AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, ieri? La Cabral sau la noua emisiune a Antenei 1 - Preţul cel bun? Noul show cu Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu a fost lider doar în ţară, dar a fost sub Ce spun românii la oraşe şi la tineri.
Diferenţa dintre cele două emisiuni nu a fost mare, în ora în care s-au intersectat.
Reamintim că ieri a fost debutul noii emisiuni de la Antena 1, făcută după formatul The Price is Right, care se vrea un concurent pentru „Ce spun românii”, cu Cabral, de la Pro TV.
Mai multe detalii, în continuare:
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00):
Naţional. Preţul cel bun a pus Antena 1 pe primul loc la nivel naţional, ieri, cu ediţia de debut. Peste 670.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul cu Ştefănescu şi Vârciu.
În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul doi cu emisiunea lui Cabral. Ce spun românii aduna, pe interval, o audienţă medie de 630.000 de persoane pe minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care număra aproape jumătate de milion de persoane pe minut.
Urban. Clasamentul s-a schimbat la oraşe, unde Pro TV a trecut pe primul loc. Antena 1, de pe doi, număra o medie de 388.000 de privitori pe minut.
Liderul, Pro TV, aduna o medie de 453.000 de telespectatori pe minut.
Kanal D era pe trei, pe interval, cu o medie de 188.000 de oameni.
Comercial. Nici tinerii n-au pus Preţul cel bun pe primul loc. Cei mai mulţi s-au uitat tot la Cabral şi la Ce spun românii.
Mai exact, ieri, când cele două emisiuni s-au intersectat, peste 133.000 de tineri se uitau la Pro TV şi aproximativ 111.000 la Antena 1.
Kanal D aduna o medie de 45.000 de tineri, pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 671.000 | 3.8 | 17.3 |
2 | Pro TV | 628.000 | 3.6 | 16.2 |
3 | Kanal D | 480.000 | 2.7 | 12.4 |
4 | Romania TV | 271.000 | 1.5 | 7 |
5 | Happy Channel | 247.000 | 1.4 | 6.4 |
6 | Antena 3 | 242.000 | 1.4 | 6.2 |
7 | Prima TV | 99.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | National TV | 80.000 | 0.5 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 77.000 | 0.4 | 2 |
10 | Realitatea Plus | 76.000 | 0.4 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 453.000 | 4.7 | 19.8 |
2 | Antena 1 | 388.000 | 4.0 | 17 |
3 | Kanal D | 188.000 | 2.0 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 170.000 | 1.8 | 7.5 |
5 | Happy Channel | 145.000 | 1.5 | 6.4 |
6 | Romania TV | 131.000 | 1.4 | 5.7 |
7 | Prima TV | 67.000 | 0.7 | 2.9 |
8 | Digi 24 | 63.000 | 0.7 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 44.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | National TV | 40.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 133.000 | 3.2 | 22.9 |
2 | Antena 1 | 111.000 | 2.7 | 19.2 |
3 | Kanal D | 45.000 | 1.1 | 7.8 |
4 | Digi 24 | 34.000 | 0.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 23.000 | 0.6 | 4 |
6 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 3.8 |
7 | Romania TV | 15.000 | 0.4 | 2.6 |
8 | Prima TV | 11.000 | 0.3 | 1.9 |
9 | Eurosport 1 | 10.000 | 0.2 | 1.7 |
10 | Discovery | 9.000 | 0.2 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
De ce kanal d nu are in România logo ul (interfața) ca in Turcia? *** puteți vedea in acest clip
Adică doar forma de D fără scrisul negru
În audiența unor posturi precum Prima TV (dar și altele din țară) este inclusă și audiența posturilor locale de tip "parazit" precum MIX TV Brașov (sau altele), unde cel puțin 75% din emisie aparține Primei TV?
P.S.
Dacă mă ajută memoria, Acces Direct făcea audiențe mai bune, INDIFERENT dacă erau subiecte obișnuite/plictisitoare/etc SAU subiecte cu Vulpița, Vulpea Dana din Boteni, Regii TikTok-ului (am uitat cum îi chema, le-au făcut o promovare slabă), etc
La nivel național erau măcar un milion, iar pe comercial se mai atingea și 200.000. La urban nu mai știu...
De aceea era MAI BUNĂ o analiză/comparație/etc obiectivă făcută de voi, decât citări din memorie din partea noastră!!!!