Survivor îşi păstrează un public de 1,3 milioane de români şi este în continuare lider de audienţă pe toate targeturile.
Pe de altă parte, Insula iubirii are cifre la jumate, poziţionându-se pe locul trei, după serialul turcesc Fiica Ambasadorului.
Astfel, show-ul Antenei 1 a fost urmărit, în medie, de 600.000 de români din întreaga ţară, în timp ce la serialul turcesc de la Kanal D s-au uitat mai bine de un milion de români.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor:
Naţional. Survivor a fost cel mai urmărit program TV de marţi seara. Ediţia în care Doru Răduţă a fost eliminat a avut 1.322.000 de privitori, cifre similare cu ediţiile anterioare, însă la jumătate faţă de debutul emisiunii.
Doru Răduţă, despre experienţa Survivor pentru protv.ro:
"S-au strâns rândurile. Îmi pare rău că sunt cel care pleacă, mă bucur că am trecut prin toate etapele, că am crescut. Am demonstrat că sunt un jucător puternic".
Locul doi în clasamentul audienţelor a fost ocupat de Kanal D care a difuzat noi episoade din serialul turcesc Fiica Ambasadorului. Puţin peste un milion de fani s-au uitat la serialul tucesc, un public în uşoară scădere, dar pe care producţia reuşeşte să-l menţină.
Insula iubirii, care a avut premiera săptămâna trecută, pe 2 mai, a strâns în faţa televizoarelor 600.000 de români, poziţionând Antena 1 pe locul trei.
Citeşte şi: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei
Locurile patru şi cinci au fost ocupate de două televiziuni de ştiri. De data aceasta Antena 3 a luat-o înaintea rivalei România TV, având cu aproape 100.000 de telespectatori mai mulţi.
- Antena 3: 407.000 privitori
- România TV: 310.000 privitori
Urban. Pro TV a condus clasamentul şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 612.000 de români, la distanţă de mai bine de 150.000 de privitori faţă de poziţia secundă. Astfel, Kanal D a fost pe doi, cu 450.000 de fani ai serialului Fiica Ambasadorului.
La fel ca şi în ţară, Antena 1 s-a mulţumit cu locul trei şi la oraşe. Aproximativ 376.000 de români s-au uitat la Insula iubirii, pe intervalul Survivor.
Antena 3 şi România TV şi-au adjudecat locurile patru şi cinci, având 252.000 de telespectatori şi, respectiv, 185.000.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV s-a clasat primul şi pe publicul comercial, însă Antena 1 a reuşit să mai micşoreze diferenţa pe acest segment. Mai mult decât atât, televiziunea din trustul Intact a obţinut locul secund.
Aşadar, la Survivor s-au uitat 303.000 de români de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, iar la Insula Iubirii - 258.000.
Kanal D a trecut pe trei, cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de concurenţă. Serialul turcesc a fost urmărit de 105.000 de persoane din publicul comercial.
Locul patru a fost ocupat tot de un post de ştiri. Însă supriza a fost să fie Digi 24 înaintea televiziunilor Antena 3 şi România TV.
- Digi 24: 66.000 privitori (locul 4)
- Antena 3: 59.000 privitori (locul 5)
- România TV 47.000 privitori (locul 8)
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.322.000 | 7.5 | 19.4 |
2 | Kanal D | 1.047.000 | 6.0 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 600.000 | 3.4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 407.000 | 2.3 | 6.0 |
5 | Romania TV | 310.000 | 1.8 | 4.6 |
6 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 3.4 |
7 | Happy Channel | 209.000 | 1.2 | 3.1 |
8 | National TV | 198.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Pro Cinema | 188.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | TVR 1 | 177.000 | 1.0 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 612.000 | 6.4 | 17.0 |
2 | Kanal D | 450.000 | 4.7 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 376.000 | 4.0 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 252.000 | 2.7 | 7.0 |
5 | Romania TV | 185.000 | 1.9 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 121.000 | 1.3 | 3.4 |
7 | Digi 24 | 120.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | DigiSport 1 | 105.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | TVR 1 | 98.000 | 1.0 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 303.000 | 6.4 | 20.4 |
2 | Antena 1 | 258.000 | 5.5 | 17.4 |
3 | Kanal D | 105.000 | 2.2 | 7.1 |
4 | Digi 24 | 66.000 | 1.4 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 59.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | TVR 1 | 51.000 | 1.1 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 48.000 | 1.0 | 3.2 |
8 | Romania TV | 47.000 | 1.0 | 3.2 |
9 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.1 |
10 | Prima TV | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Si postacule, de Accesati Factorati Miresici Cunoscuti Dansati Marinica ce ne zici ? Ai vazut ce bine sta la publicul batran ? Nu zici asta postac ?
Nu mai dati spoilere! Sunt multi care nu apuca sa vada emisiunea la timp si o vad pe voyo sau pe acasa, reluare. Chiar e cazul sa scrieti in titlu cine iese din competitie?