AUDIENŢE. SuperStar pierde teren de la o săptămână la alta. Cifrele Pro TV-ului au fost în scădere faţă de vinerea trecută. Mai mult, Kanal D i-a suflat în ceafă şi chiar a depăşit, cu un avans mic ce-i drept, postul din Pache Protopoescu la nivelul întregii ţări.
Pro TV s-a desprins ceva mai mult de Kanal D în mediul urban şi pe segmentul comercial, unde a ocupat primul loc.
De notat că Pro TV şi Kanal D au avut cifre şi mai apropiate pe intervalul de intersecţie SuperStar-Doctorul Minune (care s-a terminat la ora 22:30). Până să se termine serialul turcesc, Kanal D câştiga detaşat publicul la nivel naţional şi era la egalitate cu Pro TV şi în mediul urban.
Producţia postului Dogan a avut cifre constante de la o săptămâna la alta, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
X-Factor abia s-a văzut în topul audienţelor. Show-ul nu a pus Antena 1 mai sus de locul trei, iar diferenţa faţă de principalele rivale a fost considerabilă.
Citeşte şi: SuperStar rămâne sus, vineri. Cu cifre în creştere. X-Factor, mult în urmă. Antena 1 a fost pe trei
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30):
Naţional. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru fiecare telespectator. Au fost aproape la egalitate, când la TV era SuperStar, însă cu mic avans postul Dogan şi-a adjudecat primul loc.
Aşadar, SuperStar a fost urmărit de 1.011.000 de telespectatori şi punea Pro TV pe locul doi. Din poziţia de lider, Kanal D număra 1.015.000 de persoane pe minut.
Antena 1 era mult în urma celor două posturi concurente, iar pe intervalul SuperStar aduna o medie de 740.000 de telespectatori.
Urban. Pro TV a câştigat ceva mai mult public la oraşe, mai ales când serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns la final. Pe intervalul SuperStar, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de 480.000 de persoane.
Locul trei, pe acelaşi interval, a fost ocupat de Antena 1. Postul Intact număra 386.000 de privitori pe minut.
Comercial. Aproape 220.000 de tineri aveau televizoarele pe Pro TV, când se difuza SuperStar. Postul din Pache a fost lider pe acest segment de public tânăr, 18-49.
Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape jumătate de milion de oameni).
Kanal D s-a clasat pe doi, cu 160.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a completat podiumul şi a înregistrat o medie de 145.000 de oameni.
Locuri bune pe segmentul comercial 18-49 au bifat posturile DigiSport 1 (cu Chindia-FCSB) şi Pro Cinema (care avea Gardienii galaxiei).
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.015.000 | 5.8 | 14.6 |
2 | Pro TV | 1.011.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 740.000 | 4.2 | 10.6 |
4 | Romania TV | 435.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | DigiSport 1 | 395.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | Antena 3 | 378.000 | 2.1 | 5.4 |
7 | Pro Cinema | 189.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 153.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 143.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 135.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 5.5 | 14.6 |
2 | Kanal D | 479.000 | 5.0 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 386.000 | 4.0 | 10.8 |
4 | DigiSport 1 | 248.000 | 2.6 | 6.9 |
5 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 5.5 |
6 | Antena 3 | 185.000 | 1.9 | 5.2 |
7 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | TVR 2 | 82.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 76.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 220.000 | 5.3 | 19.4 |
2 | Kanal D | 160.000 | 3.8 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 145.000 | 3.5 | 12.7 |
4 | DigiSport 1 | 90.000 | 2.2 | 7.9 |
5 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 3.3 |
6 | Digi 24 | 36.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | AXN | 27.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | AMC | 20.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
vezi ca a inceput sa urce bravo ai stil
Singura problema este cueditarea showului,se vede ca au plecat oameniicare se pricepeau si au ramas rezervele,caci nu se poate sa filmezi si sa vezi cameramanul de scena,in timp ce si el filma.
Asta e cam singurul lucru negativ,restul 10 plus cu felicitari!