AUDIENŢE. Duel în audienţe fără emoţii pentru Pro TV. SuperStar i-a adus primul loc în topul celor mai urmărite televiziuni, vineri seara. X-Factor n-a ţinut piept, iar Antena 1 a ocupat doar locul trei cu show-ul muzical. A fost şi sub serialul turcesc Doctorul Minune de la Kanal D.
Pro TV a avut chiar cifre în creştere de la o săptămână la alta. A fost pe plus cu aproximativ 200.000 de telespectatori, comparativ cu vinerea trecută (şi atunci era tot pe primul loc).
X-Factor, în schimb, a adus locul trei pe linie pentru Antena 1 (pe intervalul 20:30-22:55).
Nu în ultimul rând, serialul turcesc de la Kanal D merge foarte bine. De pildă, media episodului de aseară a fost de aproximativ 1,2 milioane de persoane. Practic, pe intervalul Doctorul Minune (20:00-22:30), Pro TV şi Kanal D au mers bară la bară aprope. Vorbim, bineînţeles, de publicul din toată ţara. Distanţa a fost mai mare între cele două, în favoarea Pro TV, la tineri şi în mediul urban.
Cele două producţii nu s-au intersectat perfect. Serialul turcesc a început cu o jumătate de oră mai devreme şi s-a terminat cu o oră înaintea SuperStar.
Citeşte şi: Asia Express, debut pe primul loc sâmbătă seara. Cum a stat Superstar România?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30):
Naţional. Românii au stat cu ochii pe SuperStar şi Pro TV, vineri seară. Show-ul SuperStar a fost urmărit de peste 1,2 milioane de români.
Cu puţin peste un milion de persoane, Kanal D a fost următorul post clasat pe interval.
X-Factor nu a ridicat Antena 1 nici în acest final de săptămână. La fel ca vinerea trecută, Antena 1 a ocupat locul trei. Aseară, pe intervalul SuperStar, postul Intact avea o audienţă medie de aproximativ 820.000 de oameni.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi în mediul urban, unde tot Pro TV a fost lider. Show-ul cu Smiley, Raluka, Carla's Dreams şi Marius Moga a adunat o medie de 655.000 de persoane în fiecare minut.
Kanal D, de pe doi, a numărat jumătate de milion, iar Antena 1, ocupanta locului trei, a înregistrat o audienţă medie de 480.000 de telespectatori.
Comercial. Aproape 300.000 de tineri aveau televizoarele pe Pro TV, aseară, când era SuperStar. Postul din Pache a fost lider detaşat şi pe acest segment de public tânăr, 18-49. De altfel, Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (peste jumătate de milion de oameni a numărat).
Tinerii au ridicat Antena 1 pe publicul comercial 18-49, unde a ocupat locul doi şi a avut o audienţă medie de 194.000 de oameni.
Kanal D a completat podiumul, cu o medie de aproximativ 173.000 de persoane pe minut.
De notat că pe noul comercial, 21-54, Kanal D a fost peste Antena 1, însă cele două staţii au avut cifre apropiate (332.000, respectiv 319.000 de persoane).
Audienta posturilor TV vineri, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.233.000 | 7.0 | 18.3 |
2 | Kanal D | 1.003.000 | 5.7 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 821.000 | 4.7 | 12.2 |
4 | Romania TV | 392.000 | 2.2 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 366.000 | 2.1 | 5.4 |
6 | TVR 1 | 208.000 | 1.2 | 3.1 |
7 | DigiSport 1 | 199.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | TVR 2 | 157.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 146.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 140.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 655.000 | 6.8 | 18.4 |
2 | Kanal D | 510.000 | 5.3 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 480.000 | 5.0 | 13.5 |
4 | Romania TV | 189.000 | 2.0 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 180.000 | 1.9 | 5.1 |
6 | DigiSport 1 | 140.000 | 1.5 | 3.9 |
7 | TVR 1 | 103.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 94.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | TVR 2 | 77.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 290.000 | 7.0 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 194.000 | 4.7 | 16.8 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 14.9 |
4 | DigiSport 1 | 33.000 | 0.8 | 2.8 |
5 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
7 | Antena Stars | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Film Cafe | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
9 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii