PARTENERIAT. IAA România a anunţat o parte din speakerii de top, pregătiţi să inspire pe scena Conferinţei Globale IAA “Creativity4Better”!
Conferinţa Globală IAA “Creativity4Better” revine cu prezenţă fizică pentru a analiza o temă de actualitate în viaţa noastră de zi cu zi: “Back To The Human Touch in Communication”!
„Pe 3 Noiembrie 2022, în Bucureşti, ni se vor alătura speakeri de cel mai înalt calibru, cu un portofoliu de proiecte impresionant şi experienţe uimitoare. Aruncă o privire mai jos pentru a-i cunoaşte mai bine:
Îl prezentăm pe Stéphane Xiberras, President & Chief Creative Officer BETC France, o agenţie de publicitate de top din Europa şi din întreaga lume. Considerăm că Stéphane va avea un impact profund asupra publicului nostru, la fel cum a avut un impact extraordinar şi asupra industriei, fiind inventatorul CAI (Inteligenţă Artificială Creativă), un robot software unic care creează advertising şi arată dezavantajele industriei.
Mihnea Gheorghiu a intrat în publicitate pe când era doar un tânăr ambiţios de 19 ani din Bucureşti. Acum, este Chief Creative Officer la Publicis Italy & Le Pub Amsterdam. De-a lungul carierei, a lucrat în centre de creativitate globale din întreaga lume, precum Hamburg, Paris, Londra, Madrid, Toronto, New York şi Amsterdam. Pe lângă aceste acolade, Mihnea a câştigat peste 200 de premii de-a lungul anilor, iar anul acesta, el şi echipa sa au adus acasă 24 de premii Cannes Lions. Mihnea este un creator căruia îi place să se gândească mereu la lucruri noi de spus sau la moduri noi de a spune aceleaşi lucruri - ingeniozitatea este totul pentru el!
Ultimul speaker care ni se alătură anul acesta este John Schoolcraft, Chief Global Creative Officer, Oatly. Acest lider creativ global a reprezentat o parte integrantă a transformării brandului producător de băuturi de ovăz Oatly, având o tradiţie pe piaţă de 30 de ani, într-o prezenţă globală, pe care o cunoaştem şi o iubim cu toţii. El este creierul din spatele Departamentului Oatly Mind Control, o echipă creativă care înlocuieşte complet departamentul tradiţional de marketing, întrecând astfel toate aşteptările noastre!
O întâmpinăm din nou pe Kasia Madera, jurnalist şi prezentator la BBC News, ce a revenit în rolul ei de gazdă şi anul acesta, similar ediţiilor anterioare. Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul audiovizualului, Kasia ştie ce înseamnă să gestionezi un subiect semnificativ live. Kasia a transmis în mod regulat pe tot parcursul perioadei Covid-19, iar recent a raportat de la Medyka, graniţa polono-ucraineană, unde a vorbit cu refugiaţi şi voluntari.
Îi urăm un călduros bun venit şi lui Bolanle Olukanni, câştigătoarea premiului “Future Award”, prezentator TV şi radio. Îi mulţumim că a acceptat să ni se alăture în calitate de gazdă anul acesta, alături de Kasia Madera. Pe lângă faptul că este realizator de film şi are un deceniu de experienţă în radiodifuziune, Bolanle este o aliată a femeilor vulnerabile, prin intermediul ONG-ul ei “God's Wives” şi fundaţiei “Olukanni Legacy Foundation”.
Suntem bucuroşi, de asemenea, să vă anunţăm că am pregătit o zi plină de workshop-uri la Athenee Palace Hilton, pe 2 noiembrie, pentru a face cunoştinţă cu universul şi subiectele conferinţei. Workshop-urile se vor concentra pe subiecte precum: Creativitate în comunicare, Sustenabilitate, Metavers şi NFT, Cum să vă creaţi propriul TikTok şi multe altele.
Vă invităm, aşadar, pe 2 şi 3 Noiembrie, la Conferinţa Globală IAA, pentru a vă lăsa inspiraţi de speakerii noştri de top!
Dorim să mulţumim Ministerului Culturii din România şi partenerilor evenimentului nostru, precum şi tuturor partenerilor noştri media.
Nu rataţi cea de-a 6-a ediţie a Conferinţei Globale IAA “Creativity4Better” 2022!
Pentru mai multe informaţii, accesează site-ul nostru: www.iaaglobal.org/creativity4better
IAA România este cea mai mare şi reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic, care reprezintă interesele a peste 110 de companii active în industrie: clienţi, agenţii de publicitate şi media şi instituţii media. Obiectivul IAA este de a transforma România într-un hub creativ global, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată IAA Global cu sediul în New York şi sucursale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la cele mai înalte standarde de excelenţă, IAA România a primit premiul Global IAA Inspire de trei ori - pentru cea mai activă şi creativă asociaţie afiliată din lume.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Trimite un comentariu