Antena 1, locul cinci în topul naţional al audienţelor. Aproape un milion de români au fost cu ochii pe Jocul cuvintelor joi seară. Câţi s-au uitat la Las Fierbinţi?
Cele mai mari cifre de audienţă ale serii le-a avut tot Las Fierbinţi. Serialul de comedie de la Pro TV a fost lider pe toate targeturile, fiind urmărit de aproape 1,3 milioane de români.
Cifre bune de audienţă a avut şi Dan Negru, care a fost lider pe două segmente din trei.
În ţară şi la oraşe a fost peste cele două filme de acţiune ale serii: „Cei 4 fantastici: Ascensiunea lui Silver Surfer“ de la Pro TV şi „Kingsman: Cercul de aur“ de la Antena 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 23 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30) şi Jocul cuvintelor (Kanal D, 22:30-24:00):
NAŢIONAL. Las Fierbinţi continuă să fie alegerea numărul unu pentru românii care petrec seara în faţa televizorului. Chiar dacă are cifre mai mici, caracteristice perioadei de vară, serialul de comedie de la Pro TV este lider de audienţă, fiind urmărit de 1.280.000 de români.
Cu cifre apropiate, Kanal D ocupă poziţia secundă. Serialul cu Zuleya a fost urmărit de 1.160.000 de fani, pe intervalul Las Fierbinţi.
Cu cifre de patru-cinci ori mai mici decât Pro TV şi Kanal D, Antena 1 nu a reuşit joi seară să ocupe locul trei în top în prima parte a serii.
Postul, care a difuzat filmul de acţiune Kingsman: Cercul de aur, s-a clasat pe locul cinci, fiind întrecut de televiziunile de ştiri România TV şi „sora“ de trust, Antena 3.
Astfel, 282.000 de români s-au uitat la Antena 1, cu aproximativ 40.000 mai puţini decât au avut România TV şi Antena 3.
URBAN. Las Fierbinţi a fost primul fel şi al celor de la oraşe. Mai bine de 643.000 de români s-au uitat la comedia de la Pro TV.
Cu cifre destul de apropiate, Zuleya s-a clasat pe locul doi. Serialul turcesc a fost urmărit de 629.000 de fani.
Chiar dacă a avut cifre de trei ori mai mici, Antena 1 a reuşit să-şi asigure locul trei în top. Filmul de acţiune a avut 214.000 de privitori de la oraşe.
Comercial Urban 21-54 de ani. Previzibil, Las Fierbinţi a fost primul şi pe publicul comercial, cu 286.000 de telespectatori din rândul tinerilor de la oraşe.
Zuleyha s-a poziţionat pe doi, cu cifre aproape la jumate: 152.000 de privitori.
Iar Antena 1 a ocupat locul trei, cu un public comercial de 124.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.280.000 | 7.3 | 22.4 |
2 | Kanal D | 1.160.000 | 6.6 | 20.3 |
3 | Romania TV | 320.000 | 1.8 | 5.6 |
4 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 5.6 |
5 | Antena 1 | 282.000 | 1.6 | 4.9 |
6 | Antena Stars | 264.000 | 1.5 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 162.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | DigiSport 2 | 137.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 105.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 99.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 643.000 | 6.8 | 19.7 |
2 | Kanal D | 629.000 | 6.6 | 19.3 |
3 | Antena 1 | 214.000 | 2.2 | 6.5 |
4 | Romania TV | 191.000 | 2.0 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 186.000 | 2.0 | 5.7 |
6 | DigiSport 2 | 106.000 | 1.1 | 3.3 |
7 | Antena Stars | 100.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 91.000 | 1.0 | 2.8 |
9 | Happy Channel | 89.000 | 0.9 | 2.7 |
10 | TVR 1 | 56.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 286.000 | 6.0 | 23.7 |
2 | Kanal D | 152.000 | 3.2 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 124.000 | 2.6 | 10.3 |
4 | Digi 24 | 57.000 | 1.2 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1.0 | 4.1 |
6 | Romania TV | 46.000 | 1.0 | 3.8 |
7 | Antena Stars | 44.000 | 0.9 | 3.7 |
8 | DigiSport 2 | 28.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Cinemaraton | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | AXN | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Dan Negru, aproape un milion de telespectatori
NAŢIONAL. Dan Negru continuă să câştige public cu noua sa emisiune de la Kanal D. Aproape un milion de români s-au uitat joi seară la Jocul cuvintelor.
Dan Negru a fost peste Pro TV şi Antena 1 în topul audienţelor. Cele două posturi generaliste au difuzat două filme de acţiune, dar au avut cifre mai mici decât quiz show-ul lui Negru.
Pro TV s-a poziţionat pe doi cu Cei 4 fantastici: Ascensiunea lui Silver Surfer, la care s-au uitat aproape 700.000 de români.
Cu cifre la jumate, Kingsman de la Antena 1 a fost pe cinci, fiind întrecut de posturile de ştiri România TV şi Antena 3. Adică, s-a întâmplat aceeaşi situaţie ca în prima parte a serii, pe intervalul Las Fierbinţi. De data aceasta România TV a avut aproape 90.000 de privitori în plus, iar Antena 3 - 12.000.
URBAN. Dan Negru a condus topul audienţelor şi la oraşe. Aproape 550.000 de români s-au uitat la Jocul cuvintelor. Adică cu 200.000 mai mulţi faţă de câţi au fost pe Pro TV, care s-a poziţionat pe locul doi.
Antena 1 a recuperat şi s-a clasat pe locul trei, însă cu cifre de două ori mai mici faţă de lider. Filmul difuzat joi seară a avut 211.000 de privitori.
COMERCIAL URBAN 21-54 de ani. Dan Negru nu a mai fost lider şi pe publicul comercial. Aici, Pro TV i-a luat-o înainte, asigurându-şi prima poziţie în top, cu 215.000 de telespectatori.
Kanal D s-a situat pe doi, la distanţă de aproximativ 35.000 de privitori.
Iar Antena 1 pe trei, cu o audienţă de 150.000 de persoane pe acest segment.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 973.000 | 5.5 | 18.9 |
2 | Pro TV | 698.000 | 4.0 | 13.6 |
3 | Romania TV | 427.000 | 2.4 | 8.3 |
4 | Antena 3 | 352.000 | 2.0 | 6.9 |
5 | Antena 1 | 340.000 | 1.9 | 6.6 |
6 | Antena Stars | 168.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Realitatea Plus | 136.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | Prima TV | 135.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | National TV | 104.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Happy Channel | 103.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 545.000 | 5.7 | 19.4 |
2 | Pro TV | 355.000 | 3.7 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 211.000 | 2.2 | 7.5 |
4 | Romania TV | 206.000 | 2.2 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2.1 | 7.0 |
6 | Antena Stars | 78.000 | 0.8 | 2.8 |
7 | Realitatea Plus | 75.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 74.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Prima TV | 67.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Happy Channel | 57.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 23 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 215.000 | 4.5 | 17.7 |
2 | Kanal D | 182.000 | 3.8 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 150.000 | 3.2 | 12.3 |
4 | Romania TV | 57.000 | 1.2 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1.0 | 4.1 |
6 | Digi 24 | 40.000 | 0.8 | 3.3 |
7 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.8 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 35.000 | 0.7 | 2.9 |
9 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | National Geographic | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Altă epavă :)))))
Și eu chiar nu stau în casă, eu mă bucur de căldură și de vacanță
Este posibil ca Antena 3 să fi depus dosarul la CNA pentru modificarea acționariatului, la ședința următoare CNA va fi concursul de frecvențe radio, adică mai exact pe 27 iunie.
@B.A.M. și dacă a fost voit?Să (re)învie postul?
Între timp,din nou au fost probleme tehnice la Antenă.După sport nu s-a putut difuza publicitate circa 2 minute,au fost date promo-uri,fiecare despărțite de un carton specific,semn deja clasic că ceva nu e ok cu tehnica
P.S.
1) Felicitări celor de la Cinemaraton că au intrat în top 10 pe Comercial!!!!
2)Cât despre National Geographic Channel, cel mai probabil e o EROARE din partea celor de la Kantar...
@Mile de aia hAntena3 e peste 1?De tineri ce sunt telespectatorii?As fi zis ca e grav ca posturile-satelit PSD sunt peste Antena 1 insa e "amortizata" de celelalte 2 targeturi unde e pe podium