
Rebranding de televiziune. Postul Bollywood Stars a devenit, începând de astăzi, CineStars. Canalul, aflat în lista must varry, se găseşte pe aceeaşi poziţie în grilele de cablu, în toate reţelele în care este deja prezent.
Televiziunea, care a primit deja acordul CNA pentru schimbarea numelui şi a grilei de programe, este dedicată filmului românesc şi european. Potrivit reprezentanţilor televiziunii, în primele şase luni, postul va avea filme româneşti în proporţie de 80%.
„Ne propunem să aducem atât filme mari, cu miză emoţională şi relevanţă culturală, cât şi producţii recente premiate în festivaluri sau semnate de autori puternici”, transmit reprezentanţii postului.
Sloganul: „Filme mari. Emoţii adevărate.”
Cui se adresează CineStars?
Ţinta este publicul 25–59 de ani, la nivel naţional, cu o abordare comercială. Ideea: un canal de film „în care intri uşor la orice oră, găseşti repere stabile, dar şi surprize editoriale — de la comedii clasice româneşti, la titluri europene contemporane sau capodopere cult.”
Cum arată grila CineStars:
06:00–08:00 – „Wake-up Cinema”: promo, capsule editoriale şi micro-formate de introducere.
11:00–16:00 – „Matinee & Evergreen”: comedii, dramedii şi titluri cu grad mare de re-vizionare.
17:00 – „Short & School”: scurtmetraje şi voci noi.
20:00 – „Prime: filmul mare”: titluri româneşti şi europene cu tracţiune de public şi recunoaştere critică.
22:00 – „Premiere & Arthouse”: noutăţi, filme de festival şi cinema de autor.
00:00 – „Cult Nights”: clasice şi restaurări HD.
Transformarea, aprobat de CNA în urmă cu o lună
Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat pe 20 august transformarea Bollywood Stars, un post lansat în anul 2012, în CineStars. Bollywood Stars difuza filme indiene.
Cine deţine Cinestars
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro