AUDIENŢE. Nea Mărin a strâns, din nou, publicul în faţa micilor ecrane. Antena 1 a fost lider detaşat în topul audienţelor de luni seară.
Emisiunea, cu Vârciu, Ştefănescu şi invitaţii Carmen Tănase, Anca Dinicu, Silviu Mircescu şi Marius Damian, a avut priză la public în a treia zi de Crăciun.
Conform datelor, în minut de aur de la ora 20:40, peste 1,7 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe Antena 1.
În acelaşi timp, Pro TV şi Kanal D ocupau locurile doi şi trei. Nea Mărin s-a intersectat integral cu primul film al serii dat de Pro TV şi o parte cu al doilea. Este vorba despre peliculele 21 de poduri şi Van Helsing.
Kanal D a avut pe cea mai mare parte a intervalului Prizoniera destinului.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35):
Naţional. Peste 1,4 milioane de oameni s-au uitat la Poftiţi pe la noi în medie. Pe interval, locul doi a fost adjudecat de Pro TV, cu 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D completa podiumul cu un milion de telespectatori în fiecare minut.
Urban. Şi la oraşe a fost Antena 1 pe primul loc. Postul Intact număra, în medie, aproximativ 660.000 de persoane pe minut. Pro TV era pe doi, cu 633.000. Kanal D ocupa a treia poziţie, cu 430.000 de oameni pe interval.
Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, emisiunea lui Nea Mărin pe primul loc. Peste 280.000 de tineri cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani s-au uitat la emisiunea Antenei 1.
În acelaşi timp, pe Pro TV erau 270.000, iar pe Kanal D puţin peste 100.000. Prima TV (cu 31.000) şi România TV (cu 30.000) completau topul primelor cinci.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.425.000 | 8.1 | 19.6 |
2 | Pro TV | 1.176.000 | 6.7 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.018.000 | 5.8 | 14 |
4 | Romania TV | 567.000 | 3.2 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 315.000 | 1.8 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 660.000 | 6.9 | 17.5 |
2 | Pro TV | 633.000 | 6.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 430.000 | 4.5 | 11.4 |
4 | Romania TV | 310.000 | 3.2 | 8.2 |
5 | Antena 3 | 212.000 | 2.2 | 5.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 284.000 | 6.9 | 24.7 |
2 | Pro TV | 270.000 | 6.6 | 23.5 |
3 | Kanal D | 108.000 | 2.6 | 9.4 |
4 | Prima TV | 31.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
DE CE MINȚI că în promo-ul pe care-l difuzează Antena 1 APARE REFERIRI LA DAY-TIME?!?!?! (Lucru COMPLET FALS):
-NICIUN Observator în promo (fie rămâne așa ca acum, fie scade ca ore, fie crește, NU SE SPUNE NIMIC)
-NICIO Neatza (fie râmâne așa ca acum, fie scade ca ore, NU SE SPUNE NIMIC)
-NICIO Mireasa (de NICIUN FEL)
-NICIO Poveste de familie (de vreun fel)
-NICIUN HelloChef (de NICIUN FEL)
-NICIUN MediCOOL (de NICIUN FEL)
-NICIUN ZURLI (poate rămâne, poate nu, NU SE SPUNE NIMIC)
E un promo EXCLUSIV DE PRIME-TIME (INCLUSIV cu Prețul cel bun)!!!!!
De ce vii cu astfel de MINCIUNI?!?! Ca să ataci a prost Acces Direct, pe motiv că "nu apare"??? Păi așa DISPARE TOT DAY-TIME-ul după TINE!!!
Care-i faza? Care-i "poanta"? Care-i MOTIVUL???????
Eu măcar știu să atac CU ROST oameni/instituții/etc!!!!
Nu cred că toți au vrut să plece de la Digi 24 la B1 TV, pentru că B1 TV nu prea mai au bani mulți și vor rămâne cu același grilă care este până acum. Cei care nu au vrut să plece de la Digi 24 la B1 TV sau în altă parte vor rămâne cu Prelipceanu, Pândaru, Negruțiu, CTP și Mândruță, împreună cu tinerii lui prăfuiți care sunt no name-uri și nu prea îi cunoaștem.
Pe site încă mai apar, la fel ca cum a fost Muscalu când a lipsit foarte mult până să plece de tot în luna lui octombrie din anul ăsta, deși el a mai apărut pe site-ul Digi 24 până la doar câteva zile de când a plecat în luna lui octombrie din anul ăsta.
Cumpără audiențele dacă tot vrei topuri
Ești penibil.
Prime-Time: Chefi fără limite, Dancing on ice, Stand-Up Revolution, Adela, Te cunosc de undeva, iUmor (care caută juratul 4—Ăștia nu se mai satură de iUmor??? Deja este obositoare emisiunea și în plus au două emisiuni de comedie într-o grilă)
Day-Time: Observator, Neatza, Mireasa, Prețul cel bun, HelloChef, MediCOOL, Zurli. Nimic de Acces direct?!
Părerea mea este că în Prime-Time doar Chefi fără limite o să performeze în lupta cu Survivor, iar Adela dacă are noroc să se lupte cu ceva ieftin de la ProTV (cum a fost Masked) poate ajunge pe 1, dacă nu o să pice pe 2.