AUDIENŢE iUmor şi Eurovision. Câţi români s-au uitat sâmbătă seara la prima ediţie iUmor? Dar la Selecţia Naţională Eurovision?
Show-ul de pe Antena 1 a pornit pe locul al doilea, dar diferenţa faţă de primul loc, ocupat de Pro TV, nu a fost foarte mare, mai ales la oraşe.
iUmor s-a intersectat cu selecţia naţională Eurovision de pe TVR 1, care însă a fost, la nivelul întregii ţări, pe poziţia a zecea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la iUmor s-au uitat 950.000 de români în fiecare minut. Antena 1 a fost pe 2, la o distanţă de 70.000 de telespectatori de Pro TV.
Selecţia Naţională Eurovision, de pe TVR 1, a ţinut undeva la 140.000 de români pe post (sun un punct de rating), ceea ce înseamnă locul zece (după Antena Stars şi Etno).
URBAN. Luptă strânsă la oraşe: 490.000 de telespectatori la Pro TV şi 480.000 la iUmor.
La oraşe, Eurovision a fost ceva mai "sus". Adică pe locul şapte, cu 110.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Prima ediţie iUmor cu director de creaţie din publicitate (Bogdan Naumovici) a fost văzută de 240.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe.
Locul al doilea şi pe segmentul comercial pentru iUmor, la 50.000 de telespectatori în urma Pro TV.
Pe publicul comercial, Eurovision a fost tot pe şapte, dar, în cifre absolute, datele de audienţă sunt modeste: 30.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.122.000 | 6.4 | 15.7 |
2 | Antena 1 | 952.000 | 5.5 | 13.3 |
3 | Kanal D | 830.000 | 4.8 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 443.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | Romania TV | 371.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | Antena 3 CNN | 261.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 188.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Antena Stars | 161.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | ETNO | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 137.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 492.000 | 5.3 | 13.5 |
2 | Antena 1 | 478.000 | 5.1 | 13.1 |
3 | Kanal D | 423.000 | 4.5 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 242.000 | 2.6 | 6.6 |
5 | Romania TV | 221.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 3 CNN | 181.000 | 1.9 | 5 |
7 | TVR 1 | 111.000 | 1.2 | 3 |
8 | Happy Channel | 100.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | TVR 2 | 66.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.10), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 297.000 | 6.5 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 244.000 | 5.3 | 17 |
3 | Kanal D | 113.000 | 2.5 | 7.9 |
4 | DigiSport 1 | 109.000 | 2.4 | 7.6 |
5 | Romania TV | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Antena 3 CNN | 36.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | TVR 1 | 29.000 | 0.6 | 2 |
8 | Cinemaraton | 25.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | DigiSport 4 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | TV1000 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro