AUDIENŢE. Nea Mărin a strâns, din nou, publicul în faţa micilor ecrane. Antena 1 a fost lider detaşat în topul audienţelor de luni seară.
Emisiunea, cu Vârciu, Ştefănescu şi invitaţii Carmen Tănase, Anca Dinicu, Silviu Mircescu şi Marius Damian, a avut priză la public în a treia zi de Crăciun.
Conform datelor, în minut de aur de la ora 20:40, peste 1,7 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe Antena 1.
În acelaşi timp, Pro TV şi Kanal D ocupau locurile doi şi trei. Nea Mărin s-a intersectat integral cu primul film al serii dat de Pro TV şi o parte cu al doilea. Este vorba despre peliculele 21 de poduri şi Van Helsing.
Kanal D a avut pe cea mai mare parte a intervalului Prizoniera destinului.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35):
Naţional. Peste 1,4 milioane de oameni s-au uitat la Poftiţi pe la noi în medie. Pe interval, locul doi a fost adjudecat de Pro TV, cu 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D completa podiumul cu un milion de telespectatori în fiecare minut.
Urban. Şi la oraşe a fost Antena 1 pe primul loc. Postul Intact număra, în medie, aproximativ 660.000 de persoane pe minut. Pro TV era pe doi, cu 633.000. Kanal D ocupa a treia poziţie, cu 430.000 de oameni pe interval.
Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, emisiunea lui Nea Mărin pe primul loc. Peste 280.000 de tineri cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani s-au uitat la emisiunea Antenei 1.
În acelaşi timp, pe Pro TV erau 270.000, iar pe Kanal D puţin peste 100.000. Prima TV (cu 31.000) şi România TV (cu 30.000) completau topul primelor cinci.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.425.000 | 8.1 | 19.6 |
2 | Pro TV | 1.176.000 | 6.7 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.018.000 | 5.8 | 14 |
4 | Romania TV | 567.000 | 3.2 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 315.000 | 1.8 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 660.000 | 6.9 | 17.5 |
2 | Pro TV | 633.000 | 6.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 430.000 | 4.5 | 11.4 |
4 | Romania TV | 310.000 | 3.2 | 8.2 |
5 | Antena 3 | 212.000 | 2.2 | 5.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV luni, 27 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 284.000 | 6.9 | 24.7 |
2 | Pro TV | 270.000 | 6.6 | 23.5 |
3 | Kanal D | 108.000 | 2.6 | 9.4 |
4 | Prima TV | 31.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
1) De ce NU s-a făcut top 30 de emisiuni ȘI pentru a treia zi de Crăciun (Sf. Ștefan)?
SAU
2) De ce NU s-a făcut top 10 posturi TV pe interval? De ce DOAR 5?
SAU
3) De ce NU s-a făcut top 30 și pentru ziua de Ajun?
Mi se pare sau televiziunile încep să forțeze grilele din primăvară? În anii trecuți, majoritatea începeau în februarie, acum deja în a2a săptămână din ianuarie dau startul grilelor.
Din surse, Antena1 programează în prima parte a anului Chefi fără limite de duminică-miercuri, joi este Adela, vineri Insula iubirii și sâmbătă Te cunosc de undeva.
Apropo, de Stand-Up Revolution ce se mai aude? Emisiunea avea promo de lansare în toamna 2021.
Antena1 face promo la noua emisiune de dans: Dansez pe gheață, mulți spun că prezintă Ștefan Bănică, din juriu vor face parte Mihai și Elwira Petre, Andreea Bălan, Beatrice Rancea, Wilmark
Unele finale nici nu au depășit aceste cifre de aseară.
Probabil că viitorul sezon al emisiunii lui Nea Marin se va baza pe același concept, cu târguri în diferite zone ale țării.
@Expertul, de acord că Pro TV a făcut un business mai bun, dar oare nu s-a săturat publicul Pro de atâtea filme? Filme vechi și pe care le poți vedea oricând pe internet. Mie nu-mi place strategia asta pe care o adoptă Pro-ul, ar trebui să aibă și ei cât mai multe producții proprii în grilă (ar merge și una în genul celui cu Nea Marin, poate cu Cosmin Seleși - că tot a apărut la Protevelion și pare să fie cooptat în echipă).