Skip to main content

COMUNICAT. Excursie în Republica Moldova: 3 atracţii de neratat

 
COMUNICAT. Excursie în Republica Moldova: 3 atracţii de neratat

COMUNICAT. În ultimii ani, Republica Moldova a ieşit din umbra prejudecăţilor care o fixau în imaginarul oamenilor ca fostă republică sovietică şi pol al sărăciei, fără nimic de oferit turiştilor. Campaniile de promovare a atracţiilor turistice şi jurnalele de călătorie ale vloggerilor au atras atenţia asupra acestui teritoriu surprinzător, populat de oameni primitori.

Publicitate

Republica Moldova atrage vizitatori din România, Europa de Vest, dar şi din locuri mai îndepărtate, ca SUA. Aceştia sunt dornici să descopere tradiţiile şi produsele locale şi să vadă ce se ascunde dincolo de graniţa estică a Uniunii Europene. 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Dacă şi tu vrei să vizitezi Republica Moldova, nu trebuie să ratezi atracţiile pe care ţi le prezentăm în continuare.

Crama Mileştii Mici

Republica Moldova are tradiţie în cultivarea viţei de vie, iar mare parte din teritoriu este acoperit de podgorii.

Dacă sovieticii stimulau producţia bogată, de calitate redusă, în prezent vinăriile moldoveneşti se concentrează pe vinuri de calitate, care încântă gusturile educate ale occidentalilor şi pe cele ale turiştilor care vin în vizită la crame.

Una dintre cele mai populare atracţii din ţara vecină este crama Mileştii Mici, care deţine recordul naţional ca mărime şi cel mondial ca număr de sticle depozitate.

Crama este subterană şi însumează 200 km de galerii, dintre care 55 sunt destinaţi depozitării vinului. Vizitatorii o descoperă cu ajutorul trenuleţului electric, cu maşina personală sau cu bicicleta.

Există 2 milioane de sticle la Mileştii Mici, care se bucură de un microclimat constant, ideal pentru vin. Temperatura medie este de 12-14 grade pe tot parcursul anului, iar umiditatea de 85-90%. Cele mai valoroase vinuri de aici sunt cele din Colecţia de Aur.

Adevărate rarităţi, vechi de zeci de ani, acestea se păstrează la o adâncime de 80 m, într-un decor special amenajat, care aminteşte de arhitectura gotică.

Orheiul Vechi

Dacă eşti pasionat de istorie sau de decoruri spectaculoase, Orheiul Vechi ţi se va părea o destinaţie extraordinară. Zona este dominată de un defileu calcaros, care oferă o privelişte unică.

Situl istoric dezvăluie urme de locuire din mileniile 3-4 î.H., dar şi din perioada dacilor. Peste rămăşiţele locuinţelor antice tătarii şi-au construit aici centrul Hoardei de Aur, de unde planificau şi porneau în raidurile sângeroase din regiunile învecinate.

Orheiul Vechi a continuat să existe şi după ce moldovenii au reuşit să elibereze zona. Ei au refăcut cetatea, iar Ştefan cel Mare a transformat-o într-o fortăreaţă formidabilă.

Turiştii pot descoperi aici şi un complex de grote pe care călugării vremii le foloseau ca locuinţe, dar şi o zonă marcată de biodiversitate, autenticitate etnografică şi arhitecturală.

Crama Cricova

Cricova este o altă cramă spectaculoasă, cu galerii care se întind pe 180 de km, la 60 m adâncime. Şi aici turiştii se folosesc de un trenuleţ pentru a descoperi colecţiile de vinuri, dar şi sălile special amenajate.

Astfel, există 4 camere de degustare şi chiar o sală de cinema săpată în calcar. Numărul sticlelor de vin este uriaş, iar mândria cramei este colecţia de vinuri spumante, care se fabrică după metoda originală descoperită de călugărul Don Perignon.

Vizitatorii pot descoperi aproximativ 200 de soiuri de vin, unele dintre ele adevărate rarităţi.

Mari personalităţi ale lumii îşi păstrează colecţiile de vinuri aici, printre care Vladimir Putin şi alţi membri marcanţi ai puterii de la Kremlin, dar şi Angela Merkel. O curiozitate a locului o constituie colecţia de vinuri care i-a aparţinut comandantului aviaţiei naziste, Hermann Goering.

Republica Moldova are multe atracţii pe care merită să le vizitezi, în afară de cele 3 pe care ţi le-am prezentat. După ce ajungi la Mileştii Mici, Orheiul Vechi şi Crama Cricova, realizezi că potenţialul turistic al ţării este imens.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus