Skip to main content

Oameni noi în managementul agenţiei Brandient

 
Oameni noi în managementul agenţiei Brandient

Firma de branding Brandient adaugă doi noi parteneri, pe Mihaela Rădulescu şi pe Adrian Stănculeţ.

Publicitate

Cei doi noi parteneri se alătură celor trei parteneri fondatori, Mihai Bogdan, Aneta Bogdan şi Cristian-Kit Paul. 

Dintre cele mai valoroase 50 de branduri româneşti, conform clasamentului publicat în 2023 de Brand Finance, 15 branduri au fost create sau revitalizate de Brandient şi cumulează o valoare de brand de peste 2 miliarde de euro.

Aneta Bogdan, fondatoare şi managing partner Brandient:

„Sunt onorată să îi primim pe Mihaela şi pe Adrian ca parteneri în compania pe care am fondat-o împreună cu Kit şi Mihai acum douăzeci şi doi de ani. În felul acesta nu numai că recunoaştem contribuţia lor distinctă la creşterea businessului şi în livrarea standardului serviciilor noastre, dar şi putem să privim cu speranţă spre viitorul companiei.”

Mihaela Rădulescu este managing director (România) din 2019, când, după mai mulţi ani de colaborare cu Brandient, s-a alăturat permanent echipei.

Cu o experienţă anterioară în zeci de proiecte de comunicare şi branding, atât în mari agenţii cât şi în firma proprie, Mihaela a participat în ultimii cinci ani în toate proiectele importante ale Brandient, mai ales în cele care implică branding organizaţional şi cultura corporativă.

Mihaela a absolvit Filosofia la Universitatea Bucureşti, urmată de un master în Filosofia Culturii în cadrul Facultăţii de Filosofie şi un master în Communication Sciences la FJSC.

Adrian Stănculeţ este design director, alăturându-se echipei Brandient în 2012, după zece ani de experienţă în advertising şi branding şi o educaţie clasică în design (Universitatea de Arte Bucureşti).

În cei 12 ani la Brandient, Adrian a fost implicat şi a condus zeci de proiecte de design în multiple sectoare de business.

Adrian este specializat în gândirea critică a sistemelor complexe de identitate, unde designul transformă haosul în ordine, iar de-a lungul timpului a fost recompensat cu premii internaţionale precum: Pentawards, REBRAND 100 Global Awards, Graphis Design, German Design Award. Totodată, creaţiile sale sunt publicate global în cărţi de specialitate.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus