Cât mai vând ziarele? Tabloidul e (încă) la putere. Click, peste 70.000 de exemplare. La quality, doar Weekend Adevărul se mai remarcă
BILANŢ 2016. Aproape toate televiziunile au fost profitabile. Pro TV a generat cea mai mare cifră de afaceri. Antena 1 a revenit pe profit
Media Fact Book: Piaţa de media în 2016 estimată la 351 de milioane de euro. TV-ul ia felia ce mai mare
Broşura Kaufland, cea mai răsfoită publicaţie pe hârtie din România. Câte milioane de români o „citesc”. Dintre ziare, cel mai citit e Click: jumătate de milion. Dintre quality: EVZ
La ţară, doar unul din trei români citeşte publicaţii tipărite. BRAT anunţă primele date de audienţă din mediul rural
Tabloid versus calitate. Click!, cel mai vândut ziar din România, cu peste 100.000 de exemplare. Cel mai vândut ziar de calitate: o medie de doar 13.000 de exemplare
Efectul ordonanţei anti-rebate: Afacerile agenţiilor de media s-au înjumătăţit sau au scăzut chiar mai mult în doi ani
BILANŢ 2014. Pro TV a intrat pe profit, Antena Group, pe pierdere. Ce cifre de afaceri au avut anul trecut principalele televiziuni de la noi
Mâncăm TV pe pâine. Românii, printre fruntaşii uitatului la TV. Câte ore petrec în faţa televizoarelor. Bulgarii, mult în urmă
Vânzările revistelor pentru femei. Revistele culinare, cele mai mari vânzări. Segmentul publicaţiilor glossy, condus de Avantaje
SERIALE. Las Fierbinţi, cel mai urmărit serial al lunii octombrie. Serialele turceşti şi indiene, în top
Peste 1,5 milioane de telespectatori în cele patru ore de Voce. Ce s-a întâmplat pe intersecţia cu X Factor
Vocea României, cu Tudor Chirilă în locul lui Brenciu: 1,9 milioane de români pe minut. Audienţă aproape dublă faţă de Next Star pe urban şi aproape triplă pe comercial
Cât vând revistele pentru femei. Practic în bucătărie, cea mai vândută publicaţie: peste 100.000 de exemplare