AUDIENŢE Survivor. Emisiunea de pe Pro TV îşi menţine avansul în faţa staţiilor concurente şi la cea de-a doua ediţie din sezonul 2023.
Marţi, 10 ianuarie, la Survivor s-au uitat peste 1,9 milioane de români, cu aproape 800.000 peste locul al doilea. În comparaţie cu debutul de luni, audienţa Survivor a fost ceva mai scăzută.
Care a fost concurenţa Survivor (pe intervalul 20.30-23.25)?
- Antena 1 - Poftiţi pe la noi
 - Kanal D - Totul pentru familia mea
 - TVR 1 - Câştigă România, apoi filmul Noaptea de la Varennes
 - Prima TV - film Un pod prea îndepărtat şi Starea naţiei (de la 22.00)
 - TVR 1 - Câştigă România, apoi Dosar România (22.00) şi Nocturne (23.00)
 - Antena Stars - Star News şi Xtra Night Show, cu Dan Capatos
 - Happy Channel - Jocurile iubirii şi, de la 22.00 serial turcesc. Furtună pe Bosfor
 
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi marţi, 10 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.25):
Naţional. La cea de-a doua ediţie Survivor s-au uitat 1,9 milioane de români în fiecare minut. Showul prezentat de Daniel Pavel a fost urmat de Kanal D, cu 1,1 milioane.
Nea Mărin, de pe Antena 1, a fost urmărit de 830.000 de români.
Urban. La oraşe, Survivor a atins 930.000 de telespectatori (la prima ediţie erau peste 1,1 milioane). Şi aici topul este acelaşi, cu următoarele staţii la distanţă: jumătate de milion de telespectatori erau la Kanal D şi 350.000 la Antena 1.
Comercial 21-54. Survivor a fost văzut de 460.000 de telespectatori din segmentul urban 21-54 de ani.
Audienţa Pro TV a fost de peste două ori mai mare decât a Antenei 1 (locul al doilea) şi de trei ori peste Kanal D (locul al treilea).
Audienţa posturilor TV marţi, 10 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
| NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 1.917.000 | 11 | 27 | 
| 2 | Kanal D | 1.106.000 | 6.3 | 15.6 | 
| 3 | Antena 1 | 834.000 | 4.8 | 11.7 | 
| 4 | Romania TV | 338.000 | 1.9 | 4.8 | 
| 5 | Pro Cinema | 233.000 | 1.3 | 3.3 | 
| 6 | Antena 3 CNN | 214.000 | 1.2 | 3 | 
| 7 | Happy Channel | 197.000 | 1.1 | 2.8 | 
| 8 | Realitatea Plus | 151.000 | 0.9 | 2.1 | 
| 9 | Prima TV | 149.000 | 0.9 | 2.1 | 
| 10 | TVR 1 | 107.000 | 0.6 | 1.5 | 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 10 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:
| URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 926.000 | 9.9 | 25.5 | 
| 2 | Kanal D | 513.000 | 5.5 | 14.1 | 
| 3 | Antena 1 | 349.000 | 3.7 | 9.6 | 
| 4 | Romania TV | 194.000 | 2.1 | 5.3 | 
| 5 | Antena 3 CNN | 175.000 | 1.9 | 4.8 | 
| 6 | Pro Cinema | 90.000 | 1 | 2.5 | 
| 7 | Prima TV | 89.000 | 1 | 2.5 | 
| 8 | Happy Channel | 85.000 | 0.9 | 2.4 | 
| 9 | Realitatea Plus | 82.000 | 0.9 | 2.3 | 
| 10 | TVR 1 | 80.000 | 0.9 | 2.2 | 
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV marţi, 10 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
| COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 462.000 | 10.1 | 31.9 | 
| 2 | Antena 1 | 212.000 | 4.6 | 14.6 | 
| 3 | Kanal D | 153.000 | 3.3 | 10.6 | 
| 4 | Antena 3 CNN | 55.000 | 1.2 | 3.8 | 
| 5 | Romania TV | 37.000 | 0.8 | 2.6 | 
| 6 | Pro Cinema | 30.000 | 0.6 | 2.1 | 
| 7 | Digi 24 | 28.000 | 0.6 | 2 | 
| 8 | Prima TV | 24.000 | 0.5 | 1.7 | 
| 9 | Realitatea Plus | 22.000 | 0.5 | 1.5 | 
| 10 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.5 | 
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro