AUDIENŢE. După un debut de sezon pe primul loc, emisiunea Masked Singer s-a dus în jos. A doua ediţie a pus Pro TV în postura de lider doar la oraşe, postul fiind depăşit de Antena 1 în ţară şi pe segmentul tânăr. Postul Intact a fost pe primul loc inclusiv pe noul public comercial, al celor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
A doua ediţie a Masked Singer, din sezonul doi, a fost marcată de demascarea lui Carla’s Dreams (jurat al show-ului SuperStar, tot la Pro TV), care s-a ascuns sub costumul de Emoji.
Cu toate acestea, producţia serii a fost dată de Pro TV. Las Fierbinţi a depăşit tot cu cifre ce au sărit de 1,7 milioane de telespectatori.
Dinamica serii a fost următoarea:
- Pro TV a fost lider detaşat cu Las Fierbinţi, care a scos o medie de 1,7 milioane de persoane. Pe intervalul serialului de comedie, Antena 1 se bătea cu Kanal D pentru locul doi.
- După ce serialul cu Firicel, Bobiţă şi Celentano a ajuns la final, cifrele Pro TV-ului s-au dus în jos. Startul ediţiei Masked Singer a fost şi momentul în care Antena 1 a recuperat şi a urcat pe primul loc - în mediul urban şi la tineri.
La prima ediţie Masked Singer din noul sezon, Pro TV a fost lider pe toate segmentele de public.
Antena 1 a avut serialul Adela, aseară, de la 20:30 până la 23:00. Kanal D a avut Doctorul minune şi Bravo, ai stil!, la intersecţie cu Masked Singer şi Las Fierbinţi.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30):
NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost show-ul serii, joi. A adunat în faţa micilor ecrane peste 1,7 milioane de persoane. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu 1,2 milioane, iar Antena 1 a fost pe locul trei cu peste un milion de telespectatori pe minut.
URBAN. Primul loc la oraşe a fost al Pro TV-ului. Cu Las Fierbinţi, postul din Pache a scos o medie de 846.000 de privitori pe minut. Următorul post clasat a fost Kanal D, care a numărat 611.000 de persoane, urmat de Antena 1 cu 552.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi, peste 300.000, şi au pus Pro TV pe primul loc. Locul secund a fost ocupat, pe interval, de Antena 1 - 242.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu o medie de 173.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.764.000 | 10 | 23.7 |
2 | Kanal D | 1.202.000 | 6.8 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.054.000 | 6 | 14.2 |
4 | Romania TV | 437.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 296.000 | 1.7 | 4 |
6 | Antena Stars | 231.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 167.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | National TV | 132.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 130.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 846.000 | 8.8 | 22 |
2 | Kanal D | 611.000 | 6.4 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 552.000 | 5.8 | 14.4 |
4 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 105.000 | 1.1 | 2.7 |
7 | Antena Stars | 103.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Pro X | 72.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | TVR 1 | 71.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 301.000 | 7.3 | 25.7 |
2 | Antena 1 | 242.000 | 5.8 | 20.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.2 | 14.8 |
4 | National TV | 35.000 | 0.8 | 3 |
5 | Pro X | 32.000 | 0.8 | 2.7 |
6 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | TVR 1 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
2. Masked Singer, mai jos ca la debut. Bătaie pentru primul loc
NAŢIONAL. Pro TV n-a mai prins primul loc la nivel naţional cu Masked Singer, aşa cum s-a întâmplat săptămâna trecută. Lupta pentru primul loc a fost strânsă, însă. Show-ul cu măşti s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 1.093.000 milioane de persoane. Lider, pe interval, a fost Antena 1, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, cu 789.000 de persoane când la TV era show-ul prezentat de Pavel Bartoş.
URBAN. Pro TV a fost primul la oraşe, în schimb. Masked Singer a fost urmărit de 570.000 de privitori pe minut.
Locul doi a fost ocupat de Antena 1, cu 520.000 de persoane, în timp ce locul trei a fost ocupat de Kanal D, care număra 420.000 de oameni.
COMERCIAL. Tinerii au pus măştile Pro TV-ului pe doi. O medie de aproximativ 235.000 de persoane a numărat Pro TV în fiecare minut.
Lider a fost, din nou, Antena 1, post care a înregistrat o audienţă medie de 272.000 de tineri, pe interval.
Kanal D completa podiumul, cu o medie de 125.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.101.000 | 6.2 | 17.4 |
2 | Pro TV | 1.093.000 | 6.2 | 17.2 |
3 | Kanal D | 789.000 | 4.5 | 12.4 |
4 | Romania TV | 368.000 | 2.1 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 311.000 | 1.8 | 4.9 |
6 | Pro X | 299.000 | 1.7 | 4.7 |
7 | Prima TV | 223.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | National TV | 219.000 | 1.2 | 3.5 |
9 | ETNO | 134.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 128.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 571.000 | 6 | 16.9 |
2 | Antena 1 | 520.000 | 5.4 | 15.4 |
3 | Kanal D | 420.000 | 4.4 | 12.4 |
4 | Romania TV | 203.000 | 2.1 | 6 |
5 | Antena 3 | 183.000 | 1.9 | 5.4 |
6 | Pro X | 164.000 | 1.7 | 4.8 |
7 | National TV | 110.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Prima TV | 107.000 | 1.1 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 69.000 | 0.7 | 2 |
10 | Realitatea Plus | 64.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 272.000 | 6.6 | 23.9 |
2 | Pro TV | 235.000 | 5.7 | 20.7 |
3 | Kanal D | 125.000 | 3 | 11 |
4 | Pro X | 46.000 | 1.1 | 4.1 |
5 | National TV | 45.000 | 1.1 | 4 |
6 | Prima TV | 27.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Digi24 | 23.000 | 0.5 | 2 |
10 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Mastile peste Factorati Adelinara Splasati Accesati. Hi hi !
Jale FOARTE MARE la postaci jale luni marti miercuri. Antenuta umilita.
Pai si saptamana trecuta ce a facut Adelinara postacule ? Cand Masked si Fierbintii peste serial. Atunci ai fost ascuns in barlog, nu ai comentat postacule.
Si Fierbintenii peste Factorati, Adelinari, Splasati. Nu zici asta postac ? 7 ? Pai si debutul noului sezon a avut 9 rating. Ai uitat postac ?
Dar Factoratii ? 3 rating ? Dezastrul.
A spus el in emisiune azi, ca e asa bucuros ca a fost invitat si ca poate isi mai gasesc timp sa mai sune televiziunile si alti artisti, mai in varsta, care din pacate sunt dati uitarii...