Skip to main content

Licenţa Itsy Bitsy, prelungită de CNA. Nadia Tătaru: „Provocarea noastră mare este să rămânem relevanţi pe piaţă”

 
Nadia Tătaru Foto: Revista Biz
Nadia Tătaru Foto: Revista Biz

Prelungire licenţă - Itsy Bitsy. Licenţa postului de radio pentru copii Itsy Bitsy a fost prelungită de Consiliul Naţional al Audiovizualului cu încă nouă ani.

Publicitate

Formatul postului de radio Itsy Bitsy este tematic, pentru şi despre copii, şi nu s-au solicitat modificări ale structurii grilei de programe.

Conform datelor de la CNA, societatea care operează Itsy Bitsy îi are acţionari pe Nadia Tătaru - 50% şi Constantin Felix Tătaru - 50%.

Ce a spus Nadia Tătaru în faţa Consiliul Naţional al Audiovizualului?

Nadia Tătaru, fondatoarea Itsy Bitsy:

„Înainte să vin să fac cerere pentru prelungirea acestui post de radio, am realizat şi eu că au trecut 18 ani şi m-am întrebat mai întâi dacă vreau să continui. De vreo trei luni mă tot întreb şi am ajuns la concluzia, că după ce am avut un dialog şi cu mine însămi, şi cu asociatul şi soţul meu Felix Tătaru, şi cu echipa, am zis da (...).

Recunosc că a fost foarte greu în cei 18 ani, poate comparabil cu a creşte un copil, dar satisfacţiile sunt pe măsură şi cumva am zis că vrem să continuăm cu toată problematica la pachet...

Noi ne dorim ca radioul să fie cam în aceeaşi formulă cum a fost până acum. Provocarea noastră mare este să rămânem relevanţi pe piaţă. Noi avem un public care este foarte dinamic, se schimbă foarte mult.

Apropo de 18 ani. Am început cu părinţi Generaţia X şi copii Generaţia Z, iar acum avem doar părinţi Generaţia Y şi copii Generaţia Alpha...

În afară de licenţele acestea despre care aţi auzit că le avem, ca să ajungem la câţi mai mulţi copii români, şi precizez români şi din ţară, şi din străinătate, avem o aplicaţie Itsy Bitsy FM, care este gratuită peste tot în lume.

În afară de acest lucru, pentru că atunci când am vrut să facem Itsy Bitsy, de fapt Itsy Bitsy radioul acesta a fost o soluţie la ce am vrut noi să facem. Am vrut să creăm un mediu sigur, educativ, inspiraţional, interactiv pentru copii şi un ajutor pentru părinţi.

Atunci am zis că un radio e mai la îndemână, dar aşa cum ne-am descurcat noi până acum nu a fost de ajuns să facem un radio, de asta a trebuit să facem şi evenimente, să facem şi ceva online, iar pandemia ne-a lovit şi pe noi din plin, şi soluţia pe care am găsit-o este să ne dezvoltăm foarte mult online.

Dacă o să mergeţi în aplicaţie o să vedeţi că acum avem şi foarte multe podcasturi video şi pentru copii şi pentru părinţi... Să faci radio cu şi despre copii este un program foarte complex.”

Valentin Jucan, membru CNA:

„Este doar o curiozitate având în vedere că spuneaţi mai înainte cât de dificil este ai un content dedicat. Cum arătă audienţa zilelor de miercuri şi sâmbătă? Miercuri pentru că e în timpul săptămânii şi mă refer la părinţi.”

Nadia Tătaru:

„Am vrea şi noi să ştim, dar suntem în monitorizare... Eşantionul este atât de mic încât nu pot să-l compar şi să-l consider relevant...

Noi de luni până vineri avem un program care ţine pasul cu programul familiilor cu copii. Adică părinţii se trezesc până în ora 07.00 şi avem un program pentru părinţi, de la 07.00 la 08.00 avem un program dedicat copiilor şcolari. La 08.00 marea majoritate intră la şcoală. De la 08.00-09.00 avem un program pentru copiii de grădiniţă. De la 09.00 la 14.00 avem un program pentru părinţi...”

Răsvan Popescu, membru CNA:

„A fost aici de dimineaţă cineva de la Ministerul Afacerilor Interne. Au un program de combatarea consumului de droguri... Poate vă interesează, pentru că au şi posibilitatea de a susţine partea de producţie a unor clipuri, vor să folosească vedete ale fiecărui post în parte. Dumneavoastră aveţi şi programe pentru părinţi, poate că ar fi de interes.”

Nadia Tătaru:

„Suntem deja în legătură. Acum 5 ani am iniţiat un program naţional de combaterea şi prevenirea bullyng-ului în rândul copiilor. Eu prin Itsy Bitsy şi asociaţii am intrat în parteneriat şi cu Poliţia, şi cu Agenţia Naţională Antidrog şi Ministerul Educaţiei, şi de atunci suntem parte din acest grup de luptă şi iniţiativă pentru prevenirea a tot felul de lucruri: violenţă, consum de droguri, trafic de persoane...

Să ştiţi că a scăzut mult vârsta consumului de droguri şi a tuturor nenorocilor care se întâmplă şi ne gândim acum să facem un program targetat pe copiii claselor 5-8, pentru că acolo este vârsta la care explodează şi se văd primele semne de derapaje. Campanii cu influenceri, etc.”

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus