2.9 |
10 | Happy Channel | 149.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 564.000 | 5.9 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 538.000 | 5.6 | 14.5 |
3 | Kanal D | 430.000 | 4.5 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 281.000 | 2.9 | 7.6 |
5 | DigiSport 1 | 222.000 | 2.3 | 6.0 |
6 | Romania TV | 197.000 | 2.1 | 5.3 |
7 | Prima TV | 104.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Realitatea Plus | 96.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | National TV | 84.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 252.000 | 6.0 | 19.3 |
2 | Pro TV | 248.000 | 5.9 | 19.0 |
3 | Kanal D | 123.000 | 2.9 | 9.4 |
4 | DigiSport 1 | 93.000 | 2.2 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 51.000 | 1.2 | 3.9 |
6 | Comedy Central | 39.000 | 0.9 | 3.0 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
8 | TNT | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Romania TV | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Raman Andra și Andi
Păreri despre noul juriu
Se cam duc vedetele de la Pro dacă au început să fie aceeași oameni în toate emisiunile? La fel și la Antena1
Happy îi face praf în fiecare zi!
Cum am zis mereu postacule Mano = Mile mile. Nu intereseaza pe nimeni de Happy sau Pro 2 sau Pro X sau Pro Cinema. In Romanica noastra frumoasa, doar Pro TV, Antenuta Zero si Kanal conteaza.
Pro TV spulbera Antenuta. Ha ha ! Si Asiaticii sunt Zero Barat.
Happy îi face praf în fiecare zi!
O simpla cautare pe Google si am aflat ca primul episod a fost difuzat pe 1 martie 2012. La anul, avem 10 ani.
Deci, 10 ani de Las Fierbinti si inca avem 11 rating comercial ? Si peste 2 milioane la nivel national, cam la orice episod ?