La ce s-au uitat românii miercuri seară la televizor? Cei mai mulţi au stat pe Pro TV, care a avut prima poziţie, indiferent de intervalul orar. Câţi l-au ales pe Nea Mărin şi câţi serialul turcesc?
Las Fierbinţi şi filmul de acţiune de după au ţinut cei mai mulţi români în faţa televizoarelor. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat, în medie, la filmele de pe Pro.
Audienţe bune a avut şi serialul turcesc Infidelul de la Kanal D, însă Antena 1 a avut cifre la jumate faţă de Pro TV.
Care au fost cifrele serii?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, 24 august:
Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)
Las Fierbinţi rămâne campionul audienţelor. Miercuri seara a atras în faţa televizoarelor, în medie, aproape 1,6 milioane de români din ţară, din care puţin peste 700.000 erau de la oraşe.
Totodată, Pro TV este lider şi pe publicul comercial, cu 333.000 de tineri privitori de la oraşe.
Topul audienţelor pe intervalul Las Fierbinţi a fost completat de:
- Kanal D (locul doi, la distanţă de aproape 400.000 de telespectatori la nivel naţional)
- Şi Antena 1 (locul trei, cifre de aproape trei ori mai mici faţă de lider)
Izbăvirea (Pro TV, 21.30 - 23.30)
Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider şi după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Aproape 1,4 milioane de români s-au uitat la filmul de acţiune „Izbăvirea“ cu Scott Adkins în rol principal.
Filmul a avut loc fruntaş şi în clasamentul de la oraşe, având 540.000 de privitori urbani, din care 330.000 erau tineri. Cu aceste cifre, staţia TV a fost lider pe linie, cu cifre aproape duble faţă de concurenţă.
Totuşi, pe acest interval, Antena 1 a fost pe locul doi, pe toate targeturile de audienţă, înaintea postului Kanal D.
Astfel, aproape 800.000 de oameni s-au uitat la emisiunea cu Nea Mărin, în timp ce postul turcesc, care a difuzat serialul turcesc Infidelul şi apoi la producţia românească Strada Speranţei, a avut cu 70.000 de telespectatori în minus faţă de televiziunea Intact.
Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.30)
Emisiunea lui Nea Mărin a ocupat locurile doi, trei în topul audienţelor, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV, liderul serii.
Astfel, puţin peste 715.000 de români s-au uitat, în medie, la Poftiţi pe la noi, în timp ce pe Pro TV au stat peste 1,4 milioane de români, iar pe Kanal D - peste 820.000.
Antena 1 a fost pe trei şi la oraşe, cu 320.000 de privitori, după Pro TV (aproape 600.000) şi Kanal D (peste 400.000).
Pe publicul comercial Antena 1 a avut cifre mai bune faţă de Kanal D şi a ocupat locul doi în clasament, cu puţin peste 150.000 de tineri orăşeni. Televiziunea Intact a avut cu 15.000 mai mulţi privitori în faţa postului turcesc, dar totuşi cifre la jumate faţă de Pro TV.
Infidelul (Kanal D, 20.00 - 22.30)
Noul serial turcesc de la Kanal D, care a debutat săptămâna trecută, pe 17 august, a atras mai bine de un milion de telespectatori (1.072.000, mai exact).
Totuşi, postul tucesc a ocupat locul doi în linie, Pro TV fiind lider, cu cei peste 1,4 milioane de privitori, pe intervalul serialului turcesc.
De notat faptul că Infidelul a avut cifre aproape duble faţă de Antena 1 (630.000), care a difuzat emisiunea Poftiţi pe la noi, ediţii redifuzate ale sezonului trecut.
Infidelul a fost a doua alegere şi a celor de la oraşe - 537.000 de privitori, cifre duble faţă de Nea Mărin (286.000), dar mai mici faţă de filmele de la Pro TV (624.000).
Kanal D a reuşit să-şi menţină poziţia secundă şi pe publicul comercial, unde a atras peste 160.000 de tineri orăşeni, în timp ce Antena 1 a avut aproape 130.000. Totuşi, postul turcesc a avut cifre la jumate faţă de Pro TV (317.000).
Audienţa posturilor TV miercuri, 24 august, pe intervalul 20.30-23.30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.433.000 | 8.1 | 24.2 |
2 | Kanal D | 823.000 | 4.6 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 715.000 | 4.0 | 12.1 |
4 | Romania TV | 340.000 | 1.9 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 240.000 | 1.4 | 4.0 |
6 | Happy Channel | 162.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | Prima TV | 136.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Realitatea Plus | 119.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | National TV | 118.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Film Cafe | 115.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 24 august, pe intervalul 20.30-23.30, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 592.000 | 6.2 | 18.9 |
2 | Kanal D | 410.000 | 4.3 | 13.1 |
3 | Antena 1 | 321.000 | 3.4 | 10.3 |
4 | Romania TV | 242.000 | 2.5 | 7.7 |
5 | Antena 3 | 145.000 | 1.5 | 4.6 |
6 | Happy Channel | 91.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | Prima TV | 83.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 76.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | National TV | 71.000 | 0.7 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 64.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 24 august, pe intervalul 20.30-23.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 328.000 | 6.9 | 25.5 |
2 | Antena 1 | 152.000 | 3.2 | 11.8 |
3 | Kanal D | 134.000 | 2.8 | 10.4 |
4 | Romania TV | 46.000 | 1.0 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.9 | 3.4 |
6 | Antena 3 | 40.000 | 0.8 | 3.1 |
7 | Prima TV | 35.000 | 0.7 | 2.7 |
8 | Film Cafe | 26.000 | 0.5 | 2.0 |
9 | National TV | 26.000 | 0.5 | 2.0 |
10 | Happy Channel | 21.000 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro