AUDIENŢE. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat, marţi seară, la Las Fierbinţi. Astfel, Pro TV a dat cel mai urmărit program al serii. De cealaltă parte, Antena 1 a scos cifre bune cu Asia Express.
Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost considerabilă, dar doar pentru o oră, cât a ţinut serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano.
Audienţa a scăzut cu aproape un milion telespectatori pentru Pro TV, când a început filmul Dezastrul din San Andreas cu Dwayne „The Rock” Johnson. Atunci, postul Intact a trecut pe primul loc.
Pe scurt, Pro TV a dominat prima parte a serii, însă a coborât pe doi, sub Antena 1, după ora 21:30.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):
Naţional. Cea mai mare audienţă de marţi seară a fost înregistrată de Pro TV. Aproximativ 2,1 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, Las Fierbinţi.
Antena 1 a ocupat locul doi, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Asia. Peste 1,3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe emisiunea prezentată de Irina Fodor în acest timp.
Cu cifre apropiate de Antena 1, pe trei, s-a clasat Kanal D. Aproximativ 1,29 milioane de privitori, în fiecare minut, scotea postul turcesc pe interval.
Urban. Pro TV era cel mai urmărit post şi la oraşe. A fost singura televiziune, pe intervalul Las Fierbinţi, care aduna peste un milion de oameni din mediul urban.
În medie, aproximativ 800.000 de persoane aveau televizoarele pornite pe Antena 1 când Pro TV avea serialul de comedie. De asemenea, pe acelaşi interval, peste 560.000 se uitau pe Kanal D.
Comercial 18-49. Diferenţa dintre primele două locuri s-a mai redus pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Pro TV număra peste 400.000 de tineri, iar Antena 1 înregistra o medie de aproape 380.000 de persoane.
Podiumul era completat de Kanal D, cu 160.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.116.000 | 12.0 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 1.314.000 | 7.5 | 15.3 |
3 | Kanal D | 1.296.000 | 7.3 | 15.1 |
4 | Romania TV | 447.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 372.000 | 2.1 | 4.3 |
6 | Happy Channel | 271.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | Realitatea Plus | 206.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | Antena Stars | 174.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | DigiSport 1 | 163.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Diva | 149.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.008.000 | 10.5 | 22.5 |
2 | Antena 1 | 799.000 | 8.3 | 17.9 |
3 | Kanal D | 563.000 | 5.9 | 12.6 |
4 | Romania TV | 264.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 224.000 | 2.3 | 5.0 |
6 | Happy Channel | 144.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | Realitatea Plus | 119.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 115.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | Diva | 112.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | DigiSport 2 | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 407.000 | 9.8 | 27.7 |
2 | Antena 1 | 377.000 | 9.1 | 25.7 |
3 | Kanal D | 161.000 | 3.9 | 11.0 |
4 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.2 | 3.4 |
5 | Happy Channel | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Antena Stars | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Diva | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | DigiSport 2 | 31.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Comedy Central | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asia Express a recuperat în a doua parte a serii
Naţional. Asia Express a adus cifre bune postului Antena 1. Staţia a stat foarte bine după finalul Las Fierbinţi, când s-a duelat direct cu filmul Dezastrul din San Andreas de pe Pro TV. Raportat la media totală a celor aproape patru ore, Asia Express s-a clasat pe locul doi, cu o audienţă medie de 1,28 milioane de telespectatori pe minut.
Diferenţa la nivel naţional, unde Pro TV a ocupat primul loc pe intervalul Asia Express, este explicată de diferenţa mare dintre Asia Express şi Las Fierbinţi (intersecţia a fost de o oră). Deşi Antena 1 a stat bine după ora 21:30, nu a putut recupera din terenul pierdut în faţa serialului de comedie. Postul din Pache aduna o medie de 1,35 milioane de persoane pe minut, pe intervalul 20:25-00:10.
În acelaşi timp, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de un milion de telespectatori pe minut.
Urban. Situaţia nu s-a repetat şi în mediul urban. Antena 1 a ocupat primul loc raportat la media totală Asia Express. Show-ul Asia Express a fost mai jos pe intervalul Las Fierbinţi, dar a trecut pe primul loc în a doua parte a serii.
Aproximativ 770.000 de oameni s-au uitat la Asia Express. Pe interval, Pro TV adunat 630.000 de oameni, iar Kanal D număra 450.000.
Comercial 18-49. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi pe segmentul comercial 18-49. Antena 1 avut o medie constantă timp de patru ore cu Asia Expres - 355.000 de persoane - însă Pro TV a pierdut mult din public după finalul Las Fierbinţi.
Astfel, pe intervalul Asia, Pro TV era aproape de 300.000 de telespectatori în medie.
Aproximativ 130.000 de privitori erau cu ochii şi pe Kanal D în timpul celor patru ore de Asia Express, show care mai are doar 2 ediţii.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.353.000 | 7.7 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 1.285.000 | 7.3 | 18.2 |
3 | Kanal D | 1.011.000 | 5.7 | 14.3 |
4 | Romania TV | 386.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 369.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 207.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | Realitatea Plus | 185.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 173.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 131.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 129.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 770.000 | 8.0 | 20.5 |
2 | Pro TV | 631.000 | 6.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 451.000 | 4.7 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 223.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 155.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | Realitatea Plus | 103.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 90.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Diva | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 66.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 355.000 | 8.6 | 28.0 |
2 | Pro TV | 297.000 | 7.2 | 23.4 |
3 | Kanal D | 127.000 | 3.1 | 10.0 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.6 | 5.3 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | Antena Stars | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
7 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | DigiSport 2 | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Cine copiaza postac ? Poate Antenuta. Baga si ei stirile la ora 17 acuma...