
Grupul de televiziuni româneşti Antena lansează un nou departament de distribuţie pentru a exporta conţinutul său. Show-ul „The Ticket”, creat de Mona Segall şi Mihai Bendeac, se numără printre titlurile pe care compania ar vrea să le vândă.
Noua entitate, Antena Distribution, îşi face debutul în ajunul târgului Mipcom, care se desfăşoară zilele acestea, şi va propune spre vânzare o serie de formate – atât de ficţiune, cât şi de divertisment – realizate pentru portofoliul celor cinci canale ale grupului, scrie publicaţia c21Media.
Compania precizează că oferta include „formate de divertisment şi reality adaptabile internaţional”, precum şi „o nouă generaţie de titluri semnate de creatori cu rezultate dovedite”, arată publicaţia citată.
Pe zona unscripted, Antena Distribution are în plan vânzarea The Ticket, formatul creat de Mona Segall şi Mihai Bendeac. „Producţia a devenit unul dintre cele mai urmărite titluri difuzate de canalul principal al grupului, Antena 1, mai ales în rândul publicului feminin urban”, spune sursa citată.
Alte formate non-scripted din portofoliu includ:
- Next Star, un talent show pentru copii;
- Be Our Guest, reality show de călătorii;
- Stand-Up Relevation, competiţie de stand-up comedy;
- Country Roast, format de roast cu tematică identitară românească;
- I Laugh, un hibrid între stand-up, sketch şi umor absurd;
- Junior Chef, show culinar pentru copii;
- Sheriffs of Romania, reality-aventură cu tematică locală.
Lista producţiilor de ficţiune cuprinde titluri precum:
-
Ana, You Were Written in My DNA – dramă romantică;
-
Plan B(Roke) – dramedie despre a doua şansă;
-
City Hustlers – comedie cult;
-
The Pork Republic – satiră politică;
-
Love with a Scent of Lavender – dramă poetică şi senzuală.
- Pe lângă Antena 1, portofoliul Antena Group mai include Antena Stars, canalul dedicat publicului feminin Happy Channel, postul muzical ZU TV, precum şi platforma de streaming Antena Play.