SCHIMBARE. Televiziunea pentru preşcolari Boomerang, lansată de mai mulţi ani în România, şi care face parte din aceeaşi „familie” cu Cartoon Network, îşi schimbă denumirea din această lună.
Postul a anunţat, printr-un promo, că, din 18 martie, televiziunea se va numi Cartoonito.
„Hei, prieteni, fiţi atenţi, Boomerang devine Cartoonito”, spune promoul postat pe canalul de YouTube al televiziunii. „Vor veni toţi prietenii voştir buni şi se vor alătura şi alţi prieteni”, mai spune promo-ul, pentru a anunţa că va păstra atât din titlurile consacrate de pe Boomerang, dar va adăuga şi titluri noi.
Televiziunea Boomerang este deţinută de compania americană Warner Bros. Discovery şi este prezentă în România din anul 2009, având conţinut în limba engleză. Postul are drept public-ţintă preşcolarii, un target mai tânăr decât televiziunea Cartoon Network.
Din 2011, Boomerang a început să difuzeze conţinut dublat în limba română.
În luna ianuarie, postul de televiziune a avut o medie de 32.000 de telespectatori pe zi, la nivel naţional (cifrele integrale AICI).
Transformarea Boomerang în Cartoonito vizează şi alte ţări din Africa, Europa şi America Latină.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro